Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky

Učebnice/Odborná literatura

Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky

skladem

Více možností? Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky koupíte i tady

Specifikace Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky

Kategorie Učebnice/Odborná literatura

Poutavá učebnice určená k přípravě na maturitu (i k nové podobě maturity) a k přijímacím zkouškám na vysoké školy. Obsahuje celou středoškolskou látku fyziky – poznatky z mechaniky, kinematiky, dynamiky, termiky a termodynamiky, molekulové fyziky, elektřiny, magnetismu, optiky, teorie relativity, fyziky mikrosvěta a astrofyziky. Kniha je přehledně zpracována do 9 základních kapitol, které jsou dále členěny na menší podkapitoly a tematické celky. Snadnou orientaci v textu podporuje grafické odlišení » ... a dál?

Produkt Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky

Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky - parametry

Název produktu: Pavol Tarábek: Odmaturuj z fyziky

Autor : Pavol Tarábek, Poutavá učebnice určená k přípravě na maturitu (i novou podobu maturity) a přijímací zkoušky na vysoké školy. Obsahuje celou středoškolskou látku fyziky – poznatky z mechaniky, kinematiky, dynamiky, termiky a termodynamiky, molekulové fyziky, elektřiny, magnetismu, optiky, teorie relativity, fyziky mikrosvěta a astrofyziky. Kniha je přehledně zpracována do 9 základních kapitol, které jsou dále členěny na menší podkapitoly a tematické celky. Snadnou orientaci v textu podporuje grafické odlišení ústředního textu od doplňujících poznámek. Text obsahuje mnoho názorných a přehledných obrázků, schémat a tabulek. Určeno studentům všech středních škol během celého středoškolského studia, jejich učitelům a ostatním zájemcům o studium fyziky. Druh sortimentu : Kniha, Odmaturuj! z fyziky, Jazyk : Čeština, Počet stran : 224 Kompletní přehled středoškolského učiva fyziky – mechanika, kinematika a dynamika, termika a termodynamika, molekulová fyzika, elektřina, magnetismus, optika, teorie relativity, fyzika mikrosvěta a astrofyzika. Odmaturuj! z fyziky - Pavol Tarábek od authora Pavol Tarábek a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Odmaturuj z fyziky - Červinková P., Tarábek P. Průvodce středoškolským učivem fyziky je vhodnou pomůckou pro přípravu k maturitě či přijímacím zkouškám na vysoké školy. z kategorie Knihy | Učebnice | SŠ, SOŠ a Gymnázia | Fyzika od didaktis naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!