Mall.cz

Celkové hodnocení

53% 459x

2.9 Komfort nakupování

2.1 Zákaznický servis

2.5 Včasné dodání

459 uživatelských recenzí

Platební metody

Platební karty: MasterCard, VISA

Bankovni převod: Ano

Ebanka: Ano

Úvěry: Ne

Splátky: Ano

Hotovost: Ano

Ostatní: PaySec

Doprava

Doprava zdarma při objednávce nad 1 000 Kč

Pobočky

  • : Praha 7, Dělnická 12, 17000
  • : Brno, Bašty 416/8, 60200
  • : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300

Uživatelské recenze Mall.cz

Lenka

28.11.2015
  • Nemám peníze ani zboží
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Před dvěma měsíci jsem so objednala mikrovlnku a konvici, vše zaplatila předem a po asi měsíci prýk vůli stěhování mi přišla pouze mikrovlnka. Konvici mi prý poslali v druhém balíku ale mě nic nepřišlo,pořád píšou že to řeší ale pořád nic. Mám pocit že nebudu mít ani peníze a ani konvici.Stála mě 970kč.Mall už nikdy!!!

  • Nemám peníze ani zboží

Strýc Radek

27.11.2015
  • velký výběr, rychlé dodání zboží
  • nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Valím oči jak si lidi stěžují, ale já objednávám od MALL dost často a zatím jsem problém neměl. Taky jsem nikdy neplatil dopředu.Pěkně z ručky do ručky.

  • velký výběr, rychlé dodání zboží
  • nic

Frejka

27.11.2015
  • NIC!!!
  • Podvod, klamavá reklama, klamání zákazníka, nemáte své peníze ani zboží.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Neví, jestli si MALL dělá z lidí srandu a využívá toho, že si český zákazník ve většině nechá líbit skoro všechno anebo mají problémy a bylo by vhodné aby na sebe vyhlásili bankrot.

  • NIC!!!
  • Podvod, klamavá reklama, klamání zákazníka, nemáte své peníze ani zboží.

Pavla

26.11.2015
  • Všechny kladné zkušenosti z minula byly vymazány současnou zkušeností.
  • Zdlouhavá reklamace Zákaznická linka - půldenní čekání na lince
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
40%

Podvodníci nerespektující žádná pravidla slušného chování. Pračka objednána 29.10., dodána 10.11. Po rozbalení poničená uvnitř, takže musela být zabalena vědomě již poničená. Komunikace s reklamačním odd. je kritická. Pouze e-mailem a na každou odpověď mají 3 prac. dny. Takže dnes tj. 26.11.2015 nemám ani peníze, ani pračku. Prát budu zřejmě na valše. Snad dostanu alespoň peníze do vánoc zpět.

  • Všechny kladné zkušenosti z minula byly vymazány současnou zkušeností.
  • Zdlouhavá reklamace Zákaznická linka - půldenní čekání na lince

Ramata

24.11.2015
  • naprosto šílené
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

strašné

  • naprosto šílené

Veronika

24.11.2015
  • Velký výběr zboží, časté akce, výběrová místa
  • Ale! Stalo se nám, že nám nepřišlo objednané zboží, objednávku za akční cenu nám zrušili a řekli, že jestli zboží chceme, máme objednat znovu za plnou cenu. Nebo balení 6 kusů umělého mléka pro kojence přišlo den před koncem expirace, takže vlastně prošlé! Neskutečné a světelný řetěž přišel bez koncovky do zásuvky, krabička nebyla zalepená, takže to museli poslat neuplné již vědomě. Začínáme být se službami eshopu Mall nespokojení a to jsme objednávali na Mall již roky a pravidelně.
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
60%

Doporučuji neplatit zboží předem a pokud možno si ho osobně vyzvedávat na výdejních místech a pořádně při přebírání VŠE zkontrolovat, pak by nemusel být problém.

  • Velký výběr zboží, časté akce, výběrová místa
  • Ale! Stalo se nám, že nám nepřišlo objednané zboží, objednávku za akční cenu nám zrušili a řekli, že jestli zboží chceme, máme objednat znovu za plnou cenu. Nebo balení 6 kusů umělého mléka pro kojence přišlo den před koncem expirace, takže vlastně prošlé! Neskutečné a světelný řetěž přišel bez koncovky do zásuvky, krabička nebyla zalepená, takže to museli poslat neuplné již vědomě. Začínáme být se službami eshopu Mall nespokojení a to jsme objednávali na Mall již roky a pravidelně.

Hana

21.11.2015
  • sliby chyby. devět dní zaplacené zboží (13tis.) a stále nic nedodáno. příště rozhodně jiný obchod ! po telefonu mi řekli, prý si nemám dělat starosti zboží dorazí. prát si můžu vlastně ručně, že?!
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

NIKDY VÍCE!

  • sliby chyby. devět dní zaplacené zboží (13tis.) a stále nic nedodáno. příště rozhodně jiný obchod ! po telefonu mi řekli, prý si nemám dělat starosti zboží dorazí. prát si můžu vlastně ručně, že?!

