Srovnání cen » Obchody » Mall.cz - recenze

Hodnocení uživatelů:
  • 2.20294
(51x)

Mall.cz

Internet Mall, a.s.       



V dřívějších dobách bylo běžné, že se každý vypravil na nákupy do kamenných obchodů a vždy strávil nakupováním polovinu dne, než oběhl všechny prodejce, které potřeboval a pořídil každou položku zapsanou na rozsáhlém nákupním seznamu. Nic takového už dnes neplatí, protože moderní doba nám umožňuje vyřídit běžné nákupy z pohodlí domova a to online v různých e-shopech. Existuje však velmi zajímavá výjimka a tou je internetový obchod Mall.cz, jehož největší předností je kompletní sortiment všeho, co člověk k životu potřebuje.

Do obchodu »


Nakoupíte tu vše od propisky, počítačové hry, přes chovatelské potřeby a sportovní vybavení, až po počítačové sestavy, televize, zahradní sekačku a mnoho dalšího zboží. Cokoliv co potřebujete, to tu pořídíte a pokud třeba nemají na 100 % stejný kus, který hledáte, vždy je možnost zvolit nějakou vhodnou alternativu. Mall.cz je k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, nikdy nemají zavřeno a vůbec nevadí, když vás nákupní horečka přepadne třeba ve 2 hodiny ráno.

Internetový obchod Mall.cz je tu pro své zákazníky již 18 let od roku 2000, kdy vznikl v Praze a vždy na něj bylo maximální spolehnutí. Zajímavostí, kterou se může pochlubit je schopnost vyexpedovat za jeden jediný den téměř 11 000 objednávek. Ostatně s ohledem na bohatou nabídku produktů, která činí kolem 200 000 kousků, to není až tak nemožné.

Přestože domovinou tohoto obchodu je Česká republika, působí i v dalších evropských zemích (Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvatsko). V roce 2016 se Mall.cz stal součástí největší e-commerce skupiny MALL GROUP (pro střední a východní Evropu). V této skupině je celkem kolem dvaceti e-shopů s velmi hodnotným portfoliem na CEE trhu.

Něco málo z historie Mall.cz

Společnost založila trojice společníků Ondřej Fryc, Petr Burcal a Jan Menšík v říjnu roku 2000 v Praze. Tehdy to však nebyl Mall.cz, ale Bílé zboží (bilezbozi.cz,s.r.o.). Nutno podotknout, že v případě Menšíkova podílu, došlo později k odkoupení. Vize spočívala v tom, že chtěli dodávat pračky, myčky nádobí a lednice. Získali však pocit, že e-shopy, které v té době na internetu působily, nejsou schopny dopřát zákazníkům dostatečné množství informací.

Zároveň s tím se jim zdálo, že přístup k zákazníkovi není ani promyšlený, ani vhodný, často se totiž stávalo nebo to spíš bylo zcela běžné, že se objednávka povalovala kdesi v e-shopu, kde si jí několik dní nikdo nevšímal a až když začal zákazník, jak se říká řvát, tak se teprve dozvěděl, že buď zboží už dávno není, takže čekal zbytečně nebo naopak je na skladě, ale za úplně jinou cenu, než jaká byla uváděna v nabídce (bohužel tato praxe byla běžná i v kamenných prodejnách).

To ovšem nechtěla tato trojice akceptovat a založili tak vlastní e-shop (Bílé zboží), který měl jasný cíl - co zákazník chce a objedná, to také musí dostat, a když se vyskytne nějaký problém, hned ho někdo kontaktuje, aby s ním projednal možné alternativy. Světe div se, zákazníci na něco takového opravdu slyšeli, takže netrvalo dlouho a nákupů přibývalo. Další, co má zákazník (a ten český zejména) rád, je dobrá cena a zvlášť když se dal spotřebič pořídit až o 20 % levněji, než u kamenných prodejců. Bílé zboží tak v podstatě zavedlo dnes již dobře známou hlášku "internetová cena".

