Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life, Toaletní voda, Pro muže, 100ml
Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life, Toaletní voda, Pro muže, 100ml

Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life, Toaletní voda, Pro muže, 100ml

od 823 Kč
Dřevitá aromatická vůně pro muže uvedena na trh v roce 2017 Uomo Salvatore Ferragamo Casual Life nepostrádá na charismatičnosti a mužnosti, které jsou ilustrovány jiskřivě vibrujícími, svěže zelenými tóny vyváženě doplněnými o maskulinní dřevitý akord. Úvod patří citrónu se špetkou kardamomu a svěžími fialkovými lístky. Poté následuje srdce s energizujícím douškem kávy smísené s hřejivým ambroxem a jemně nahořklou stopou geránia. Závěr vůně…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
996 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life, Toaletní voda, Pro muže, 100ml
Výrobce: SALVATORE FERRAGAMO
Minimální cena: 823 Kč
Maximální cena: 1 110 Kč
Ušetříte až: 287 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Určení:
Objem: 100 ml
Tester:
Ne

Popis produktu

Dřevitá aromatická vůně pro muže uvedena na trh v roce 2017 Uomo Salvatore Ferragamo Casual Life nepostrádá na charismatičnosti a mužnosti, které jsou ilustrovány jiskřivě vibrujícími, svěže zelenými tóny vyváženě doplněnými o maskulinní dřevitý akord. Úvod patří citrónu se špetkou kardamomu a svěžími fialkovými lístky. Poté následuje srdce s energizujícím douškem kávy smísené s hřejivým ambroxem a jemně nahořklou stopou geránia. Závěr vůně patří plným dřevitým tónům bílého cedru, kašmírového dřeva a bílého pižma, které společně pečetí ryze mužný charakter celé skladby. Složení: Hlava: lístky fialek, citrón, kardamom Srdce: káva geranium, ambrox Základ: kašmírové dřevo, bílý cedr, bílé pižmo Salvatore Ferragamo Uomo Casual Life toaletní voda pro muže 100 ml

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.