Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente, Malo Kerfriden
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente, Malo Kerfriden (Ilustrátor)
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente, Malo Kerfriden
Peklo je prázdné, ďáblové jsou mezi námi - Marie Bardiaux-Vaiente
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Anotace: Jeruzalém, 11. dubna 1961. Začíná proces s Adolfem Eichmannem. Referovat o něm má francouzská novinářka, kterou doprovází izraelský kolega. K nim se přidává Hannah Arendtová, třetí hlas komentující tuto významnou historickou událost. Z Jeruzaléma do Wannsee, přes Argentinu a Osvětim; komiks, který zavádí čtenáře na sám okraj pekla jménem šoa. Jak potrestat někoho, kdo spáchal nevýslovné zločiny? Je trest smrti přiměřený? Napraví něco? Má vůbec smysl – tváří v tvář šesti miliónům mrtvých a masovému vyhlazování? Mladý izraelský stát v roce 1954 odvážně zrušil hrdelní trest za zločiny spadající pod trestní zákoník a při tomto rozhodnutí se opíral o judaismus, což je abolicionistické náboženství už z podstaty. Ale… existuje i u trestu smrti nějaká výjimka? „Dá se vůbec přemýšlet o trestu smrti, když před vámi stojí jeden z nejstrašnějších katů dějin?“ Marie Bardiaux-Vaiente je scenáristka, historička, feministka, horlivá zastánkyně zrušení trestu smrti. Napsala scénář komiksu "Abolice: boj Roberta Badintera", popisujícího jednu kapitolu zápasu proti nejvyššímu trestu. Komiks o procesu s Eichmannem vychází právě z tohoto jejího bádání. Výtvarník Malo Kerfriden je vnukem patrně nejslavnějšího bretonského romanopisce Pierra-Jakeze Héliase, ale "odrodil se" od literatury a zvolil komiks. Po studiích v Rennes, začátcích ve fanzinech a odbočkách do hudby a filmu se prosadil komiksy Quarterback (na scénář Davida Chauvela), KGB (psala Valérie Manginová) a dalšími.