Tak šel čas s Mall.cz

Listopad 2000 byl zásadním měsícem, kdy došlo k expedici první lednice. Za rok 2000 byl obrat skoro 900 000 korun a www.bilezbozi.cz se stalo prvním internetovým obchodem nabízejícím do té doby téměř neznámé vestavné spotřebiče do domácnosti. V prosinci 2001 vydal Úřad průmyslového vlastnictví ochrannou známku na bilezbozi.cz, přičemž roku 2002 začala přeměna na internetové nákupní středisko Internet Mall.

Změna názvu souvisela s rozšířením záběru a přeměnou na akciovou společnost. Investorem, který získal minoritní podíl, byl Eduard Míka. Následující rok, tedy 2003 byl Internet Mall.cz největším internetovým prodejcem z celé ČR (objem tržeb včetně DPH činil 369 milionů Kč, zatímco zisk před zdaněním byl 5,9 mil. Kč).

Roky 2004 až 2006 přinesly nové obchody, o které se Internet Mall rozrostl a také vstup na slovenský (Mall.sk), maďarský (Mall.hu) a polský trh (Mall.pl). Společnost se dokonce může pyšnit prvenstvím v kategorii nejrychleji rostoucích technologických firem v České republice, který v roce 2007 získala. Nové investory v podobě Intel Capital a 3TS Capital Partners přinesl rok 2008, zároveň s tím vznikla holdingová společnost Netretail Holding, B.V., ta se postarala o zastřešení a řízení všech národních poboček. Ten samý rok byl také zaveden nový informační systém SAP.

Ke sloučení 22 obchodů pod jednu doménu i značku Mall.cz došlo v roce 2009, zároveň byla otevřena nová sportovní prodejna v Praze. Zákazníkům byla představena nová garance - Zítra nebo 500, která byla zárukou, že bude zboží vyexpedováno včas. Také bylo otevřeno nové logistické centrum s výdejním místem, jehož skladový prostor činí 6 800 m2. V květnu 2010 bylo zcela dokončeno slučování starých domén jednotlivých obchodů pod Mall.cz.

Spuštění vlastního affiliate programu a značné investice do nových technologií i logistiky byl jen zlomek toho, co se v roce 2010 dělo. Úspěchem bylo, že v tu dobu již všechny pobočky v zahraničí běžely na systému SAP a také došlo ke kompletní výměně dosavadního vrcholového managementu, které bylo vystřídáno špičkovými manažery. Společnost obsadila 7. místo v kategorii internetové obchodování v rámci soutěže Křišťálová lupa.

O rok později bylo otevřeno několik kamenných poboček, které umožnily zákazníkům osobní odběr zakoupeného zboží. Zásadní pro tento rok byl vstup na trh Slovinska a zakoupení minoritního podílu v Mimovrste.si (za 3 miliony eur). Mall.cz také jako první zavedl prodej zboží ve virtuálních kioscích v pražském metru, pro prodej jsou používány tzv. QR kódy. Hned další rok 2012 byl časem pro spuštění mobilní verze Mall.cz a také věrnostního programu, navíc se společnost stala součástí skupiny MIH Allegro.

Sortiment byl rozšířen o módu zvučných značek a rovněž knihy, ostatně to bylo také první zboží, nabízené prostřednictvím partnerského prodeje. Prosinec 2012 přinesl nákup 100% největšího slovinského internetového obchodu Mimovrste.si.

Mall.cz zavedl v červnu 2013 zajímavé benefity pro své zákazníky v podobě dopravy zdarma, pokud hodnota nákupu přesáhne 1 000 korun, navíc byla spuštěna reklamní kampaň, která byla jednou z největších, pokud jde o historii obchodu a jejíž součástí byla reklama v TV. Hned v následujícím roce 2014 byl rozšířen sortiment partnerského prodeje, což v číslech znamená, že v lednu mohli zákazníci vybírat z 95 tisíc druhů, zatímco na konci roku už to bylo 140 000 druhů.

