RCF TT25 SMA
RCF TT25 SMA

RCF TT25 SMA

TT 25-SMA je aktivní dvoupásmový stage monitor, který je vybaven 750 Wattovým digitálním bi-amp zesilovačem v třídě D. Tento výkony se rozdělí na 500 W pro woofer a 250 W pro HF driver. Osazen je 15 palcovým neodymovým wooferem s 3 palcovou cívkou a 1,4 palcovým neodymovým HF driverem. Díky nim je jeho maximální SPL 131 dB. Vyzařovací úhel je pak 60° x 60°. Mezi jeho další technické parametry patří frekvenční rozsah 50 až 20 000 Hz a frekvence…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: RCF TT25 SMA
Výrobce: RCF
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

TT 25-SMA je aktivní dvoupásmový stage monitor, který je vybaven 750 Wattovým digitálním bi-amp zesilovačem v třídě D. Tento výkony se rozdělí na 500 W pro woofer a 250 W pro HF driver. Osazen je 15 palcovým neodymovým wooferem s 3 palcovou cívkou a 1,4 palcovým neodymovým HF driverem. Díky nim je jeho maximální SPL 131 dB. Vyzařovací úhel je pak 60° x 60°. Mezi jeho další technické parametry patří frekvenční rozsah 50 až 20 000 Hz a frekvence crossoveru 1200 Hz. Elektronika TT je chráněna proti zkratu a přehřátí a její součástí je limiter. Na kabinetu, který je z březové překližky, naleznete vstupní a výstupní konektor v provedení XLR a pohodlná madla pro přenos. Vlastnosti: • výkon RMS s vestavěným zesilovačem : 500+250 W• maximální SPL s vestavěným zesilovačem : 131 dB• LF - rozměr : 15 "• HF - rozměr : 1,4 "• triamp : ne• biamp : ne• aktivní : ano• pasivní : ne• úhel : 60×60 °• rozsah -6 dB : 50-20 000 Hz• rozměry : 580×330×432 mm• hmotnost : 20 kg aktivní pódiový monitor, Série: TT, Zesilovač: Bi-Amp, třída D, Výkon: 500 + 250W, Reproduktor: 15" + 1,5", Frekvenční rozsah: 50Hz - 20kHz, SPL: max. 131dB, RMS/Fast limiter, side/floor coupling, Materiál: březové dřevo, Rozměry: 330mm x 580mm x 432mm, Hmotnost: 20kg

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.