Paul McGee: Jak získat a ovlivnit téměř každého
Paul McGee: Jak získat a ovlivnit téměř každého

Paul McGee: Jak získat a ovlivnit téměř každého

od 230 Kč
Z obsahu O autorovi 7 Proč se z jednání s lidmi dělá taková věda? 9 Uvedení do obrazu 11 Část I. Zastavte se a pochopte 23 1. Lidé se nedají opravit 25 2. Většina lidí trpí SNS 29 3. Někteří lidé jsou jako žárovky 35 4. Proč se i inteligentní lidé chovají hloupě 41 5. Děje se vám to, co tolerujete 47 6. Ponižování je pro amatéry 53 7. Příjemné vystupování není vždy nejlepší 61 8. Chcete-li si zatančit tango, potřebujete někoho do páru 67 9.…
Alza.cz
Skladem
249 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Paul McGee: Jak získat a ovlivnit téměř každého
Minimální cena: 230 Kč
Maximální cena: 307 Kč
Ušetříte až: 77 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Z obsahu O autorovi 7 Proč se z jednání s lidmi dělá taková věda? 9 Uvedení do obrazu 11 Část I. Zastavte se a pochopte 23 1. Lidé se nedají opravit 25 2. Většina lidí trpí SNS 29 3. Někteří lidé jsou jako žárovky 35 4. Proč se i inteligentní lidé chovají hloupě 41 5. Děje se vám to, co tolerujete 47 6. Ponižování je pro amatéry 53 7. Příjemné vystupování není vždy nejlepší 61 8. Chcete-li si zatančit tango, potřebujete někoho do páru 67 9. Nulová investice, nulová návratnost 73 Část II. Pokračujte 81 10. Mějte reálná očekávání 83 11. Nehas, co tě nepálí 91 12. Přehodnoťte svůj přístup 95 13. Buďte ochotní se mýlit 105 14. Nechovejte se k lidem tak, jak chcete, aby se oni chovali k vám 113 15. Čtyři zásadní otázky, které si musíte položit 119 1. Co se v jeho světě děje právě teď? 121 2. Co je pro něj právě teď důležité? 121 3. Naslouchám mu, abych jej pochopil, nebo abych se mohl bránit? 122 4. Vysvětlil jsem jasně svůj úhel pohledu? 124 16. Jak zajistit, aby lidé kritiku přijali... a nepřipadali si jako na pranýři 127 17.Zjistěte, proč si stěžují 135 1. Mrzutost k některým lidem zkrátka patří 138 2. Nedostatek sebevědomí 139 3. Pocit bezpráví 140 18.Jak v lidech vypěstovat pocit výjimečnosti, část první 143 1. Sloužit 145 2. Přistupovat ke každému individuálně 147 3. Efektivně povzbuzovat 149 19. Jak v lidech vypěstovat pocit výjimečnosti, část druhá 153 4. Ctít druhé 154 5. Intenzivní zájem 156 6. Adekvátní ocenění 158 7. Lépe naslouchat 160 20. Jak lidem zvednout náladu, když se cítí mizerně 163 1. Necítit se dobře je v pořádku 164 2. Přehodnoťte neúspěch 165 3. Hledejte pozitiva 166 4. Vyhledávejte rychlá vítězství 167 5. Změňte místo 169 21. Naučte se mluvit tak, aby vám lidé naslouchali 171 1. Utápíte se v podrobnostech 172 2. Posluchači se s vaším sdělením nedokážou ztotožnit 174 3. Soustředíte se na fakta a zapomínáte na pocity 174 Teď je řada na vás 183 Jak si získat úspěch u lidí 188 Další doporučená literatura 191 Paul může přijet i do vaší firmy 192   O autorovi Paul McGee Ačkoliv mu ve škole říkávali, že "to v životě nikam nedotáhne, když bude celý den jen mluvit", je dnes Paul McGee jedním z předních britských řečníků a zaměřuje se na oblasti, jako jsou životní změny, sebedůvěra, vztahy na pracovišti, motivace a stres. Svůj inspirativní, humorný a praktický přístup k životním výzvám osobně představil na přednáškách ve třiceti šesti zemích světa a je také autorem devíti knih. Paul působí i jako výkonnostní a životní kouč a spolupracuje s předními fotbalovými kluby anglické ligy English Premiership. Paul je hrdým tvůrcem metody SUMO (zkratka anglického "Shut Up and Move On", česky "Zmlkni a pokračuj"), jeho jednoduché, a přesto hluboké rady jsou dnes rozšířené po celém světě a řídí se jimi organizace jak ve veřejném, tak v soukromém sektoru. Nedávno byla jeho metodika rozvinuta do podoby pro mladé lidi pod názvem SUMO4Schools (SUMO pro školy). Paul vychází ze svého akademického vzdělání v oboru behaviorální a sociální psychologie, je

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.