Pirelli P-ZERO(PZ4) MOE RFT XL 255/35 R19 96Y
PIRELLI 255/35R19*Y P-ZERO (PZ4) 96Y XL MOE R-F
Pirelli P-ZERO PZ4 (Luxury Saloon) XL RunFlat (MO EXTENDED) 255/35 R19 Y96
Pirelli P Zero PZ4 LS Run Flat ( 255/35 R19 96Y XL MOE, runflat )
Pirelli P Zero lx. 255/35 R19 96 Y XL RFT MSF MOE
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Pirelli P-ZERO(PZ4) MOE RFT XL 255/35 R19 96Y
255/35R19 96Y XL P-Zero (PZ4) Luxury MOE R-F PIRELLI
Pirelli P Zero lx. 255/35 R19 96 Y XL RFT MSF MOE
Pirelli P-ZERO PZ4 (Luxury Saloon) XL RunFlat (MO EXTENDED) 255/35 R19 Y96
Pirelli P Zero (PZ4) LS Run Flat 255/35 R19 96 Y
255/35R19 96Y, Pirelli, PZERO LUXURY SALOO
PIRELLI 255/35R19*Y P-ZERO (PZ4) 96Y XL MOE R-F
Pirelli P Zero PZ4 LS Run Flat ( 255/35 R19 96Y XL MOE, runflat )
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ.Použita technologie Run Flat. PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40 NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 % více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 %Kombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 %) vedla rovněž k 15% snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.