![Mall.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/mall.png)
![Mall.cz](https://dataimg.srovname.cz/shop-logo/mall.png)
Celkové hodnocení
4.1 Komfort nakupování
3.3 Zákaznický servis
4.1 Včasné dodání
210 uživatelských recenzí
Pobočky
- : Praha 7, Dělnická 12, 17000
- : Brno, Bašty 416/8, 60200
- : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300
Uživatelské recenze Mall.cz
Janina
Vyborne
Jura z Blanska
- S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.
S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.
- S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.
Ilča
Rychlé a spolehlivé doručení
Adam
K nákupu zboží jako dárek osušky zdarma , kvůli tomu jsem tu blbou pračku objednal , a světe div se - ručníky nikde . Už nikdy vice
Hana
- Nejhorsi zakaznicke centrum, se kterym jsem se setkala. V sobotu objednane zbozi, ihned zaplacene prevodem - chapu, ze nez platba dorazi, tak to chvili trva. Po par dnech se kouknu na stav objednavky, kde je stale, ze objednavka nezaplacena. Snazim se dovolat na zakaznickou linku - dari se az na po 4 a to jen protoze jsem nic nezmackla. Kdyz jsem volila cisla podle nabidky automatu, vzdycky to skoncilo tak, ze jsem se nedovolala a odpojili me. Jejich “kontaktni formular” neni kontaktni formular ale on-line zobrazeni stavu objednavky (coz mi nepomuze, ukazuje to, ze objednavka nezaplacena). Nakonec jsem se dovolala (cekala jsem nez mi to dama zvedne nejakou dobu, i kdyz me poradove cislo bylo 1). Nakonec se se mnou na to koukla (jeji pristup a ton nebudu komentovat) a rekla mi, ze zaplaceno je. Kdyz jsem se ptala, proc mi to ukazuje ze neni a jeste mi nedosel ani mail, tak pry to trva :-/ ted maji 2-6 dnu na expedici .... fajn, hlavne ze upozorneni na zaplaceni posilaji kazdy den. Chapu urcite vykyvy kvalit zakaznickeho centra, ale tohle bylo opravdu moc (a to v tomhle oboru pracuji)... ano byla to objednavka za 9 tisic, nikoli za 90, ale na tom by meli zapracovat, protoze kdyz zaplatite a jeste dostavate spatne informace a prokousat se k tomu, kde vase finance jsou, je opravdu na dlouhe lokty, tak to moc o serioznosti obchodu nesvedci
Doruceni davam prumer, prestoze zatim nedoruceno - neni jina volba.
- Nejhorsi zakaznicke centrum, se kterym jsem se setkala. V sobotu objednane zbozi, ihned zaplacene prevodem - chapu, ze nez platba dorazi, tak to chvili trva. Po par dnech se kouknu na stav objednavky, kde je stale, ze objednavka nezaplacena. Snazim se dovolat na zakaznickou linku - dari se az na po 4 a to jen protoze jsem nic nezmackla. Kdyz jsem volila cisla podle nabidky automatu, vzdycky to skoncilo tak, ze jsem se nedovolala a odpojili me. Jejich “kontaktni formular” neni kontaktni formular ale on-line zobrazeni stavu objednavky (coz mi nepomuze, ukazuje to, ze objednavka nezaplacena). Nakonec jsem se dovolala (cekala jsem nez mi to dama zvedne nejakou dobu, i kdyz me poradove cislo bylo 1). Nakonec se se mnou na to koukla (jeji pristup a ton nebudu komentovat) a rekla mi, ze zaplaceno je. Kdyz jsem se ptala, proc mi to ukazuje ze neni a jeste mi nedosel ani mail, tak pry to trva :-/ ted maji 2-6 dnu na expedici .... fajn, hlavne ze upozorneni na zaplaceni posilaji kazdy den. Chapu urcite vykyvy kvalit zakaznickeho centra, ale tohle bylo opravdu moc (a to v tomhle oboru pracuji)... ano byla to objednavka za 9 tisic, nikoli za 90, ale na tom by meli zapracovat, protoze kdyz zaplatite a jeste dostavate spatne informace a prokousat se k tomu, kde vase finance jsou, je opravdu na dlouhe lokty, tak to moc o serioznosti obchodu nesvedci
Petra Š.
- Jednoduchost objednání, široký sortiment, rychlost
- V poslední době jsem dostala od nich již použité a rozbalení výrobky- chyběly baterie, přišla jsem na to až po 14 dnech, dostala jsem dnes opět použity hrnec na pomalé vaření auto mě už degustovalo. Budu se snažit nakoupit příště jinde! Chápu 14 denní lhůtu na vracení- je dvousecna, ale zboží by nemělo být pouzite( vyzkoušené)!
Dříve spokojenost, nyní opakovaně dodány rozbalené a zjevně použité výrobky
- Jednoduchost objednání, široký sortiment, rychlost
- V poslední době jsem dostala od nich již použité a rozbalení výrobky- chyběly baterie, přišla jsem na to až po 14 dnech, dostala jsem dnes opět použity hrnec na pomalé vaření auto mě už degustovalo. Budu se snažit nakoupit příště jinde! Chápu 14 denní lhůtu na vracení- je dvousecna, ale zboží by nemělo být pouzite( vyzkoušené)!
lave
- velký a solidní eshop
- nic
obchod doporučuji
- velký a solidní eshop
- nic
Víťa
- Jestli chcete problémy tak jedině Mall!
- Můj malý syn koupil mamince žehličku pod stromeček. Po rozbalení byla žehlička zjevně použitá, v nádobce zbytek vody a ještě byla prasklá. Reakce obchodu trapná. Prý jsme jí špatně používaly tak máme smůlu! A to je teprve 20.11.2019 Ty smutné dětské oči, úspory v háji a na další dárek nemá. Bravo Mall
Hunus a hyjenizmus
- Jestli chcete problémy tak jedině Mall!
- Můj malý syn koupil mamince žehličku pod stromeček. Po rozbalení byla žehlička zjevně použitá, v nádobce zbytek vody a ještě byla prasklá. Reakce obchodu trapná. Prý jsme jí špatně používaly tak máme smůlu! A to je teprve 20.11.2019 Ty smutné dětské oči, úspory v háji a na další dárek nemá. Bravo Mall
Míra
- rychlé jednání jsem s tímto obchodem spokojen
Vždy jsem byl spokojen s tímto obchodem. Mohu všem jen doporučit.
- rychlé jednání jsem s tímto obchodem spokojen
Kateřina
- Otřesný přístup!
Tak na MALL.cz už nikdy více - absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem! Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci - tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové. Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný. Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch! Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů. Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz. Ejhle - zase problém - drží se zuby nehty lhůty 30 dnů - dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit - cituji: "To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena." Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze! A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují. Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů. A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.
- Otřesný přístup!