Srovnání cen » Obchody » Mall.cz - recenze

Hodnocení uživatelů:
  • 2.35756
(41x)

Mall.cz

Internet Mall, a.s.       



V dřívějších dobách bylo běžné, že se každý vypravil na nákupy do kamenných obchodů a vždy strávil nakupováním polovinu dne, než oběhl všechny prodejce, které potřeboval a pořídil každou položku zapsanou na rozsáhlém nákupním seznamu. Nic takového už dnes neplatí, protože moderní doba nám umožňuje vyřídit běžné nákupy z pohodlí domova a to online v různých e-shopech. Existuje však velmi zajímavá výjimka a tou je internetový obchod Mall.cz, jehož největší předností je kompletní sortiment všeho, co člověk k životu potřebuje.

Do obchodu »


Nakoupíte tu vše od propisky, počítačové hry, přes chovatelské potřeby a sportovní vybavení, až po počítačové sestavy, televize, zahradní sekačku a mnoho dalšího zboží. Cokoliv co potřebujete, to tu pořídíte a pokud třeba nemají na 100 % stejný kus, který hledáte, vždy je možnost zvolit nějakou vhodnou alternativu. Mall.cz je k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, nikdy nemají zavřeno a vůbec nevadí, když vás nákupní horečka přepadne třeba ve 2 hodiny ráno.

Internetový obchod Mall.cz je tu pro své zákazníky již 18 let od roku 2000, kdy vznikl v Praze a vždy na něj bylo maximální spolehnutí. Zajímavostí, kterou se může pochlubit je schopnost vyexpedovat za jeden jediný den téměř 11 000 objednávek. Ostatně s ohledem na bohatou nabídku produktů, která činí kolem 200 000 kousků, to není až tak nemožné.

Přestože domovinou tohoto obchodu je Česká republika, působí i v dalších evropských zemích (Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvatsko). V roce 2016 se Mall.cz stal součástí největší e-commerce skupiny MALL GROUP (pro střední a východní Evropu). V této skupině je celkem kolem dvaceti e-shopů s velmi hodnotným portfoliem na CEE trhu.

Něco málo z historie Mall.cz

Společnost založila trojice společníků Ondřej Fryc, Petr Burcal a Jan Menšík v říjnu roku 2000 v Praze. Tehdy to však nebyl Mall.cz, ale Bílé zboží (bilezbozi.cz,s.r.o.). Nutno podotknout, že v případě Menšíkova podílu, došlo později k odkoupení. Vize spočívala v tom, že chtěli dodávat pračky, myčky nádobí a lednice. Získali však pocit, že e-shopy, které v té době na internetu působily, nejsou schopny dopřát zákazníkům dostatečné množství informací.

Zároveň s tím se jim zdálo, že přístup k zákazníkovi není ani promyšlený, ani vhodný, často se totiž stávalo nebo to spíš bylo zcela běžné, že se objednávka povalovala kdesi v e-shopu, kde si jí několik dní nikdo nevšímal a až když začal zákazník, jak se říká řvát, tak se teprve dozvěděl, že buď zboží už dávno není, takže čekal zbytečně nebo naopak je na skladě, ale za úplně jinou cenu, než jaká byla uváděna v nabídce (bohužel tato praxe byla běžná i v kamenných prodejnách).

To ovšem nechtěla tato trojice akceptovat a založili tak vlastní e-shop (Bílé zboží), který měl jasný cíl - co zákazník chce a objedná, to také musí dostat, a když se vyskytne nějaký problém, hned ho někdo kontaktuje, aby s ním projednal možné alternativy. Světe div se, zákazníci na něco takového opravdu slyšeli, takže netrvalo dlouho a nákupů přibývalo. Další, co má zákazník (a ten český zejména) rád, je dobrá cena a zvlášť když se dal spotřebič pořídit až o 20 % levněji, než u kamenných prodejců. Bílé zboží tak v podstatě zavedlo dnes již dobře známou hlášku "internetová cena".

Tak šel čas s Mall.cz

Listopad 2000 byl zásadním měsícem, kdy došlo k expedici první lednice. Za rok 2000 byl obrat skoro 900 000 korun a www.bilezbozi.cz se stalo prvním internetovým obchodem nabízejícím do té doby téměř neznámé vestavné spotřebiče do domácnosti. V prosinci 2001 vydal Úřad průmyslového vlastnictví ochrannou známku na bilezbozi.cz, přičemž roku 2002 začala přeměna na internetové nákupní středisko Internet Mall.

