Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík
Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík

Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík

od 160 Kč
Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být…
Martinus.cz
Doprava zdarma Skladem
196 Kč
Doprava zdarma Skladem
196 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík
Minimální cena: 160 Kč
Maximální cena: 196 Kč
Ušetříte až: 36 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha zkoumá problém řízení a hospodaření muzeí a snaží se ukázat muzeum jako kulturní instituci, která může být analyzována z historického, muzeologického, kulturního, funkčního, sociologického, statistického, ekonomického, manažerského, marketingového i administrativně správního aspektu. Publikace má vedle teoretického přínosu také přínos praktický – teoretické závěry opírající se o empirické prozkoumání reality fungování muzeí mohou být zdrojem informací, jak naplňovat úkoly muzeí uložené legislativou, jak efektivně chránit sbírku a účelně s ní nakládat, jak hospodárně pracovat s rozpočtem Management a hospodaření muzeí - František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík od authora František Ochrana, Michal Plaček, Milan Jan Půček, Antonín Šimčík a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.