Velkým překvapením bylo budování nového a modernějšího logistického centra. Mall.cz jako vždy myslel hlavně na zákazníky, takže pro ně otevřel další kamenné prodejny, tentokrát v Hradci Králové a Karlových Varech, takže na konci roku fungovalo už 17 takových míst. Vítanou novinkou byla speciální 60denní lhůta, po kterou mohou zákazníci vrátit zboží, to je oproti 14denní lhůtě, stanovené zákonem naprostá bomba. Velmi důležitým datem byl bezesporu rok 2015, kdy se česká investiční skupina Rockaway rozhodla získat Mall.cz zpět do českého vlastnictví a zahájila velmi důležité jednání, jehož cílem bylo odkoupení 100 % podílu v holdingové společnosti Netretail Holding.

Pokud jste mysleli, že to bylo všechno, tak je tu ještě rok 2016, který znamenal dokončení prodeje Mall.cz investiční skupině Rockaway, k čemuž dostala společnost zelenou poté, co to schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Následně vzniká Mall Group, výkonným ředitelem se stává Jakub Havrlant, ten vystřídal Ondřeje Fryce a to po dlouhých 16 letech. Mall.cz se rozhodl otestovat doručování zásilek se zbožím prostřednictvím dálkově řízeného bezpilotního letounu, který všichni známe jako DRON a není překvapením, že to byl velmi úspěšný test.


Jaké zboží můžete na Mall.cz vlastně pořídit?

Sortiment je opravdu bohatý a logistické centrum v Jirnech je doslova nadupané, skrývá se v něm téměř 1 200 000 kusů zboží, zatímco na výběr máte zhruba 140 000 položek. Jaké kategorie se zbožím máte k dispozici?

  • Auto-moto (potřeby na auta, motocykly a skútry)
  • Bílé zboží (např. chladničky, mrazáky, pračky, myčky, sporáky, sušičky)
  • Domácí spotřebiče (mixéry, roboty, šicí stroje, rychlovarné konvice atd.)
  • Potřeby pro domácnost (nábytek a matrace, bytový textil s koberci, kuchyně a další)
  • Drogerie (čisticí prostředky, tělová kosmetika, prací prostředky)
  • Elektronika (domácí kino, multimediální centra, blu-ray přehrávače, televizory, satelitní technika)
  • Filmy
  • Foto (digitální fotoaparáty, fototiskárny, digitální kamery)
  • Hobby a zahrada (bazény s příslušenstvím, grily, zahradní nábytek, elektrické nářadí)
  • Hudební nástroje
  • Hračky (plyšové hračky, dřevěné hračky, vzdělávací hračky, elektronické a robotické hračky)
  • Chovatelské potřeby (pro pejsky, kočky, koně, ptáky atd.)
  • Knihy (pro děti i dospělé, různé žánry)
  • Mobilní telefony a GPS (mobilní telefony, GPS navigace, paměťové karty, baterie a akumulátory)
  • Obuv (dámská, pánská, dívčí, chlapecká)
  • PC a kancelář (LCD monitory, notebooky, počítače, pokladní systémy, tablety, tiskárny atd.)
  • Péče o dítě (autosedačky, kočárky, potřeby na koupání a hygienu, kosmetika a další)
  • Sport a outdoor (obuv, potápěčské potřeby, batohy a zavazadla, rybářské potřeby a podobně)
  • Zdraví a krása (erotické zboží, dekorativní kosmetika, zdravotní pomůcky)
  • Značkové oblečení (pro dámy, pány i děti)
  • Zábavní pyrotechnika
  • Zážitkové poukazy (vše pro adrenalin)

Zajímavosti kolem Mall.cz

Guerillový marketing v praxi

O tom, že chce Mall.cz pro své zákazníky to nejlepší není pochyb, což dokazuje i aktivní zapojení do různých guerillových kampaní za přímé spolupráce s výrobcem. Poprvé, byla taková produkce zrealizována v loňském roce, a to se značkou Phillips. Vše spočívalo v instalaci obrovského kávovaru Saeco Incanto, který byl v nadživotní velikosti umístěn na Jungmannovo náměstí v Praze. Cílem bylo upoutání pozornosti náhodných kolemjdoucích, pro které bylo připraveno překvapení v podobě šálku vynikající kávy.