Změna názvu souvisela s rozšířením záběru a přeměnou na akciovou společnost. Investorem, který získal minoritní podíl, byl Eduard Míka. Následující rok, tedy 2003 byl Internet Mall.cz největším internetovým prodejcem z celé ČR (objem tržeb včetně DPH činil 369 milionů Kč, zatímco zisk před zdaněním byl 5,9 mil. Kč).

Roky 2004 až 2006 přinesly nové obchody, o které se Internet Mall rozrostl a také vstup na slovenský (Mall.sk), maďarský (Mall.hu) a polský trh (Mall.pl). Společnost se dokonce může pyšnit prvenstvím v kategorii nejrychleji rostoucích technologických firem v České republice, který v roce 2007 získala. Nové investory v podobě Intel Capital a 3TS Capital Partners přinesl rok 2008, zároveň s tím vznikla holdingová společnost Netretail Holding, B.V., ta se postarala o zastřešení a řízení všech národních poboček. Ten samý rok byl také zaveden nový informační systém SAP.

Ke sloučení 22 obchodů pod jednu doménu i značku Mall.cz došlo v roce 2009, zároveň byla otevřena nová sportovní prodejna v Praze. Zákazníkům byla představena nová garance - Zítra nebo 500, která byla zárukou, že bude zboží vyexpedováno včas. Také bylo otevřeno nové logistické centrum s výdejním místem, jehož skladový prostor činí 6 800 m2. V květnu 2010 bylo zcela dokončeno slučování starých domén jednotlivých obchodů pod Mall.cz.

Spuštění vlastního affiliate programu a značné investice do nových technologií i logistiky byl jen zlomek toho, co se v roce 2010 dělo. Úspěchem bylo, že v tu dobu již všechny pobočky v zahraničí běžely na systému SAP a také došlo ke kompletní výměně dosavadního vrcholového managementu, které bylo vystřídáno špičkovými manažery. Společnost obsadila 7. místo v kategorii internetové obchodování v rámci soutěže Křišťálová lupa.

O rok později bylo otevřeno několik kamenných poboček, které umožnily zákazníkům osobní odběr zakoupeného zboží. Zásadní pro tento rok byl vstup na trh Slovinska a zakoupení minoritního podílu v Mimovrste.si (za 3 miliony eur). Mall.cz také jako první zavedl prodej zboží ve virtuálních kioscích v pražském metru, pro prodej jsou používány tzv. QR kódy. Hned další rok 2012 byl časem pro spuštění mobilní verze Mall.cz a také věrnostního programu, navíc se společnost stala součástí skupiny MIH Allegro.

Sortiment byl rozšířen o módu zvučných značek a rovněž knihy, ostatně to bylo také první zboží, nabízené prostřednictvím partnerského prodeje. Prosinec 2012 přinesl nákup 100% největšího slovinského internetového obchodu Mimovrste.si.

Mall.cz zavedl v červnu 2013 zajímavé benefity pro své zákazníky v podobě dopravy zdarma, pokud hodnota nákupu přesáhne 1 000 korun, navíc byla spuštěna reklamní kampaň, která byla jednou z největších, pokud jde o historii obchodu a jejíž součástí byla reklama v TV. Hned v následujícím roce 2014 byl rozšířen sortiment partnerského prodeje, což v číslech znamená, že v lednu mohli zákazníci vybírat z 95 tisíc druhů, zatímco na konci roku už to bylo 140 000 druhů.

Velkým překvapením bylo budování nového a modernějšího logistického centra. Mall.cz jako vždy myslel hlavně na zákazníky, takže pro ně otevřel další kamenné prodejny, tentokrát v Hradci Králové a Karlových Varech, takže na konci roku fungovalo už 17 takových míst. Vítanou novinkou byla speciální 60denní lhůta, po kterou mohou zákazníci vrátit zboží, to je oproti 14denní lhůtě, stanovené zákonem naprostá bomba. Velmi důležitým datem byl bezesporu rok 2015, kdy se česká investiční skupina Rockaway rozhodla získat Mall.cz zpět do českého vlastnictví a zahájila velmi důležité jednání, jehož cílem bylo odkoupení 100 % podílu v holdingové společnosti Netretail Holding.

