Celkové hodnocení

81% 210x

4.1 Komfort nakupování

3.3 Zákaznický servis

4.1 Včasné dodání

210 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: mall.cz

Pobočky

  • : Praha 7, Dělnická 12, 17000
  • : Brno, Bašty 416/8, 60200
  • : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300

Uživatelské recenze Mall.cz

Vojtěch Kacíř

20.01.2014
  • schází návod výrobce v českém jazyce,klíček,záruční list
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
100%

slabé

  • schází návod výrobce v českém jazyce,klíček,záruční list

Eduard Klimeš

17.01.2014
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
40%

špatná koordinace při dodání 2 objednaných položek v různých dnech. Poslední položku (kabel) jsem zrušil. Žádné reakce při písemné reklamaci od vás.

Petr

14.01.2014
  • Vím, kde nenakupovat.
  • Nesolidní jednání
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
40%

Objednávka obchodem přijata. Dvakrát posunut termín dodání. Nakonec nám bylo sděleno, že zboží nemají a že ho nedodadí. Prodají zboží, které nejsou schopni dodat! Jenom plýtvají vaším časem.

  • Vím, kde nenakupovat.
  • Nesolidní jednání

Neznámý

09.01.2014
  • .POZOR zákaznická linka je placená ...hodinu vám sdělucí jak vás milují jako zákazníka ..informují málem o globálním oteplování potom hrají a hrají sem tam někdo žblptne, že mají operátoři napilno..apo cca15 minutách se Vám někdo ozve...a vše je placené takže pozor opět firma, která okrádá zákazníky
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
100%

..je mnoho dalších firem, kde je možné nakoupit

  • .POZOR zákaznická linka je placená ...hodinu vám sdělucí jak vás milují jako zákazníka ..informují málem o globálním oteplování potom hrají a hrají sem tam někdo žblptne, že mají operátoři napilno..apo cca15 minutách se Vám někdo ozve...a vše je placené takže pozor opět firma, která okrádá zákazníky

Neznámý

05.01.2014
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Výborně

Josef

03.01.2014
  • vstřícné jednání návrat tam, kde jsem minule nakoupil bez problémů
  • nic
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Doporučuji všem

  • vstřícné jednání návrat tam, kde jsem minule nakoupil bez problémů
  • nic

Ondřej Špaček

01.01.2014
  • vše
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Jsem překvapen reakcemi lidí tady. Na Mallu nakupujeme často a nikdy žádný problém. Pokud lidi objednávají věci na poslední chvíli před vánoci, tak problémy s doručením mají všechny firmy, protože toho je na přepravní firmy příliš. My teď také měli takový problém s přepravcem, ale nedělám zbytečně haló, protože tu situaci chápu, protože snad každý kupuje dárky po netu a musí to být mazec. Vemte spíš rozum do hrsti ;-)

  • vše

Martin Kahanek

29.12.2013
  • přehlednost
  • cena
Celkové hodnocení
86.6%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
80%

2-

  • přehlednost
  • cena

Eduard

28.12.2013
  • došlo zjevně použité zboží, displej poškozený (asi poleptaný) obchod vůbec nereagoval na maily
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

nedoporučuji obchod pro nesolidní jednání

  • došlo zjevně použité zboží, displej poškozený (asi poleptaný) obchod vůbec nereagoval na maily

MK

27.12.2013
  • nizká cena (granule v akci)
  • způsob balení vytíženost zákaznické linky
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
80%

Nakoupila jsem 7 velkých pytlů granulí a kuchyňskou váhu, kterou samozřejmě zabalili společně s granulemi... Balík ani neoznačili, že je křehký, takže dopravce s tím také tak zacházel(granulemi se přece hází..) . Chtěla jsem to oznámit na zákaznickou linku,ale dovolat se tam je umění a zkouška trpělivosti.Provolala jsem docela dost, než jsem se asi v 7. hovoru dovolala (mezitím jsem několik minut "visela" na drátě a pořád čekala). Paní mě vyslechla, nejdřív se vymlouvala na předvánoční shon nebo na vinu dopravce,ale potom snad i uznala, že to špatně zabalili. Toť vše. Stížnost jsem poslala i meilem, tak aspoň poslali slevový kupon jako omluvu.

  • nizká cena (granule v akci)
  • způsob balení vytíženost zákaznické linky