Michal

20.11.2015
  • Pokud chcete přijít o peníze a mít zkažené vánoce, tak Mall je ta nejlepší volba
  • Nejvíce mi vadí to jejich lhaní.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Před měsícem jsem objednal na Mallu objednal 3 ks.zboží, které mělo být skladem a do dvou dnů doručeno. Bohužel jsem zaplatil předem a proto mi do dnešního dne přišla jen část zboží, navíc nezabalena a poničená. Volal jsem na zákaznickou linku a přislíbili nápravu ale nic se neděje. Můj případ není ojedinělí, ale masový. Na heurece se také můžete dočíst o jejich podvodech.Blíží se vánoce, tak se nenechejte od Mallu nachytat, jinak budete mít vánoce pěkně zkažené.

  • Pokud chcete přijít o peníze a mít zkažené vánoce, tak Mall je ta nejlepší volba
  • Nejvíce mi vadí to jejich lhaní.

Richard

20.11.2015
  • -
  • Nakoupil jsem v krátké čase podruhé, podruhé tedy na požadavek manželky. Vždy se jednalo o dárek, který byl za zajímavou cenu, ale nikdy nám ho včas nedoručily. Nebo je doba doručení v prvním případě deset a v druhém devět dnů, na zboží deklarované prodejcem jako zboží "skladem" v pořádku ? Vždy jsem si předem, před jednotlivou objednávkou volal na "zákaznickou linku", doba čekání v obou případech zhruba 40 minut (Váš hovor, je v pořadí 36), a bylo mi sděleno, že na druhý den se zboží odesílá, tak nebude určitě žádný problém. Podprůměrný e-shop z Kotěhůlek doručí objednávku podstatně dříve než slavný MALL. Objednávku zhruba po šesti dnech od uskutečnění poslali dopravci, společnosti GEIS, ta Vám ovšem není schopna v intervalu 5 dní zásilku doručit, protože nemá k zásilce doklady a nebí kam ji zavézt, neboli nezná adresu, tak mi to bylo u dopravce po dvakráte sděleno. Vždy u obou nákupů, mi tři dny před konečným doručením, každý den ráno, došla od dopravce GEIS i Mallu sms zpráva, že bude zásilky v ten ten doručována a budu dopředu kontaktován řidičem, ani jednou se tak nestalo a v den doručení mi vůbec nikdo nezavolal. Zajímavé také bylo, že při sledování zásilky na stránkách dopravce, se jevily pokaždé informace k pohybu zásilky jako - INVENTURA KLECE, ZÁVLEK, NEZASTIŽEN, DORUČIT JINÝ DEN, EXTERNÍ ČÍSLO.... O problému jsem nyní diskutoval i se svými kamarády a měli podobné zkušenosti, hold měl jsem se zeptat dřív. Tuto galérii určitě z vlastní zkušenosti nedoporučuji.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

NEDOPORUČUJÍ, KLAMOU DODACÍM TERMÍNEM ZÁKAZNÍKA !

  • -
  • Nakoupil jsem v krátké čase podruhé, podruhé tedy na požadavek manželky. Vždy se jednalo o dárek, který byl za zajímavou cenu, ale nikdy nám ho včas nedoručily. Nebo je doba doručení v prvním případě deset a v druhém devět dnů, na zboží deklarované prodejcem jako zboží "skladem" v pořádku ? Vždy jsem si předem, před jednotlivou objednávkou volal na "zákaznickou linku", doba čekání v obou případech zhruba 40 minut (Váš hovor, je v pořadí 36), a bylo mi sděleno, že na druhý den se zboží odesílá, tak nebude určitě žádný problém. Podprůměrný e-shop z Kotěhůlek doručí objednávku podstatně dříve než slavný MALL. Objednávku zhruba po šesti dnech od uskutečnění poslali dopravci, společnosti GEIS, ta Vám ovšem není schopna v intervalu 5 dní zásilku doručit, protože nemá k zásilce doklady a nebí kam ji zavézt, neboli nezná adresu, tak mi to bylo u dopravce po dvakráte sděleno. Vždy u obou nákupů, mi tři dny před konečným doručením, každý den ráno, došla od dopravce GEIS i Mallu sms zpráva, že bude zásilky v ten ten doručována a budu dopředu kontaktován řidičem, ani jednou se tak nestalo a v den doručení mi vůbec nikdo nezavolal. Zajímavé také bylo, že při sledování zásilky na stránkách dopravce, se jevily pokaždé informace k pohybu zásilky jako - INVENTURA KLECE, ZÁVLEK, NEZASTIŽEN, DORUČIT JINÝ DEN, EXTERNÍ ČÍSLO.... O problému jsem nyní diskutoval i se svými kamarády a měli podobné zkušenosti, hold měl jsem se zeptat dřív. Tuto galérii určitě z vlastní zkušenosti nedoporučuji.

Mira

19.11.2015
  • Nic
  • Nesolidní jednání
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Objednané zboží nedorazilo ani po více jak dvou týdnech!!! A to i přes urgence a ujišťování obchodníkem, že již je vše OK. Pokud si obchod řeší přesun svého skladu, nemůže "lakovat" zákazníka tím, že se to nedotkne termínu dodání zboží. Mall mě zklamal jako už dlouho žádný obchod!

  • Nic
  • Nesolidní jednání
Ohodnoťte *
Komfort nakupování
Zákaznický servis
Včasné doručení
* Váš e-mail je potřeba pro ověření recenze