Srovnání cen » Obchody » Mall.cz - recenze

Hodnocení uživatelů:
  • 2.45692
(65x)

Mall.cz

Internet Mall, a.s.        Certifikovaný e-shop



V dřívějších dobách bylo běžné, že se každý vypravil na nákupy do kamenných obchodů a vždy strávil nakupováním polovinu dne, než oběhl všechny prodejce, které potřeboval a pořídil každou položku zapsanou na rozsáhlém nákupním seznamu. Nic takového už dnes neplatí, protože moderní doba nám umožňuje vyřídit běžné nákupy z pohodlí domova a to online v různých e-shopech. Existuje však velmi zajímavá výjimka a tou je internetový obchod Mall.cz, jehož největší předností je kompletní sortiment všeho, co člověk k životu potřebuje.


Nakoupíte tu vše od propisky, počítačové hry, přes chovatelské potřeby a sportovní vybavení, až po počítačové sestavy, televize, zahradní sekačku a mnoho dalšího zboží. Cokoliv co potřebujete, to tu pořídíte a pokud třeba nemají na 100 % stejný kus, který hledáte, vždy je možnost zvolit nějakou vhodnou alternativu. Mall.cz je k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, nikdy nemají zavřeno a vůbec nevadí, když vás nákupní horečka přepadne třeba ve 2 hodiny ráno.

Internetový obchod Mall.cz je tu pro své zákazníky již 18 let od roku 2000, kdy vznikl v Praze a vždy na něj bylo maximální spolehnutí. Zajímavostí, kterou se může pochlubit je schopnost vyexpedovat za jeden jediný den téměř 11 000 objednávek. Ostatně s ohledem na bohatou nabídku produktů, která činí kolem 200 000 kousků, to není až tak nemožné.

Přestože domovinou tohoto obchodu je Česká republika, působí i v dalších evropských zemích (Slovensko, Polsko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvatsko). V roce 2016 se Mall.cz stal součástí největší e-commerce skupiny MALL GROUP (pro střední a východní Evropu). V této skupině je celkem kolem dvaceti e-shopů s velmi hodnotným portfoliem na CEE trhu.

Něco málo z historie Mall.cz

Společnost založila trojice společníků Ondřej Fryc, Petr Burcal a Jan Menšík v říjnu roku 2000 v Praze. Tehdy to však nebyl Mall.cz, ale Bílé zboží (bilezbozi.cz,s.r.o.). Nutno podotknout, že v případě Menšíkova podílu, došlo později k odkoupení. Vize spočívala v tom, že chtěli dodávat pračky, myčky nádobí a lednice. Získali však pocit, že e-shopy, které v té době na internetu působily, nejsou schopny dopřát zákazníkům dostatečné množství informací.

Zároveň s tím se jim zdálo, že přístup k zákazníkovi není ani promyšlený, ani vhodný, často se totiž stávalo nebo to spíš bylo zcela běžné, že se objednávka povalovala kdesi v e-shopu, kde si jí několik dní nikdo nevšímal a až když začal zákazník, jak se říká řvát, tak se teprve dozvěděl, že buď zboží už dávno není, takže čekal zbytečně nebo naopak je na skladě, ale za úplně jinou cenu, než jaká byla uváděna v nabídce (bohužel tato praxe byla běžná i v kamenných prodejnách).

To ovšem nechtěla tato trojice akceptovat a založili tak vlastní e-shop (Bílé zboží), který měl jasný cíl - co zákazník chce a objedná, to také musí dostat, a když se vyskytne nějaký problém, hned ho někdo kontaktuje, aby s ním projednal možné alternativy. Světe div se, zákazníci na něco takového opravdu slyšeli, takže netrvalo dlouho a nákupů přibývalo. Další, co má zákazník (a ten český zejména) rád, je dobrá cena a zvlášť když se dal spotřebič pořídit až o 20 % levněji, než u kamenných prodejců. Bílé zboží tak v podstatě zavedlo dnes již dobře známou hlášku "internetová cena".

Tak šel čas s Mall.cz

Listopad 2000 byl zásadním měsícem, kdy došlo k expedici první lednice. Za rok 2000 byl obrat skoro 900 000 korun a www.bilezbozi.cz se stalo prvním internetovým obchodem nabízejícím do té doby téměř neznámé vestavné spotřebiče do domácnosti. V prosinci 2001 vydal Úřad průmyslového vlastnictví ochrannou známku na bilezbozi.cz, přičemž roku 2002 začala přeměna na internetové nákupní středisko Internet Mall.

Změna názvu souvisela s rozšířením záběru a přeměnou na akciovou společnost. Investorem, který získal minoritní podíl, byl Eduard Míka. Následující rok, tedy 2003 byl Internet Mall.cz největším internetovým prodejcem z celé ČR (objem tržeb včetně DPH činil 369 milionů Kč, zatímco zisk před zdaněním byl 5,9 mil. Kč).

