Matematika pro 4. ročník ZŠ
Matematika pro 4. ročník ZŠ

Matematika pro 4. ročník ZŠ

od 142 Kč
Matematika pro 4. ročník ZŠ, jednodílná (komplet) - kolektiv autorů. Většina úloh z trojdílné učebnice byla zařazena do učebnice jednodílné, avšak vzhledem k obsahovým i grafickým odlišnostem nedoporučujeme oba typy učebnic kombinovat.Dvojdílný pracovní sešit lze používat při práci s jednodílnou i trojdílnou učebnicí, odkazy na strany obou učebnic jsou uvedeny v záhlaví každé strany pracovního sešitu (viz záložka Související zboží). Matematika…
156 Kč
156 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Název produktu: Matematika pro 4. ročník ZŠ
Minimální cena: 142 Kč
Maximální cena: 181 Kč
Ušetříte až: 39 Kč
0

Matematika pro 4. ročník ZŠ, jednodílná (komplet) - kolektiv autorů. Většina úloh z trojdílné učebnice byla zařazena do učebnice jednodílné, avšak vzhledem k obsahovým i grafickým odlišnostem nedoporučujeme oba typy učebnic kombinovat.Dvojdílný pracovní sešit lze používat při práci s jednodílnou i trojdílnou učebnicí, odkazy na strany obou učebnic jsou uvedeny v záhlaví každé strany pracovního sešitu (viz záložka Související zboží). Matematika pro 4. ročník ZŠ, jednodílná (komplet) - kolektiv autorů od nakladatelství v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Publikace: Matematika 4 - jednodílná - Růžena Blažková; Květoslava Matoušková; Milena Vaňurová. Úlohy z trojdílné učebnice byly téměř beze změn zařazeny do učebnice jednodílné. Ceny a reálie v zadáních byly aktualizovány. Učebnice odpovídá požadavkům RVP ZV. Součástí titulu je šitá příloha Pracovní karty a přehledy, kterou lze zakoupit i samostatně. Publikace: Matematika 4 - jednodílná - Růžena Blažková; Květoslava Matoušková; Milena Vaňurová.

Úlohy z trojdílné učebnice byly téměř beze změn zařazeny do učebnice jednodílné. Ceny a reálie v zadáních byly aktualizovány. Učebnice odpovídá požadavkům RVP ZV.

Autor: Růžena Blažková; Květoslava Matoušková; Milena VaňurováVazba: Brožovaná bez přebalu matnáISBN: 978-80-7245-304-7Počet stran: 164Rozměry: 230,0 x 170,0 x 10,0 Kniha: Matematika 4. ročník jednodílná nv., Blažková, Růžena; Matoušková, Květoslava; Vaňurová, Milena, Nakladatelství ALTER s.r.o., Knihy - Učebnice, odborná literatura - Základní školní výuka - Matematika

0
0%
5