Pokud jste mysleli, že to bylo všechno, tak je tu ještě rok 2016, který znamenal dokončení prodeje Mall.cz investiční skupině Rockaway, k čemuž dostala společnost zelenou poté, co to schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Následně vzniká Mall Group, výkonným ředitelem se stává Jakub Havrlant, ten vystřídal Ondřeje Fryce a to po dlouhých 16 letech. Mall.cz se rozhodl otestovat doručování zásilek se zbožím prostřednictvím dálkově řízeného bezpilotního letounu, který všichni známe jako DRON a není překvapením, že to byl velmi úspěšný test.


Jaké zboží můžete na Mall.cz vlastně pořídit?

Sortiment je opravdu bohatý a logistické centrum v Jirnech je doslova nadupané, skrývá se v něm téměř 1 200 000 kusů zboží, zatímco na výběr máte zhruba 140 000 položek. Jaké kategorie se zbožím máte k dispozici?

  • Auto-moto (potřeby na auta, motocykly a skútry)
  • Bílé zboží (např. chladničky, mrazáky, pračky, myčky, sporáky, sušičky)
  • Domácí spotřebiče (mixéry, roboty, šicí stroje, rychlovarné konvice atd.)
  • Potřeby pro domácnost (nábytek a matrace, bytový textil s koberci, kuchyně a další)
  • Drogerie (čisticí prostředky, tělová kosmetika, prací prostředky)
  • Elektronika (domácí kino, multimediální centra, blu-ray přehrávače, televizory, satelitní technika)
  • Filmy
  • Foto (digitální fotoaparáty, fototiskárny, digitální kamery)
  • Hobby a zahrada (bazény s příslušenstvím, grily, zahradní nábytek, elektrické nářadí)
  • Hudební nástroje
  • Hračky (plyšové hračky, dřevěné hračky, vzdělávací hračky, elektronické a robotické hračky)
  • Chovatelské potřeby (pro pejsky, kočky, koně, ptáky atd.)
  • Knihy (pro děti i dospělé, různé žánry)
  • Mobilní telefony a GPS (mobilní telefony, GPS navigace, paměťové karty, baterie a akumulátory)
  • Obuv (dámská, pánská, dívčí, chlapecká)
  • PC a kancelář (LCD monitory, notebooky, počítače, pokladní systémy, tablety, tiskárny atd.)
  • Péče o dítě (autosedačky, kočárky, potřeby na koupání a hygienu, kosmetika a další)
  • Sport a outdoor (obuv, potápěčské potřeby, batohy a zavazadla, rybářské potřeby a podobně)
  • Zdraví a krása (erotické zboží, dekorativní kosmetika, zdravotní pomůcky)
  • Značkové oblečení (pro dámy, pány i děti)
  • Zábavní pyrotechnika
  • Zážitkové poukazy (vše pro adrenalin)

Zajímavosti kolem Mall.cz

Guerillový marketing v praxi

O tom, že chce Mall.cz pro své zákazníky to nejlepší není pochyb, což dokazuje i aktivní zapojení do různých guerillových kampaní za přímé spolupráce s výrobcem. Poprvé, byla taková produkce zrealizována v loňském roce, a to se značkou Phillips. Vše spočívalo v instalaci obrovského kávovaru Saeco Incanto, který byl v nadživotní velikosti umístěn na Jungmannovo náměstí v Praze. Cílem bylo upoutání pozornosti náhodných kolemjdoucích, pro které bylo připraveno překvapení v podobě šálku vynikající kávy.

Skvělé bylo, že 2,51 metrů měřící kávovar byl v podstatě zcela věrnou kopií originálu včetně detailů, jen oproti klasickému spotřebiči v měřítku 1:20. Samozřejmě, že úplně vše nebylo možné provádět přirozenou cestou a tak byli do vnitřního prostoru obřího kávovaru ukryti 3 asistenti a ti bavili kolemjdoucí tím, že kávu chystali takovou vtipnou formou a poté každému darovali šálek. Po stisknutí maxi tlačítka pro přípravu kávy pak předváděli sofistikované procesy přímo v kávovaru.

