Mark Levinson No5909 RED
Mark Levinson No5909 RED

Mark Levinson No5909 RED

od 24 990 Kč
Fanouškům hudby zajisté přijdou vhod snadno přenosná sluchátka HARMAN. Jejich velké náušníky obemknou dokonale celé ucho, a tak se nemusíte bát rušivých okolních zvuků. Jsou vhodná pro práci doma i v kanceláři a pochvalovat si je budou především hráči počítačových her. Díky uzavřené konstrukci nepropouští zvuk ven, a hudbu proto uslyšíte pouze se sluchátky na uších. Součástí je také technologie Bluetooth 5,1. Mezi praktické funkce patří ANC…
Alza.cz
Skladem
24 990 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mark Levinson No5909 RED
Minimální cena: 24 990 Kč
Maximální cena: 24 990 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Fanouškům hudby zajisté přijdou vhod snadno přenosná sluchátka HARMAN. Jejich velké náušníky obemknou dokonale celé ucho, a tak se nemusíte bát rušivých okolních zvuků. Jsou vhodná pro práci doma i v kanceláři a pochvalovat si je budou především hráči počítačových her. Díky uzavřené konstrukci nepropouští zvuk ven, a hudbu proto uslyšíte pouze se sluchátky na uších. Součástí je také technologie Bluetooth 5,1. Mezi praktické funkce patří ANC aktivní potlačení hluku. Postará se o kvalitní poslech hudby ve městech, v dopravních prostředcích i na dalších hlučných místech. Vestavěný mikrofon vám umožní provádět handsfree hovory i využívat hlasové asistenty. K samozřejmým funkcím patří například přepínání skladeb, přijímání hovorů nebo ovládání hlasitosti. Pohodlí je tak zaručeno jak při hraní her, tak i při poslechu hudby nebo práci. Délka kabelu v tomto případě činí 1,2 m. Balení obsahuje 2 × sluchátka. Zásadní přednosti sluchátek Mark Levinson No5909 RED Sluchátka HARMAN mají provedení okolo uší Uzavřená...

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.