Moroccanoil Péče po barvení vlasů 1000 ml
Moroccanoil Péče po barvení vlasů 1000 ml

Moroccanoil Péče po barvení vlasů 1000 ml

od 2 341 Kč
Profesionální salonní péče po barvení, která zajišťuje nejlepší výsledky barvení nebo zesvětlování. Druhý krok v systému ChromaTech Service. Vlastnosti Aktivně opravuje a obnovuje vlasové vlákno po barvení Obnovuje integrigu vlasů a zanechává je měkčí a silnější Uzamyká barvu vlasů zevnitř ven Vytváří hydrofobní štít, který utěsňuje kutikulu, čímž předchází vymývání barvy Usnadňuje rozčesání, uhlazuje a zajišťuje vysokou živost, bohatost a…
Glamot.cz
Doprava zdarma Skladem
2 457 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Moroccanoil Péče po barvení vlasů 1000 ml
Výrobce: Moroccanoil
Minimální cena: 2 341 Kč
Maximální cena: 2 457 Kč
Ušetříte až: 116 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Profesionální salonní péče po barvení, která zajišťuje nejlepší výsledky barvení nebo zesvětlování. Druhý krok v systému ChromaTech Service. Vlastnosti Aktivně opravuje a obnovuje vlasové vlákno po barvení Obnovuje integrigu vlasů a zanechává je měkčí a silnější Uzamyká barvu vlasů zevnitř ven Vytváří hydrofobní štít, který utěsňuje kutikulu, čímž předchází vymývání barvy Usnadňuje rozčesání, uhlazuje a zajišťuje vysokou živost, bohatost a zářivost barvy Technologie Colorlink™ - vytváří křížové vazby ve struktuře vlasového keratinu, chrání před vymýváním barvy, utěstňuje kutikulu a opravuje chemické i mechanické poškození ArganID - využívá sílu iontové přitažlivosti k dodávání arganového oleje hluboko do kúry, kde opravuje, utěsňuje vlhkost a uzamyká pigmenty pro maximální stálobarevnost Použití Po barvení nebo zesvětlování umyjte vlasy šamponem Moroccanoil Color Continue Shampoo. Poté aplikujte štědrou dávku péče ChromaTech Post do dlaní a vmasírujte do vlhkých vlasů od kořínků ke konečkům. Nechte působit minimálně 5 minut. Poté důkladně opláchnětě.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.