Skvělé bylo, že 2,51 metrů měřící kávovar byl v podstatě zcela věrnou kopií originálu včetně detailů, jen oproti klasickému spotřebiči v měřítku 1:20. Samozřejmě, že úplně vše nebylo možné provádět přirozenou cestou a tak byli do vnitřního prostoru obřího kávovaru ukryti 3 asistenti a ti bavili kolemjdoucí tím, že kávu chystali takovou vtipnou formou a poté každému darovali šálek. Po stisknutí maxi tlačítka pro přípravu kávy pak předváděli sofistikované procesy přímo v kávovaru.

Zásadním cílem celého snažení bylo ukázat zákazníkům, že si mohou takový spotřebič pořídit domů a připravit si stejně dobrou kávu, jako by pocházela od profesionála. Na sociálních sítích mělo video už po jednom týdnu od zveřejnění přes 1 milion zhlédnutí, téměř 2 tisíce sdílení a kolem 10 000 liků. Pokud byste si nevěděli rady s výběrem toho správného kávovaru, můžete využít chatbota Evu pro Messenger, což je služba kterou Mall.cz nabízí od srpna 2017.

Nejmodernější logistické centrum z celé Evropy

Mall.cz pro své zákazníky dokončil v druhé polovině roku 2017 nové logistické centrum v Jirnech, jež má k dispozici plochu 50 000 m2 a zvládne hravě odbavit 150 000 kusů zboží každý den. Disponuje těmi nejmodernějšími technologiemi, které usnadňují a hlavně urychlují odbavení všech zásilek v naprosto plynulém rytmu. Jak jsme již zmiňovali, tak se pod střechou tohoto centra skrývá na 140 000 položek v podobě zhruba 1 200 000 kusů zboží.


V rámci zkvalitnění služeb také Mall.cz prodloužil otevírací dobu svých poboček a zavedl víkendové doručování zboží, to zákazníci uvítali zejména během vánočního nakupování. Ostatně v rámci Vánoc bylo možné využít také garanci pro doručení zboží do svátků nebo prodlouženou dobu, po kterou je možné dárky vrátit.

V logistickém centru najdete moderní automatizované linky, ty byly vyrobeny přímo na míru. Díky nim je možné kompletně odbavit každou zásilku během pouhých 15 minut. Plně automatizované je i balení jednotlivých zásilek, to se přizpůsobuje hmotnosti a velikosti každého baleného produktu. Vždy když je sezona, pracuje v tomto centru skoro 600 lidí.

Oficiální partner českého olympijského týmu

Mall.cz byl partnerem našich olympijských hrdinů, kteří se nedávno vrátili ze zimních olympijských her v Pchjongčchangu, jež probíhaly od 9. do 25. února 2018. Díky tomu mohli zákazníci již od 21. listopadu 2017 pořídit zimní olympijskou kolekci ALPINE PRO v podobě sportovního oblečení i doplňků, součástí je i legendární kulichy olympijského vítěze skokana Jiřího Rašky. Skvělé je, že zakoupením této pokrývky hlavy mohl každý zákazník přispět České olympijské nadaci podporující sociálně znevýhodněné děti.

Rekordní Black Friday na Mall.cz

Od 21. do 27. listopadu 2017 probíhal tzv. Black Friday, což je oblíbený druh výprodejové akce, kdy nabízené zboží zlevňuje až o desítky procent, navíc v podstatě tyto výprodeje zahájily sezonu vánočních nákupů. Během tohoto období jelo distribuční centrum v Jirnech nepřetržitě na dvousměnný provoz a odbavilo neuvěřitelných 548 tisíc kusů zboží.

Co se týká sortimentu, tak 19 % tvořily hračky a malé domácí spotřebiče pak 13,5 %, také potřeby pro domácnost šly doslova na dračku. Největších tržeb dosáhl Mall.cz v rámci velké i malé bílé techniky, kde podíl tvořil skoro 33 % a s mobilními telefony i videotechnikou (9,5 %). Nejvíce sice lidé nakupovali v samotný pátek, ale hned na druhém místě bylo kupodivu pondělí, takže se zákazníci na nákupy vrhli v podstatě už na začátku akce.

