Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing

Učebnice/Odborná literatura

Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing

Hodnocení: 1x
  • 4

Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.89186
skladem

Jaké má kniha
Marketing
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing koupíte i tady

Specifikace Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 829 Kč

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy. ... a dál?

Produkt Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing

Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing - parametry

Název produktu: Philip Kotler, Gary Armstrong: Marketing
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 829 Kč
Maximální cena: 1 142 Kč
Ušetríte až: 313 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Marketing - Kotler Philip, Armstrong Gary Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing, vývoj nových produktů a jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Marketing od GRADA naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz! Publikace: Marketing - 6. vydání - Kotler Philip;Armstrong Gary. Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je

zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy

k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru,

nástroje pro zlepšení pozice malých a středních

fi rem. Světově uznávaní autoři připravili text s řadou případových

studií a příkladů. Pro vysvětlení základních pojmů a koncepcí

marketingu se věnují internetu, analýze marketingového prostředí,

marketingovému výzkumu, spotřebnímu chování. Nosná část knihy je

zaměřena na strategický marketing a nástroje marketingového mixu

(produkt, cena, distribuce, komunikace). Publikace: Marketing - 6. vydání - Kotler Philip;Armstrong Gary.


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.