Nillkin 2v1 HD Full Screen pro iPhone 12 6.1
Nillkin 2v1 HD Full Screen pro iPhone 12 6.1

Nillkin 2v1 HD Full Screen pro iPhone 12 6.1

od 213 Kč
Nillkin tvrzené sklo 2v1 je ta nejlepší ochrana Vašeho displeje a zároveň čočky fotoaparátu. Balení obsahuje 3D ochranné sklo na displej, ale také ochranný film na čočku fotoaparátu. Navíc v balení najdete instalační rámeček, pro maximálně přesné a snadné nalepení skla na displej. Ochraňte si svůj displej ať už proti nechtěnému poškrábání nebo při pádu. Sklo poskytuje tu nejlepší ochranu displeje a zároveň zachovává barevnosti displeje díky…
Patro.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
213 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Nillkin 2v1 HD Full Screen pro iPhone 12 6.1
Výrobce: Nillkin
Minimální cena: 213 Kč
Maximální cena: 347 Kč
Ušetříte až: 134 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Nillkin tvrzené sklo 2v1 je ta nejlepší ochrana Vašeho displeje a zároveň čočky fotoaparátu. Balení obsahuje 3D ochranné sklo na displej, ale také ochranný film na čočku fotoaparátu. Navíc v balení najdete instalační rámeček, pro maximálně přesné a snadné nalepení skla na displej. Ochraňte si svůj displej ať už proti nechtěnému poškrábání nebo při pádu. Sklo poskytuje tu nejlepší ochranu displeje a zároveň zachovává barevnosti displeje díky propustnosti světla 99,9%. Nillkin sklo je vyrobeno pomoci Harves nanotechologie za použití japonského materiálu AGC. Je pokryto oleofobním povlakem, který zabraňuje ulpívání otisků prstů a lépe se čistí. - Tvrdost 9H - Zaoblené hrany: 3D - Tloušťka skla: 0.33 mm - ochranný film na čočky fotoaparátu - instalační rámeček pro dokonale přesnou a snadnou instalaci - dokonale kopíruje celou obrazovku telefonu - vysoká propustnost světla, čistý obraz - odolnost proti zanechání otisků prstů - chrání celý displej telefonu - zachovává citlivost a dobré ovládání displeje - přesné výřezy dle daného typu telefonu.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.