Začít nakupovat v Mall.cz

Do obchodu »

Filtrovat:

Uživatelské recenze Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Procházka Z. , 13.9.2019

PROTI:
  • Objednal jsem a zaplatil 24.8.2019 zboží.Dodnes přes urgence nebylo doručeno.Není možno se kontaktovat s někým zodpovědným z firmy,vše je dokonale utajeno.

Neseriozní firma,při problémech dělají mrtvého brouka,nemáte šanci na získání informací

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Nejprodávanější produkty eshopu Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

pepina , 26.8.2019


PRO:
  • výběr zboží
PROTI:
  • reklamace výsměch spotřebiteli ,koupila jsem si zde zboží v hodnotě 7000kč přišlo poškrábané a reklamace ?400kč slevový kupon na další nákup ,to si dělají srandu z potřebitelů,a ještě při dodání do 2 dnů 300 kč a jinak platíte 199 at vám doručí zboží třeba za týden nedoporučuji hrozná firma!!!!!!!

NEDOPORUČUJI HRŮZA!!!§!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Radim , 24.8.2019


PRO:
  • NIC
PROTI:
  • Nechodí informace o zboží, ani po 5 dnech není doručeno, peníze stáhli ihned, nedovoláte se.

Nejhorší, nejméně spolehlivý obchod! POZOR!!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

MR , 1.8.2019


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Problémy a neochota při reklamaci.
  • Estetické poškození jinak funkční.

Zboží přišlo poškozené tak, jako by už bylo několikrát vrácené a oni ho jen vždy přebalili a zkoušeli kdy se jim nevrátí.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.67
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Kateřina , 11.7.2019

PROTI:
  • Otřesný přístup!

Tak na MALL.cz už nikdy více - absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem!
Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci - tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové.
Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný.
Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch!
Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů.
Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz.
Ejhle - zase problém - drží se zuby nehty lhůty 30 dnů - dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit - cituji: "To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena." Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze!
A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují.
Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů.
A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 29.6.2019


PRO:
  • Výběr zboží
PROTI:
  • Doprava intime

Priplatil jsem částku 119kč na doručení do nasledujiciho dne do 18:00hod.nic nedorazilo. Takže počkám ještě jeden den a pak zboží koupim jinde.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Vladimír Moudrý , 20.5.2019


PRO:
  • Velký výběr zboží
PROTI:
  • Termíny doručování
  • Velice špatná komunikace a neochota

Nespokojenost se spediční firmou. Zboží jsem si objednal již ve čtvrtek. V pátek zásilka předána spediční službě, termín doručení pondělí. Vzal jsem si volno a čekal na doručení. V pozdních odpoledních hodinách jsem zavolal, kdy bude zásilka doručena. Odpověď zněla: z kapacitních důvodů zásilka nebude doručována a vůbec jsem se nedověděl. kdy bude doručena, hlavně, že jsem zaplatil dopředu. Naprostá nespolehlivost, MALL.cz již nikdy více. Zde nakupovat je naprostá ztráta času.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

Jarda , 4.5.2019


PRO:
  • Nákup Ok
PROTI:
  • Ale ta doprava,vyhodíte 350Kč za komplet a přijede sám borec,kterému já invalida musím pomáhat navíc starý spotřebič neodveze,že je plný,ale vrátí se!Máte ho vidět.Reklamace v Mall.zbytečná.Jedině oželet peníze a sehnat někoho jiného na odvoz spotřebiče!! JIŽ NIKDY MALL.cz !!!????

Dopravce hnus!! a mall bída.končím s ni.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Adriana , 17.4.2019


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Vše

Byli neochotni řešit situaci.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

Jana N. , 12.4.2019


PRO:
  • nic
PROTI:
  • -špatná nebo vůbec žádná komunikace
  • -nereaguji na maily
  • -neřeší reklamace

Nejhorší internetový obchod jaký jsem zažila.Reklamace neřeší, zákaznická linka k ničemu, arogantní jednání.Nákup velkého spotřebiče (pračka)a jeho případné vrácení z důvodu nefunkčnosti je katastrofa. Teď řeším vrácení (3x stejná závada během 1,5 měsíce od koupě) a Mall.cz nereaguje,neodpovídá na maily,naprostá ignorace zákazníka.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Jana , 1.4.2019


