Pasteur - Mikrobiální revoluce - Bayarri Jordi

187 Kč Do eshopu

Název produktu: Pasteur - Mikrobiální revoluce - Bayarri Jordi
Výrobce: Grada
Ušetříte až: 21 Kč

<p>Louis Pasteur je považován za otce klinické mikrobiologie a imunologie. Objevil vakcíny proti vzteklině a sněti slezinné. Životopisný komiks popisuje Pasteurovy počátky jako studenta, jeho další studia i jeho obavy. Zachycené jsou také chemické experimenty, které pak vědce vedly k rozvoji jeho teorií a lékařských objevů na nich založených.</p><p>Soubor komixově zpracovaných biografií zaměřující se na známá jména ve světě vědy (Louis Pasteur, Isaac Newton, Marie Curie, Albert Einstein) líčí určitou etapu života každé osobnosti i s podrobnostmi o jejích vědeckých objevech a životní práci. Autor předkládá nejen základní informace každé z postav, ale dotkne se také konceptů jejího výzkumu, jako je např. teorie relativity či objev záření. Tyto jednoduché formy seznámení se slavnými osobnostmi vědy mohou děti dovést k dalšímu zájmu o vědce i vědu.</p>