Zásadním cílem celého snažení bylo ukázat zákazníkům, že si mohou takový spotřebič pořídit domů a připravit si stejně dobrou kávu, jako by pocházela od profesionála. Na sociálních sítích mělo video už po jednom týdnu od zveřejnění přes 1 milion zhlédnutí, téměř 2 tisíce sdílení a kolem 10 000 liků. Pokud byste si nevěděli rady s výběrem toho správného kávovaru, můžete využít chatbota Evu pro Messenger, což je služba kterou Mall.cz nabízí od srpna 2017.

Nejmodernější logistické centrum z celé Evropy

Mall.cz pro své zákazníky dokončil v druhé polovině roku 2017 nové logistické centrum v Jirnech, jež má k dispozici plochu 50 000 m2 a zvládne hravě odbavit 150 000 kusů zboží každý den. Disponuje těmi nejmodernějšími technologiemi, které usnadňují a hlavně urychlují odbavení všech zásilek v naprosto plynulém rytmu. Jak jsme již zmiňovali, tak se pod střechou tohoto centra skrývá na 140 000 položek v podobě zhruba 1 200 000 kusů zboží.


V rámci zkvalitnění služeb také Mall.cz prodloužil otevírací dobu svých poboček a zavedl víkendové doručování zboží, to zákazníci uvítali zejména během vánočního nakupování. Ostatně v rámci Vánoc bylo možné využít také garanci pro doručení zboží do svátků nebo prodlouženou dobu, po kterou je možné dárky vrátit.

V logistickém centru najdete moderní automatizované linky, ty byly vyrobeny přímo na míru. Díky nim je možné kompletně odbavit každou zásilku během pouhých 15 minut. Plně automatizované je i balení jednotlivých zásilek, to se přizpůsobuje hmotnosti a velikosti každého baleného produktu. Vždy když je sezona, pracuje v tomto centru skoro 600 lidí.

Oficiální partner českého olympijského týmu

Mall.cz byl partnerem našich olympijských hrdinů, kteří se nedávno vrátili ze zimních olympijských her v Pchjongčchangu, jež probíhaly od 9. do 25. února 2018. Díky tomu mohli zákazníci již od 21. listopadu 2017 pořídit zimní olympijskou kolekci ALPINE PRO v podobě sportovního oblečení i doplňků, součástí je i legendární kulichy olympijského vítěze skokana Jiřího Rašky. Skvělé je, že zakoupením této pokrývky hlavy mohl každý zákazník přispět České olympijské nadaci podporující sociálně znevýhodněné děti.

Rekordní Black Friday na Mall.cz

Od 21. do 27. listopadu 2017 probíhal tzv. Black Friday, což je oblíbený druh výprodejové akce, kdy nabízené zboží zlevňuje až o desítky procent, navíc v podstatě tyto výprodeje zahájily sezonu vánočních nákupů. Během tohoto období jelo distribuční centrum v Jirnech nepřetržitě na dvousměnný provoz a odbavilo neuvěřitelných 548 tisíc kusů zboží.

Co se týká sortimentu, tak 19 % tvořily hračky a malé domácí spotřebiče pak 13,5 %, také potřeby pro domácnost šly doslova na dračku. Největších tržeb dosáhl Mall.cz v rámci velké i malé bílé techniky, kde podíl tvořil skoro 33 % a s mobilními telefony i videotechnikou (9,5 %). Nejvíce sice lidé nakupovali v samotný pátek, ale hned na druhém místě bylo kupodivu pondělí, takže se zákazníci na nákupy vrhli v podstatě už na začátku akce.

Začít nakupovat v Mall.cz

Do obchodu »

Filtrovat:

Uživatelské recenze Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 2.7.2020


PRO:
  • relativně dobrá cena produktu
PROTI:
  • špatná komunikacese zákazníkem

objednávka v den č. 1. žádná zpětná vazba až do dne č. 4 před devátou večer že je zásilka připravena pro převzetí dopravcem.
Den č. 5 v 7.00 zvoní telefon že za 30 min přivezou pračku!!!!? Nevím jak pravocníci mallu ale já bych ocenila oznámení o doručení s větším předstihem, když už jim za to platím 548,- a ne že se musím vracet z práce převzít pračku

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Nejprodávanější produkty eshopu Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Luděk , 26.6.2020


hrůza hroznej obchod a reklama příšerná

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Janina , 8.6.2020


Vyborne

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

Iveta , 5.6.2020


PRO:
  • Už vůbec nic????
PROTI:
  • Nekomunikace při reklamaci,zamítnutí 2 a 3reklamace (1probehla vporadku a bez problémů),jednalo se vzdy o stejný problem

Už nikdy!Pracovníci v Mall neochotní,arogantni,nevyjdou zákazníkovi vstříc... A býval to slušný obchod ????

