Progress TIMURA mikina
Progress TIMURA mikina

Progress TIMURA mikina

Dámská retromikina Timura od značky Progress s příchutí prvomájových průvodů je originální kousek, díky kterému budete na ulici nepřehlédnutelní. Zboží můžete objednat od 16.8.2017 18:00 hod. Stěhujeme se do nového skladu, abychom vám mohli nabídnout ještě více turistického a outdoorového vybavení . Z tohoto důvodu je nyní omezen provoz eshopu. Zboží budete moci objednat od 16.8.2017. Děkujeme za pochopení. 1293 Kč Dámská mikina Timura od značky…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Progress TIMURA mikina
Výrobce: Progress
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dámská retromikina Timura od značky Progress s příchutí prvomájových průvodů je originální kousek, díky kterému budete na ulici nepřehlédnutelní. Zboží můžete objednat od 16.8.2017 18:00 hod. Stěhujeme se do nového skladu, abychom vám mohli nabídnout ještě více turistického a outdoorového vybavení . Z tohoto důvodu je nyní omezen provoz eshopu. Zboží budete moci objednat od 16.8.2017. Děkujeme za pochopení. 1293 Kč Dámská mikina Timura od značky Progress má dvě kapsy na zip na bocích a rukávy s otvory na palec. Limitovaná edice navržená k 20. výročí revoluce tradičního textilního materiálu. Hlavní výhody dámské mikiny Progress Timura:  tématická výšivka na hrudi a zádech  značkový technický materiál TECNOSTRETCH  vysoká elasticita, maximální tepelná izolace a rychlé osychání  dvě boční kapsy na zip  otvory na palec  ploché švy  zipy YKK Velikostní tabulka Progress Dámská retromikina s příchutí prvomájových průvodů- tématická výšivka na hrudi a zádech- značkový technický materiál TECNOSTRETCH- vysoká elasticita, maximální tepelná izolace a rychlé osychání- dvě boční kapsy na zip- otvory na palec- ploché švy- zipy WICOmateriál: 88% polyester + 12% Elastan (TECNOSTRETCH)

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.