postazdarma.cz
postazdarma.cz

Celkové hodnocení

41% 790x

2.3 Komfort nakupování

2 Zákaznický servis

1.9 Včasné dodání

790 uživatelských recenzí

Uživatelské recenze postazdarma.cz

Naděžda

13.01.2019
  • Varovné recenze
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Díky všem za recenze a to,že jste mi právě ušetřili skoro 2000kč.Už jsem chtěla ráno zaplatit ale jelikož jsem nikde nenašla žádné recenze a adreasa tohoto e-shopu je obyč.panelákový dům v Plzni Liticích,našla jsem vaše názory sama tady.Díky lidi že jste všichni sdílní a varujete ostatní.N.B.

  • Varovné recenze

Z. P.

13.01.2019
  • Nic
  • Objednala jsem včera, ale pak jsem si přečetla Vaše recenze než jsem odeslala peníze. Díky všem za doporučení Nekupovat nic!
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nic neobjednavat!

  • Nic
  • Objednala jsem včera, ale pak jsem si přečetla Vaše recenze než jsem odeslala peníze. Díky všem za doporučení Nekupovat nic!

Zuzana Štěpánová

12.01.2019
  • nic
  • Neobjednávejte !!! předem zaplacené zboží nedorazilo, budu podávat stížnost na ČOI.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Zboží nedorazilo, telefon nefunguje, na email neodpovídají. Nechala jsem se napálit. Nejvíc mě rozčiluje, že mi 3x denně chodí e-maily s novou nabídkou zboží a já nemohu hodit jejich mail do SPAMU, kdyby se nakonec ozvali kvůli objednávce. Prostě, tento e-shop ve Vašem zájmu neužívejte.

  • nic
  • Neobjednávejte !!! předem zaplacené zboží nedorazilo, budu podávat stížnost na ČOI.

Neznámý

12.01.2019
  • nic
  • PODVODNÍCI!!!
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Objednala jsem si zboží a zaplatila. Nic nepřišlo, a e-maily neodpovídali, dovolat se na zákaznickou linku nemožné. Zkoušela jsem to tři týdny každý den.Nakonec jsem se přeci jen dovolala na číslo 735 000 000. Konečně jsem docílila toho, že mi peníze vrátili.Mezitím jsem podala stížnost na ČOI a ještě hodlám podat oznámení na živnostenský úřad.

  • nic
  • PODVODNÍCI!!!

Marcela Šínová

12.01.2019
  • Objednávka za 1600 Kč nedorazila
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Poslala jsem platbu předem, bylo mi sděleno, že zboží odešlo 27.11., a že mám sama pátrat na naší poště. Hrůza. Nic tam nebylo, zboží prý bylo odesláno 27. 11. 2019. Pokud budete chtít podat hromadné trestní oznámení, není problém, můj syn, advokát Mgr. Martin Zástěra AZ LEGAL, s. r. o. se toho rád ujme. Můj telefon je 724769310. Marcela Šínová, e-mail: sinova.marcela@seznam.cz

  • Objednávka za 1600 Kč nedorazila

Ilona Botha

12.01.2019
  • NIC
  • VSE
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Jsou to smejdi.Objednane zbozi v listopadu stale nedorazilo. Prisla jsem o Kc400,-. Zmetci podam trestne stihani i za tu smesnou castku o kterou jsem prisla.

  • NIC
  • VSE

Blanka

12.01.2019
  • Nikdy více. Jsou to podvodníci. Mrzí mě, že jsem nalítla.
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Nabízejí na internetu krásné zboží a když to dorazí je to hrůza. Vůbec to neodpovídá. Neodpovídají velikosti, zboží přišlo děravé no prostě hrůza.

  • Nikdy více. Jsou to podvodníci. Mrzí mě, že jsem nalítla.

Miluše

12.01.2019
  • Nic. Nic. Nic. Pouze lákání na poštovné zdarma.
  • POZOR! Je VELKÝ rozdíl, zda je uvedeno SKLADEM, nebo SKLADOVKA. POkud je to skladem, což každý považuje za to, že zašlou obratem jako jiné obchody, je OMYL. Skladem znamená, že zboží je skladem někde v Číně a možná i někdy dorazí. Skladovka znamená něco jiného.Ale to se při objednávání zboží nikde nedočtete.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Také jsem naletěla, škoda, že jsem si nepřečetla tato hodnocení dřív. Nikdy bych neobjednala! Takže shrnutí: NEKUPOVAT, NEPOSÍLAT PENÍZE!

  • Nic. Nic. Nic. Pouze lákání na poštovné zdarma.
  • POZOR! Je VELKÝ rozdíl, zda je uvedeno SKLADEM, nebo SKLADOVKA. POkud je to skladem, což každý považuje za to, že zašlou obratem jako jiné obchody, je OMYL. Skladem znamená, že zboží je skladem někde v Číně a možná i někdy dorazí. Skladovka znamená něco jiného.Ale to se při objednávání zboží nikde nedočtete.

Renata

11.01.2019
  • Strašný, nikdy více
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Je tak koukám, že v tom nejsem sama, taktéž jsem objednala 17.11. 2018 a do dnes mi nepřišlo ani zboží ani peníze a vyjádření a když se podívám na sledování zásilky, tak je vyřízena, takže podle všeho jsem o všechno přišla :-(. Telefonní číslo buď vyzváni a nikdo ho nezvedne nebo je pro jistotu úplně vypnuté a na Messengeru jim zpráva vůbec nebyla doručena.

  • Strašný, nikdy více

Jitka

10.01.2019
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

V listopadu jsem si objednala zboží za vic jak 1000,-.Nic mi doposud nedošlo.Když jsem poslala e-mail,že to nahlásím ČOI tak mi po týdnu došel doporučený dopis ve kterém mám dát plnou moc České poště k nepřímemu zastoupení v celním řízení.Chci se ze zeptat jestli má někdo s tímto zkušenost.Díky.