PRO:
  • spolehlivý
PROTI:
  • nic

doporučuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 3.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 4

Jíťa , 26.3.2019


Reklamujete originál tělového oleje od Kneippa,ale přišla mi nějaká polská náhražka! Olej je řidší v vůně jiná než originál. Velké zklamání!!!!! Již nikdy více Váš obchod.Nedoporučuji!!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Jana , 14.3.2019


PRO:
  • rychlé odeslání objednaného zboží
PROTI:
  • při reklamaci ztráta zboží, komunikace přes email obden, neustálé výmluvy

Dcera reklamovala mobilní telefon.Zarezervovala si reklamaci přes internet. Zboží bylo dle České pošty doručeno, ovšem na Mall není. Mall ztrátu balíčku sice zatím vyloženě nepopřel, nicméně neustále vyžaduje další podklady pro reklamaci. Je to již 32 dní a reklamace stále není vyřízena a asi hned tak nebude. Samozřejmě zde již nic nekoupíme.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

Jana Nováková , 12.3.2019


PRO:
  • -po poslední zkušenosti nic
PROTI:
  • -naprosto neskutečný postup při vyřizování reklamace
  • -nulová komunikace
  • -nekompetentní a neprofesionální operátoři v collcentru, vše slíbí-nic nesplní

Mall.cz jednoznačně nedoporučuji.Neřeší reklamace a pokud je už zboží zaplacené tak se vůbec se zákazníkem nebaví.Chtěla jsem opravit údaj na faktuře (tento údaj tam napsali sami) a nedonutila jsem je k tomu.Jakmile dostanou peníze tak je to pro ně uzavřená věc.Arogantní zaměstnanci, zřejmě dobře školení aby neuznávali reklamace za žádnou cenu.Jsou si vědomí že zákazník kvůli nějaké tisícovce nepůjde do soudního sporu a zneužívají toho.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Lída , 24.2.2019


PRO:
  • Spolehlivost, pružnost.
PROTI:
  • Nenám nic proti.

Nakupovala jsem v obchodě již vícekrát a je to TOP obchod.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 4.33
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 5

Neznámý , 17.2.2019


Vše bylo OK.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.33
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Blanka , 9.2.2019


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Již týden čekám na doručení zboží. Nikdo neví, kde se zboží nachází....

Nedoporučuji pro porušování veřejného příslibu a nekorektnost jednání.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 1.33
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

TOMIX , 8.2.2019


PRO:
  • nic
PROTI:
  • -špatná komunikace
  • -platba za dodání na pobočku
  • -platba kartou na pobočce za příplatek
  • -nelze sloučit do jedné objednávky, protože jsou to přeprodejci

Rozhodně doporučuji se poohlédnout po jiném obchodním domě a rozhodně neplatit za žádné zboží dopředu. Pokud zboží dodává jiný obchod jako Uloženka, doporučuji oslovit tento obchod napřímo a nepodporovat přeprodejce, který akorát navyšuje cenu za provizi!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

Petr , 25.1.2019


PRO:
  • nic
PROTI:
  • Děkuji za tyto recenze. Rozhodoval jsem se o koupi štípačky po přečtení těchto recenzí to u MALL určitě nebude.

Jsou i jiní. Když vám to nevadí..

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 4.67
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Luboš Šroub , 26.12.2018


PRO:
  • cena,výběr,rychlost doručení
PROTI:
  • zatím žádné

doporučuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

1 2 3 4 .. 20Další

Přidat recenzi pro Mall.cz

  • Napište v bodech výhody a přednosti tohoto obchodu.
  • Proč jste se rozhodli pro tento obchod (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište v bodech nevýhody a zápory tohoto obchodu.
  • Proč byste tento obchod nedoporučili (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište krátkou recenzi obchodu.
  • Popište vlastní zkušenosti se službami obchodu.
  • Doporučili byste tento obchod svým známým?
  • Proč byste jej doporučili / nedoporučili?
 
*Komfort nakupovaní        
*Zákaznický servis        
*Včasné doručení        

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.