Mall.cz

Celkové hodnocení

53% 459x

2.9 Komfort nakupování

2.1 Zákaznický servis

2.5 Včasné dodání

459 uživatelských recenzí

Platební metody

Platební karty: MasterCard, VISA

Bankovni převod: Ano

Ebanka: Ano

Úvěry: Ne

Splátky: Ano

Hotovost: Ano

Ostatní: PaySec

Doprava

Doprava zdarma při objednávce nad 1 000 Kč

Pobočky

  • : Praha 7, Dělnická 12, 17000
  • : Brno, Bašty 416/8, 60200
  • : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300

Uživatelské recenze Mall.cz

Neznámý

19.11.2018
  • Nic
  • Úplně všechno
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nikdy jsem nezažila to co od září .Koupila jsem pračku 11.9 2019 byla mi dodána ale bohužel prala jsem v ni 5 dni .Odešel motor,pračku si odvezli a dnes je 19.11 2019 a já stále čekám na dodání mé zaplacené Pračky.Komunikace žádná jednání katastrofa.Lituji že jsem si pračku nešla koupit do elektra jinde.Nikomu nedoporučují tuto společnost

  • Nic
  • Úplně všechno

Loprais

19.11.2018
  • nic
  • všechno
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

zaplatite za zboží jejich dopravce zásilku ztrati a pak se domahate penez. NEDOPORUCUJI cokoli platit předem!!!!!

  • nic
  • všechno

GK

16.11.2018
  • nic
  • U objednávaného zboží uvádějí předpokládané datum dodání, jasně počítá se tak den, že to bude jinak, ale když se nekoná předání zásilky dopravci ani po dvou dnech, tak je to už podezřelé. Voláte a dovíte se, že vlastně datumy co uvádějí jsou jen čísla, která sice při objednávání potěší, že budete mít dárek včas, ale nakonec vás to pěkně nas.re, jelikož to bude možná za týden.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Klamavé informace zákazníkovi. Neschopnost zajistit si dostatek dopravců.

  • nic
  • U objednávaného zboží uvádějí předpokládané datum dodání, jasně počítá se tak den, že to bude jinak, ale když se nekoná předání zásilky dopravci ani po dvou dnech, tak je to už podezřelé. Voláte a dovíte se, že vlastně datumy co uvádějí jsou jen čísla, která sice při objednávání potěší, že budete mít dárek včas, ale nakonec vás to pěkně nas.re, jelikož to bude možná za týden.

Anna H.

11.11.2018
  • Velké množství zboží za dobré ceny
  • Problém s doručováním zboží. Nechají si zaplatit za doručení do druhého dne a přitom je nedodají. Zboží rozdělí do dvou částí a dopravné naúčtují v té první, kterou dodají včas.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Obchod nedoporučuji, vysoké ceny za služby, které nedodržují. Není jistota dodání zboží a už vůbec ne včas.

  • Velké množství zboží za dobré ceny
  • Problém s doručováním zboží. Nechají si zaplatit za doručení do druhého dne a přitom je nedodají. Zboží rozdělí do dvou částí a dopravné naúčtují v té první, kterou dodají včas.

M.K.

31.10.2018
  • Nic mi nenapada
  • Komunikace na zakaznicke lince Nedodrzeni priplaceneho doruceni druhy den od objednani Na zakaznicke lince doporuceno zakoupeni zbozi v jinem obchodu
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Jednani zakaznickeho centra se zakaznikem zcela otresne. Odkazani zakaznika na zakoupeni zbozi v jinem obchode se mi zda, jako zcela zcestne.

  • Nic mi nenapada
  • Komunikace na zakaznicke lince Nedodrzeni priplaceneho doruceni druhy den od objednani Na zakaznicke lince doporuceno zakoupeni zbozi v jinem obchodu

Marcela

01.10.2018
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Výborný internetový obchod, jsem spokojená.

Tyna

02.09.2018
  • Jsem spokojená se zásilkovou službou, sporák nám přivezli včas a bez poškození. Problém byl s reklamací ...
  • Reklamovali jsme sporák Mora, po roce a půl přestala správně vyhřívat spodní spirála.Přivolaný opravář p. Bartoníček dvakrát odmítl vyměnit spirálu a odešel s tím, že neumíme správně používat sporák.Spirálu jsme si sami nechali vyměnit a již peče opět skvěle.
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
60%

Obchod Mall by si měl prověřit kvalitu opravářů. Přístě si objednám věci jinde, jak již dělám kupuji si novou lednici. spozdravem Tyna.

  • Jsem spokojená se zásilkovou službou, sporák nám přivezli včas a bez poškození. Problém byl s reklamací ...
  • Reklamovali jsme sporák Mora, po roce a půl přestala správně vyhřívat spodní spirála.Přivolaný opravář p. Bartoníček dvakrát odmítl vyměnit spirálu a odešel s tím, že neumíme správně používat sporák.Spirálu jsme si sami nechali vyměnit a již peče opět skvěle.

petr

20.08.2018
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

dřív bych obchod doporučil. ale po své poslední zkušenosti již ne. Žádná komunikace se zákaznickým centrem neexistuje

Neznámý

14.08.2018
  • Nedodržení objednávky služby Comfort
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Při objednání trouby zaplacena služba Comfort a termín dodání nebyl dodržen.Byly 2 možnosti vzít si dovolenou,nebo si nechat zboží odvést do práce a znovu na vlastní náklady dopravit domů.Od vrácení peněz a nemalé částky MALL dává ruce pryč a svádí to na TOPTRNS,kde mi písemně potvrdily,že služba nebyla objednána. Tuto službu NEOBJEDNÁVAT!!!!!!!Po telefonu arogantní a nepříjemný!!!!!!!!!

  • Nedodržení objednávky služby Comfort

IK

10.08.2018
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

objedana zaplatila a čekala po týdnu napsali že se zboží skladní a přijde cca do 2 dnů a hned druhý den jsem po přihlášení na Mall zjistila, že je objednávka zrušená ! Bez jakéhokoliv upozornění proč lžete?

Ohodnoťte *
Komfort nakupování
Zákaznický servis
Včasné doručení
* Váš e-mail je potřeba pro ověření recenze