Roky 2004 až 2006 přinesly nové obchody, o které se Internet Mall rozrostl a také vstup na slovenský (Mall.sk), maďarský (Mall.hu) a polský trh (Mall.pl). Společnost se dokonce může pyšnit prvenstvím v kategorii nejrychleji rostoucích technologických firem v České republice, který v roce 2007 získala. Nové investory v podobě Intel Capital a 3TS Capital Partners přinesl rok 2008, zároveň s tím vznikla holdingová společnost Netretail Holding, B.V., ta se postarala o zastřešení a řízení všech národních poboček. Ten samý rok byl také zaveden nový informační systém SAP.

Ke sloučení 22 obchodů pod jednu doménu i značku Mall.cz došlo v roce 2009, zároveň byla otevřena nová sportovní prodejna v Praze. Zákazníkům byla představena nová garance - Zítra nebo 500, která byla zárukou, že bude zboží vyexpedováno včas. Také bylo otevřeno nové logistické centrum s výdejním místem, jehož skladový prostor činí 6 800 m2. V květnu 2010 bylo zcela dokončeno slučování starých domén jednotlivých obchodů pod Mall.cz.

Spuštění vlastního affiliate programu a značné investice do nových technologií i logistiky byl jen zlomek toho, co se v roce 2010 dělo. Úspěchem bylo, že v tu dobu již všechny pobočky v zahraničí běžely na systému SAP a také došlo ke kompletní výměně dosavadního vrcholového managementu, které bylo vystřídáno špičkovými manažery. Společnost obsadila 7. místo v kategorii internetové obchodování v rámci soutěže Křišťálová lupa.

O rok později bylo otevřeno několik kamenných poboček, které umožnily zákazníkům osobní odběr zakoupeného zboží. Zásadní pro tento rok byl vstup na trh Slovinska a zakoupení minoritního podílu v Mimovrste.si (za 3 miliony eur). Mall.cz také jako první zavedl prodej zboží ve virtuálních kioscích v pražském metru, pro prodej jsou používány tzv. QR kódy. Hned další rok 2012 byl časem pro spuštění mobilní verze Mall.cz a také věrnostního programu, navíc se společnost stala součástí skupiny MIH Allegro.

Sortiment byl rozšířen o módu zvučných značek a rovněž knihy, ostatně to bylo také první zboží, nabízené prostřednictvím partnerského prodeje. Prosinec 2012 přinesl nákup 100% největšího slovinského internetového obchodu Mimovrste.si.

Mall.cz zavedl v červnu 2013 zajímavé benefity pro své zákazníky v podobě dopravy zdarma, pokud hodnota nákupu přesáhne 1 000 korun, navíc byla spuštěna reklamní kampaň, která byla jednou z největších, pokud jde o historii obchodu a jejíž součástí byla reklama v TV. Hned v následujícím roce 2014 byl rozšířen sortiment partnerského prodeje, což v číslech znamená, že v lednu mohli zákazníci vybírat z 95 tisíc druhů, zatímco na konci roku už to bylo 140 000 druhů.

Velkým překvapením bylo budování nového a modernějšího logistického centra. Mall.cz jako vždy myslel hlavně na zákazníky, takže pro ně otevřel další kamenné prodejny, tentokrát v Hradci Králové a Karlových Varech, takže na konci roku fungovalo už 17 takových míst. Vítanou novinkou byla speciální 60denní lhůta, po kterou mohou zákazníci vrátit zboží, to je oproti 14denní lhůtě, stanovené zákonem naprostá bomba. Velmi důležitým datem byl bezesporu rok 2015, kdy se česká investiční skupina Rockaway rozhodla získat Mall.cz zpět do českého vlastnictví a zahájila velmi důležité jednání, jehož cílem bylo odkoupení 100 % podílu v holdingové společnosti Netretail Holding.

Pokud jste mysleli, že to bylo všechno, tak je tu ještě rok 2016, který znamenal dokončení prodeje Mall.cz investiční skupině Rockaway, k čemuž dostala společnost zelenou poté, co to schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Následně vzniká Mall Group, výkonným ředitelem se stává Jakub Havrlant, ten vystřídal Ondřeje Fryce a to po dlouhých 16 letech. Mall.cz se rozhodl otestovat doručování zásilek se zbožím prostřednictvím dálkově řízeného bezpilotního letounu, který všichni známe jako DRON a není překvapením, že to byl velmi úspěšný test.


Jaké zboží můžete na Mall.cz vlastně pořídit?

Sortiment je opravdu bohatý a logistické centrum v Jirnech je doslova nadupané, skrývá se v něm téměř 1 200 000 kusů zboží, zatímco na výběr máte zhruba 140 000 položek. Jaké kategorie se zbožím máte k dispozici?