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jura z Blanska , 4.5.2020


PRO:
  • S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.

S tímto obchodem jsem spokojený a dlouhodobě se do něj vracím.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 4

Ilča , 17.3.2020


Rychlé a spolehlivé doručení

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 21.2.2020

PROTI:
  • Objednala jsem golfky ,připlatila aby došly druhý den.Celý den doma a nakonec mě bylo řečeno že přijdou až po neděli.

Spokojenost žádná a nechápu proč tvrdí že zboží dorazí následující den.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Petr , 21.2.2020

PROTI:
  • VŠE

absolutně nefungující informace o stavu objednávky. Kdybych se po 5 dnech od objednání nepodíval a nezjišťoval, ani nevím, že mi zaplacenou objednávku zrušili. Dovolat se na operátora - jen pro otrlé a po dlouhém zkoušení až přes reklamace.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Věra , 10.2.2020


PRO:
  • 0
PROTI:
  • 5

objednala jsem televizor, 5.2.2020 objednávka zpracována, dne 6.2. 12:29 zásilka připravena,dne 7.2. 17:23 převzata přepravcem. Vypadalo, že vše funguje- zboží je u přepravce. Čekajíc na zásilku jsem se včera náhodně podívala na sledování zásilky a dozvěděla se z grafického znázornění kroužků!, že objednávka byla zrušena 7. 2. ve 14:11. Žádné jiné vyrozumění-e-mail nebo tel. Natož omluva. Objednávka byla zrušena dle uvedených časů cca 3 hodiny po předání dopravci!! Určitě nešlo o prodané zboží, v nabídce Mall bylo ještě v té době min. 5 stejných televizorů.
Se zákazníkem si prostě vytřeli p... Na zaslanou zprávu drží bobříka mlčení. Mají v komunikaci ještě co dohánět, jsou u doby kamenné. Ještě, že existuje řada slušných e-shopů- Mall již nikdy.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 3

Adam , 7.2.2020


K nákupu zboží jako dárek osušky zdarma , kvůli tomu jsem tu blbou pračku objednal , a světe div se - ručníky nikde . Už nikdy vice

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.33
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

iveta Kubínová , 7.2.2020

PROTI:
  • Špatná komunikace při reklamaci.

Otřesný obchod objednáno zboží 12.1.2O20 dorazilo 14.1 2020 ale uplně jiné .takže reklamace a do dnešního dne to je 7.2.2020 se vůbec nic neděje,dnes měl být svoz zboží,ale je 16hod, .a kde nic tu nic.no prostě tento obchod vůbec nefunguje.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Hana , 4.2.2020

PROTI:
  • Nejhorsi zakaznicke centrum, se kterym jsem se setkala. V sobotu objednane zbozi, ihned zaplacene prevodem - chapu, ze nez platba dorazi, tak to chvili trva. Po par dnech se kouknu na stav objednavky, kde je stale, ze objednavka nezaplacena. Snazim se dovolat na zakaznickou linku - dari se az na po 4 a to jen protoze jsem nic nezmackla. Kdyz jsem volila cisla podle nabidky automatu, vzdycky to skoncilo tak, ze jsem se nedovolala a odpojili me. Jejich “kontaktni formular” neni kontaktni formular ale on-line zobrazeni stavu objednavky (coz mi nepomuze, ukazuje to, ze objednavka nezaplacena). Nakonec jsem se dovolala (cekala jsem nez mi to dama zvedne nejakou dobu, i kdyz me poradove cislo bylo 1). Nakonec se se mnou na to koukla (jeji pristup a ton nebudu komentovat) a rekla mi, ze zaplaceno je. Kdyz jsem se ptala, proc mi to ukazuje ze neni a jeste mi nedosel ani mail, tak pry to trva :-/ ted maji 2-6 dnu na expedici .... fajn, hlavne ze upozorneni na zaplaceni posilaji kazdy den. Chapu urcite vykyvy kvalit zakaznickeho centra, ale tohle bylo opravdu moc (a to v tomhle oboru pracuji)... ano byla to objednavka za 9 tisic, nikoli za 90, ale na tom by meli zapracovat, protoze kdyz zaplatite a jeste dostavate spatne informace a prokousat se k tomu, kde vase finance jsou, je opravdu na dlouhe lokty, tak to moc o serioznosti obchodu nesvedci

Doruceni davam prumer, prestoze zatim nedoruceno - neni jina volba.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Michal , 22.1.2020

PROTI:
  • Objednané,zaplacené zboží a pořád nedodané,v nabídce pořád skladem vám ho doručí do 2 dnů.

