PIATNIK Puzzle Dívka s knihou 1932, 1000 dílků
PIATNIK Puzzle Dívka s knihou 1932, 1000 dílků

PIATNIK Puzzle Dívka s knihou 1932, 1000 dílků

od 273 Kč
Proces skladání puzzle je příjemná volnočasová aktivita, vhodná k rozvíjení logického myšlení. Motiv je rozdělen na menší kousky a ty se pak systematicky skládají vedle sebe. Balení mohou obsahovat pár větších kousků, nebo klidně i několik desítek tisíc. Nabízíme Vám nepřeberné množství různých motivů, tvarů a díky tomu si u nás každý vybere. PIATNIK je vídeňská firma věnující se výrobě hracích karet, puzzlí a her, která byla založena v roce…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
273 Kč
Za dopravu 57 Kč Skladem
273 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: PIATNIK Puzzle Dívka s knihou 1932, 1000 dílků
Výrobce: Piatnik
Minimální cena: 273 Kč
Maximální cena: 386 Kč
Ušetříte až: 113 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Proces skladání puzzle je příjemná volnočasová aktivita, vhodná k rozvíjení logického myšlení. Motiv je rozdělen na menší kousky a ty se pak systematicky skládají vedle sebe. Balení mohou obsahovat pár větších kousků, nebo klidně i několik desítek tisíc. Nabízíme Vám nepřeberné množství různých motivů, tvarů a díky tomu si u nás každý vybere. PIATNIK je vídeňská firma věnující se výrobě hracích karet, puzzlí a her, která byla založena v roce 1824 jako malá dílna. V současnosti patří k předním dodavatelům inteligentní zábavy na rakouském trhu. V České republice se tato značka objevuje pravidelně od založení pobočky v roce 1993. Tyto puzzle s obrazem Dívka s knihou jsou z umělecké série, která obsahuje díla několika předních umělců a jedná se o balení s 1000 dílky. Autorem tohoto motivu je španělský malíř Pablo Picasso, který je známým průkopníkem kubismu. Na tomto obrazu je zachycena žena či dívka při čtení knihy.      Počet dílků: 1000 Materiál: papír Rozměr: krabice 40 x 26 x 6 cm, puzzle 68 x 48 cm 

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.