  • Auto-moto (potřeby na auta, motocykly a skútry)
  • Bílé zboží (např. chladničky, mrazáky, pračky, myčky, sporáky, sušičky)
  • Domácí spotřebiče (mixéry, roboty, šicí stroje, rychlovarné konvice atd.)
  • Potřeby pro domácnost (nábytek a matrace, bytový textil s koberci, kuchyně a další)
  • Drogerie (čisticí prostředky, tělová kosmetika, prací prostředky)
  • Elektronika (domácí kino, multimediální centra, blu-ray přehrávače, televizory, satelitní technika)
  • Filmy
  • Foto (digitální fotoaparáty, fototiskárny, digitální kamery)
  • Hobby a zahrada (bazény s příslušenstvím, grily, zahradní nábytek, elektrické nářadí)
  • Hudební nástroje
  • Hračky (plyšové hračky, dřevěné hračky, vzdělávací hračky, elektronické a robotické hračky)
  • Chovatelské potřeby (pro pejsky, kočky, koně, ptáky atd.)
  • Knihy (pro děti i dospělé, různé žánry)
  • Mobilní telefony a GPS (mobilní telefony, GPS navigace, paměťové karty, baterie a akumulátory)
  • Obuv (dámská, pánská, dívčí, chlapecká)
  • PC a kancelář (LCD monitory, notebooky, počítače, pokladní systémy, tablety, tiskárny atd.)
  • Péče o dítě (autosedačky, kočárky, potřeby na koupání a hygienu, kosmetika a další)
  • Sport a outdoor (obuv, potápěčské potřeby, batohy a zavazadla, rybářské potřeby a podobně)
  • Zdraví a krása (erotické zboží, dekorativní kosmetika, zdravotní pomůcky)
  • Značkové oblečení (pro dámy, pány i děti)
  • Zábavní pyrotechnika
  • Zážitkové poukazy (vše pro adrenalin)

Zajímavosti kolem Mall.cz

Guerillový marketing v praxi

O tom, že chce Mall.cz pro své zákazníky to nejlepší není pochyb, což dokazuje i aktivní zapojení do různých guerillových kampaní za přímé spolupráce s výrobcem. Poprvé, byla taková produkce zrealizována v loňském roce, a to se značkou Phillips. Vše spočívalo v instalaci obrovského kávovaru Saeco Incanto, který byl v nadživotní velikosti umístěn na Jungmannovo náměstí v Praze. Cílem bylo upoutání pozornosti náhodných kolemjdoucích, pro které bylo připraveno překvapení v podobě šálku vynikající kávy.

Skvělé bylo, že 2,51 metrů měřící kávovar byl v podstatě zcela věrnou kopií originálu včetně detailů, jen oproti klasickému spotřebiči v měřítku 1:20. Samozřejmě, že úplně vše nebylo možné provádět přirozenou cestou a tak byli do vnitřního prostoru obřího kávovaru ukryti 3 asistenti a ti bavili kolemjdoucí tím, že kávu chystali takovou vtipnou formou a poté každému darovali šálek. Po stisknutí maxi tlačítka pro přípravu kávy pak předváděli sofistikované procesy přímo v kávovaru.

Zásadním cílem celého snažení bylo ukázat zákazníkům, že si mohou takový spotřebič pořídit domů a připravit si stejně dobrou kávu, jako by pocházela od profesionála. Na sociálních sítích mělo video už po jednom týdnu od zveřejnění přes 1 milion zhlédnutí, téměř 2 tisíce sdílení a kolem 10 000 liků. Pokud byste si nevěděli rady s výběrem toho správného kávovaru, můžete využít chatbota Evu pro Messenger, což je služba kterou Mall.cz nabízí od srpna 2017.

Nejmodernější logistické centrum z celé Evropy

Mall.cz pro své zákazníky dokončil v druhé polovině roku 2017 nové logistické centrum v Jirnech, jež má k dispozici plochu 50 000 m2 a zvládne hravě odbavit 150 000 kusů zboží každý den. Disponuje těmi nejmodernějšími technologiemi, které usnadňují a hlavně urychlují odbavení všech zásilek v naprosto plynulém rytmu. Jak jsme již zmiňovali, tak se pod střechou tohoto centra skrývá na 140 000 položek v podobě zhruba 1 200 000 kusů zboží.


V rámci zkvalitnění služeb také Mall.cz prodloužil otevírací dobu svých poboček a zavedl víkendové doručování zboží, to zákazníci uvítali zejména během vánočního nakupování. Ostatně v rámci Vánoc bylo možné využít také garanci pro doručení zboží do svátků nebo prodlouženou dobu, po kterou je možné dárky vrátit.

