Celkové hodnocení
4.1 Komfort nakupování
3.3 Zákaznický servis
4.1 Včasné dodání
210 uživatelských recenzí
Kontakty
Web: mall.cz
Pobočky
- : Praha 7, Dělnická 12, 17000
- : Brno, Bašty 416/8, 60200
- : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300
Uživatelské recenze Mall.cz
Jana
- Vždy jsem nakupovala bez problémů,bohužel se změnilo vše, když jsem reklamala zakoupený telefon na Mall.
- Pokud dojde k reklamaci, katastrofa, ani se na přístroj nepodívali a po 14 dnech odpoví, že zboží bylo nevhodně používáno, takže jsme s tímto nesouhlasili, bohužel opět za stejná odpověď. Nezbývá nic jiného než telefon donést do značkové prodejny a nechat přehrát SW.
Již nikdy více.....
- Vždy jsem nakupovala bez problémů,bohužel se změnilo vše, když jsem reklamala zakoupený telefon na Mall.
- Pokud dojde k reklamaci, katastrofa, ani se na přístroj nepodívali a po 14 dnech odpoví, že zboží bylo nevhodně používáno, takže jsme s tímto nesouhlasili, bohužel opět za stejná odpověď. Nezbývá nic jiného než telefon donést do značkové prodejny a nechat přehrát SW.
Neznámý
nákup ok, doprava nevyužitelná
Neznámý
- rychlost,výměna zboží bez problému
- o
ok
- rychlost,výměna zboží bez problému
- o
Marta
- Nic
- Nespokehlivost s reklamaci
27.1 zakoupeno zbozi,obratem vraceno z duvodu spatne sirky.Jak jim jde o penize,jsou rychlici ale jak jde o reklamaci a vraceni penez,neustale lzi,vymlouvani a zadani o strpeni!! Ani po 23 dnech nema zpet penize ikdyz uvadi do 14 dnu.Maji neuveritelny bordel ve skladu,vubec nevi ze zbozi je od 1.2 u nich...kdyz volate,pokazde mluvite s nekym jinym a na reklamacni nemaji radej zadny uvedeny tel pouze email a i tam pokazde pisete s nekym jinym ktery vzdy odepise " vec setrime,prosim o strpeni" Sileny obchod,uz nikdy vic!!!!
- Nic
- Nespokehlivost s reklamaci
K
- Při nakupování OK
- Jsem velmi rozhořčena s vyřízením reklamace mobilního telefonu. Nedostatečné a neúplné stanovisko k reklamaci! Pro ochranu spotřebitelů známá firma! Jak se nakupuje OK, ale jak se něco reklamuje, tak od toho dávají ruce pryč! Je to jako nákup z bazaru bez záruky... Už nikdy více zde nakupovat rozhodně nebudu a přeju i ostatním, aby jim vydrželo zboží aspoň záruční dobu... Jsem znechucena!!!!
Nedoporučuji... Když je problém, hned odkazují na ochranu spotřebitelů a na soudní znalce... Protože vědí, že jich je zoufale málo a spousta lidí už na to nemá energii ani čas.
- Při nakupování OK
- Jsem velmi rozhořčena s vyřízením reklamace mobilního telefonu. Nedostatečné a neúplné stanovisko k reklamaci! Pro ochranu spotřebitelů známá firma! Jak se nakupuje OK, ale jak se něco reklamuje, tak od toho dávají ruce pryč! Je to jako nákup z bazaru bez záruky... Už nikdy více zde nakupovat rozhodně nebudu a přeju i ostatním, aby jim vydrželo zboží aspoň záruční dobu... Jsem znechucena!!!!
Havlová
- Platba proběhla velice rychle.
- Pračka zakoupená před měsícem stále nefunguje.
Doporučení,obraťte se na autorizovaný servis...po několika e-mailech typu vyndejte si šrouby co drží buben při přepravě(rada nad zlato) došlo k ,,pokroku." Kontaktoval mě A-Z servis z Piletic.MACHŘI!!!Závada na čerpadle a součástka nebyla a BORCI si udělali asi výlet do Číny,pro náhradní díl. Stále čekám, měsíc čekám a nic.Mall nabídl řešení přivezte pračku na pobočku,ale reklamace se bude vyřizovat měsíc.......
- Platba proběhla velice rychle.
- Pračka zakoupená před měsícem stále nefunguje.
