Queen – The Miracle [Deluxe Edition 2011 Remaster] CD
Queen – The Miracle [Deluxe Edition 2011 Remaster] CD

Queen – The Miracle [Deluxe Edition 2011 Remaster] CD

od 369 Kč
Hudební CD - Legendární britská kapela Queen k 40. výročí své existence nadělila ssobě i svým fanouškům remasterované verze všech svých alb. The Miracle je třinácté studiové album britské skupiny Queen, které bylo vydané 22. května 1989 . Legendární britská kapela Queen k 40. výročí své existence nadělila ssobě i svým fanouškům remasterované verze všech svých alb. The Miracle je třinácté studiové album britské skupiny Queen, které bylo vydané…
GRAMODESKY.CZ
Skladem
369 Kč
Skladem
369 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Queen – The Miracle [Deluxe Edition 2011 Remaster] CD
Výrobce: universal
Minimální cena: 369 Kč
Maximální cena: 479 Kč
Ušetříte až: 110 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Hudební CD - Legendární britská kapela Queen k 40. výročí své existence nadělila ssobě i svým fanouškům remasterované verze všech svých alb. The Miracle je třinácté studiové album britské skupiny Queen, které bylo vydané 22. května 1989 . Legendární britská kapela Queen k 40. výročí své existence nadělila ssobě i svým fanouškům remasterované verze všech svých alb. The Miracle je třinácté studiové album britské skupiny Queen, které bylo vydané 22. května 1989. Album bylo nahráno po té, co se skupina zotavila z manželských problémů Briana Maye a diagnózy AIDS Freddie Mercuryho v roce 1987 (která byla kapele známá, ale neuveřejněna). Nahrávání začalo v lednu 1988 a trvalo po celý rok. Album mělo původně nést název The Invisible Men, ale tři týdny před vydáním se, podle Rogera Taylora, rozhodli změnit název na The Miracle. Je to také poslední album skupiny se všemi čtyřmi původními členy na čelní straně obalu. Deluxe Edition je navíc s druhým bonusovým diskem. Seznam stop CD1 Party / Khashoggi's Ship / The

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.