První a poslední zkušenost, na mail nereagují, na telefonu robot s nabídkou. Doboručení:utíkejte jinam, nikdy více Mall.cz

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Otakar , 21.1.2020


PRO:
  • nic
PROTI:
  • zboží nebylo dodáno
  • nulová komunikace

Objednávku mě zrušili celkem dvakrát pokaždé bez jakékoliv informace, po prvé mě řekli že se stala chyba ať si objednávku vytvořím znovu což jsem udělal, po dvou týdnech mě opět objednávku bez jakéhokoliv upozornění a vysvětlení zrušili. Na zboží jsem celkem čekal víc jak měsíc a stejně nebylo doručeno, jakoukoliv kompenzaci obchod odmítl, neměl jakkýkoliv zájem řešit nespokojenost zákazníka. Vrácení peněz pak celkem taky měsíc.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 4.33
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 4

Petra Š. , 8.1.2020


PRO:
  • Jednoduchost objednání, široký sortiment, rychlost
PROTI:
  • V poslední době jsem dostala od nich již použité a rozbalení výrobky- chyběly baterie, přišla jsem na to až po 14 dnech, dostala jsem dnes opět použity hrnec na pomalé vaření auto mě už degustovalo. Budu se snažit nakoupit příště jinde! Chápu 14 denní lhůtu na vracení- je dvousecna, ale zboží by nemělo být pouzite( vyzkoušené)!

Dříve spokojenost, nyní opakovaně dodány rozbalené a zjevně použité výrobky

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

lave , 5.1.2020


PRO:
  • velký a solidní eshop
PROTI:
  • nic

obchod doporučuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.33
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Pavel , 19.12.2019


PRO:
  • 0
PROTI:
  • objednána autobaterie 100A, měla být dodána 13.12.na výdejní místo v ČB. Přišla 16.12. do Toptransu, ale 85A. Výměna trvala 4 dny.

auto stojí 9 dní.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

Víťa , 20.11.2019


PRO:
  • Jestli chcete problémy tak jedině Mall!
PROTI:
  • Můj malý syn koupil mamince žehličku pod stromeček. Po rozbalení byla žehlička zjevně použitá, v nádobce zbytek vody a ještě byla prasklá. Reakce obchodu trapná. Prý jsme jí špatně používaly tak máme smůlu! A to je teprve 20.11.2019
  • Ty smutné dětské oči, úspory v háji a na další dárek nemá. Bravo Mall

Hunus a hyjenizmus

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 5.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Míra , 20.11.2019


PRO:
  • rychlé jednání
  • jsem s tímto obchodem spokojen

Vždy jsem byl spokojen s tímto obchodem. Mohu všem jen doporučit.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.33
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

dita , 5.11.2019


PRO:
  • nic
PROTI:
  • nemožnost komunikace, jediný telefon, na kterém vám automat zodpoví otázky, které si můžete na jejich stránkách přečíst v telefoně, bohužel jsem s nimi neměla nikdy zkušenost, jak si tu zákazníci stěžují na platbu předem, vypadá to, že tam budu muset zajít osobně

nevím ale tento obchod se zhoršil od té doby co ho koupil keller, asi jen čistí prachy

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

1 2 3 4 .. 21Další

Přidat recenzi pro Mall.cz

  • Napište v bodech výhody a přednosti tohoto obchodu.
  • Proč jste se rozhodli pro tento obchod (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište v bodech nevýhody a zápory tohoto obchodu.
  • Proč byste tento obchod nedoporučili (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište krátkou recenzi obchodu.
  • Popište vlastní zkušenosti se službami obchodu.
  • Doporučili byste tento obchod svým známým?
  • Proč byste jej doporučili / nedoporučili?
 
*Komfort nakupovaní        
*Zákaznický servis        
*Včasné doručení        

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.