Olympus RC II
Olympus RC II

Olympus RC II

od 2 065 Kč
Technické parametryTypĎalekohľadPrizma typHranolová strechaZväčšenie (x)10Priemer objektívu (mm)21Rozsah rozlíšenia (mm)2,1NáhradaPlne viacvrstvovéAbstand der Austrittspupille (mm)9,5Augenabstand (mm)37 - 72Skutočné zorné pole (°)5,1Zdanlivé zorné pole (°)51Zorná vzdialenosť na 1000 m89Najkratšia zaostrovacia vzdialenosť (m)3Nastavenie dioptrií (dpt)+/- 2Sila svetla4,4Súmrakový faktor14,49Vodná bezpečnostná poistkaánoOdolnosť voči…
vmSHOP
Doprava zdarma Skladem
2 190 Kč
Doprava zdarma Skladem
2 190 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Olympus RC II
Výrobce: OLYMPUS
Minimální cena: 2 065 Kč
Maximální cena: 2 563 Kč
Ušetříte až: 498 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Technické parametry

Typ

Ďalekohľad

Prizma typ

Hranolová strecha

Zväčšenie (x)

10

Priemer objektívu (mm)

21

Rozsah rozlíšenia (mm)

2,1

Náhrada

Plne viacvrstvové

Abstand der Austrittspupille (mm)

9,5

Augenabstand (mm)

37 - 72

Skutočné zorné pole (°)

5,1

Zdanlivé zorné pole (°)

51

Zorná vzdialenosť na 1000 m

89

Najkratšia zaostrovacia vzdialenosť (m)

3

Nastavenie dioptrií (dpt)

+/- 2

Sila svetla

4,4

Súmrakový faktor

14,49

Vodná bezpečnostná poistka

áno

Odolnosť voči vode

áno

Farba

čierna

Šírka (mm)

107

Výška (mm)

88

Hĺbka (mm)

38

Váha (g)

215

Typ: Typ: Dalekohled Výkon: Prizma typ: Střechový systém Zvětšení (x): 10 Průměr čočka objektivu (mm): 21 Rozsah rozlišení (mm): 2,1 Náhrada: Fully Multi Coated Abstand der Austrittspupille (mm): 9,5 Augenabstand (mm): 37 - 72 Zorné pole: Skutečné zorné pole (°): 5,1 Zdanlivé zorné pole (°): 51 Zorné pole na 1000 m: 89 Minimální vzdálenost zaostření (m): 3 Nastavení dioptrií (dpt): +/- 2 Síla světla: 4,4 Soumrakový faktor: 14,49 všeobecný: Bezpečí na vodě: ano Odolnost vůči vodě: ano Barva: černá Šířka (mm): 107 Výška (mm): 88 Hloubka (mm): 38 Hmotnost (g): 215

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.