JIří
- Kamenný obchod mám v místě bydliště, což mi dosud vyhovovalo. Nakupuji zde často a to již od roku 2012
- Přinejmenším zvláštní přístup k dlouholetým zákazníkům
Shrnutí: Neúcta k stálým zákazníkům i když Vás oslovují jako VIP a to v podobě nestydatého účtovaní příplatků za pohyb zboží v rámci vlastního obchodu. Takto zvláštně účtované zboží s příplatkem se stává často zbožím předraženým. Doporučuji nakupovat jinde, tam kde zákazníka neoblbují oslovením VIP a neúčtují mu nesmyslné příplatky.
- Kamenný obchod mám v místě bydliště, což mi dosud vyhovovalo. Nakupuji zde často a to již od roku 2012
- Přinejmenším zvláštní přístup k dlouholetým zákazníkům
Jan D.
- výběr zboží
- otřesný přístup ke klientovi při vyřizování reklamace - opakovaně neodborná oprava, následně bagatelizace závad a urážka reklamujícího !!!
9.01.2015 jsem zakoupil v e-shopu Mall.cz Philips FWP2000, - Po roce občasného používání se začaly vyskytovat chyby SW, které se daly eliminovat vypnutím přístroje ze sítě 230V. - V září 2016 se SW zbláznil úplně - CD začalo přeskakovat a následně se začaly samy přepínat funkce stále dokola (FM, CD, USB, MP3-Aux) 21.9.2016 posláno do záručního servisu. 17.10.2016 vráceno jako opravené s vyjádřením: Záruční oprava, přístroj byl řádně opraven. Demontáž, montáž, zkušební provoz, výměna CD mechaniky, oprava řídících obvodů. Kontrola funkcí. - Při prvním zapnutí po opravě se přístroj chová úplně stejně NEFUNKČNĚ jako před opravou !!! 17.10.2016 opět obratem posláno do záručního servisu. 10.11.2016 vráceno jako opravené s vyjádřením: Záruční oprava, přístroj byl řádně opraven, oprava řídících obvodů. Kontrola funkcí. - Při přehrávání mé sbírky CD jsem zjistil, že každé CD se několikrát opakovaně načítá (20-60 sec), než ho přístroj identifikuje a že část mých CD (cca každé 4.-5.) dokonce nejde přehrávat vůbec - na původní CD mechanice však hrála všechna CD bezchybně a načítala se hned napoprvé (cca 3-6 sec) !!! Pro jistotu jsem sporná CD přehrál na jiných mechanikách mně dostupných (CDRom - 4 různé PC, Hyunday CD/FM, Panasonic CD/FM, Sony autorádio, Mercedes autorádio), kde všude ta sporná CD hrála bez problémů !!! 6.1.2017 opět posláno do záručního servisu a přiloženo jedno z CD, které nová mechanika (vyměněná při první opravě) odmítá přehrávat! 26.1.2017 vráceno s vyjádřením: Přístroj byl důkladně zkontrolován a nebyla zjištěna žádná vada. Přístroj neopravován. Není záruční opravou. Dodržujte návod. Na přiložené CDR není možné brát zřetel. - Přístroj jsem vyzkoušel přímo na Liberecké výdejně e-shopu Mall.cz za přítomnosti obsluhujícího pracovníka pobočky, který mi sám potvrdil, že přístroj evidentně nepracuje správně, ale jako reklamaci reklamace mi přístroj nepřevzal - prý kvůli zdůvodnění v protokolu ze záručního servisu! Takže to vypadá, že buď je celý Phillips ŠMEJD nad šmejdy, nebo "servisní technik Mall.cz" dostal výuční list za obálku! - Když to přirovnám například k automobilu, tak by mi nejspíš nemělo vadit, když po výměně brzdového obložení v servisu se na první křižovatce vybourám kvůli špatně opraveným a tím pádem nefunkčním brzdám a zodpovědný technik by mi radil, abych si zopakoval autoškolu?!?
- výběr zboží
- otřesný přístup ke klientovi při vyřizování reklamace - opakovaně neodborná oprava, následně bagatelizace závad a urážka reklamujícího !!!
Neznámý
- rychlé dodání
- nic
doporučuji
- rychlé dodání
- nic
Václav Červenka
- rychlé dodání
- Prakticky nemožnost reklamovat nefunkční sušičku prádla. Odkazují na aut. servis který nemá zájem nic řešit.
Nedoporučuji - sušička hned po koupi nefungovala ani po týdnu se nepodařilo nic vyřešit. A tak tu stojí kus krámu za 12 000.
- rychlé dodání
- Prakticky nemožnost reklamovat nefunkční sušičku prádla. Odkazují na aut. servis který nemá zájem nic řešit.