V logistickém centru najdete moderní automatizované linky, ty byly vyrobeny přímo na míru. Díky nim je možné kompletně odbavit každou zásilku během pouhých 15 minut. Plně automatizované je i balení jednotlivých zásilek, to se přizpůsobuje hmotnosti a velikosti každého baleného produktu. Vždy když je sezona, pracuje v tomto centru skoro 600 lidí.

Oficiální partner českého olympijského týmu

Mall.cz byl partnerem našich olympijských hrdinů, kteří se nedávno vrátili ze zimních olympijských her v Pchjongčchangu, jež probíhaly od 9. do 25. února 2018. Díky tomu mohli zákazníci již od 21. listopadu 2017 pořídit zimní olympijskou kolekci ALPINE PRO v podobě sportovního oblečení i doplňků, součástí je i legendární kulichy olympijského vítěze skokana Jiřího Rašky. Skvělé je, že zakoupením této pokrývky hlavy mohl každý zákazník přispět České olympijské nadaci podporující sociálně znevýhodněné děti.

Rekordní Black Friday na Mall.cz

Od 21. do 27. listopadu 2017 probíhal tzv. Black Friday, což je oblíbený druh výprodejové akce, kdy nabízené zboží zlevňuje až o desítky procent, navíc v podstatě tyto výprodeje zahájily sezonu vánočních nákupů. Během tohoto období jelo distribuční centrum v Jirnech nepřetržitě na dvousměnný provoz a odbavilo neuvěřitelných 548 tisíc kusů zboží.

Co se týká sortimentu, tak 19 % tvořily hračky a malé domácí spotřebiče pak 13,5 %, také potřeby pro domácnost šly doslova na dračku. Největších tržeb dosáhl Mall.cz v rámci velké i malé bílé techniky, kde podíl tvořil skoro 33 % a s mobilními telefony i videotechnikou (9,5 %). Nejvíce sice lidé nakupovali v samotný pátek, ale hned na druhém místě bylo kupodivu pondělí, takže se zákazníci na nákupy vrhli v podstatě už na začátku akce.

Začít nakupovat v Mall.cz

Filtrovat:

Uživatelské recenze Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

Alena R. , 17.5.2018


PRO:
  • Přehledný a uživatelsky vstřícný web.
PROTI:
  • Katastrofální doprava - ani po obdržených sms a následných telefonátech nedorazili, ze strany dopravce absolutní nezájem, střídání lidí na jejich zákaznické podpoře, takže večerní dohoda už ráno neplatí; ze strany Mallu nabídka kompenzace v podobě slevy na další nákup v hodnotě 200Kč (vzniklé náklady: přinejmenším ty dva dny dovolené - a to tu ještě nebyli a možná tedy není všem dnům konec; komplikace v zaměstnání a s odjezdem na zaplacený zájezd...); pracovník zákaznické podpory Mall.cz korektní, ale překvapen mým očekáváním, že by situaci měl řešit s dopravcem on, protože je to jejich smluvní partner; dopravce mi jako řešení situace doporučil odstoupit od smlouvy s prodejcem.

Poukázku pravděpodobně nevyužiji.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Nejprodávanější produkty eshopu Mall.cz

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 3
Včasné doručení
  • 1

Michal S. , 16.5.2018


PRO:
  • Žádné, Mall.cz nikdy více.
PROTI:
  • Po 5 emailu a po několikáte změně dodání zboží v hodnotě cca 7000 kč. Jsem na konec stornoval objednávku výmluvy že se čeká na naskladnění koho to zajíma !!!! Emaily mám uložené kdyby někdo nevěřil..

VYHNĚTE SE NÁKUPU NA MALL.CZ UŠETŘÍTE ČAS,NERVY A PENÍZE !!!!!!!!!!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Novotná , 9.5.2018


PRO:
  • Objednala jsem mixer s akční slevou 10% - výborné
PROTI:
  • Oznámení o pravděpodobném vyzvednutí mi přišlo celkem pětkrát, vždy změna termínu. Ještě jej nemám.

Nej horší zkušenost e shopem

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Neznámý , 4.5.2018

PROTI:
  • absolutně flegmatické nekompetentní zák. centrum zásilka SE ztratila? Zásika neexistuje? Potom se mě zase dopravce DPD snažil objednávku doručit- Zásilka existuje stala se chyba ani Mall ani DPD nic nezajímá jestli to nechcete je nám jedno Možná šlo i o Podvod objednávku jsem nepřijal neplatil jsem předem. Mall+DPD je hnusná kombinace

Absolutně nepřijatelní Beze studu Vůbec nevědí co dělají Podvodné praktiky

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.

Celkové hodnocení
  • 2
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Dana , 13.3.2018


PRO:
  • nic
PROTI:
  • prodloužená záruka- super vtip. 1 měsíc po záruce se rozbil šicí stroj, dostala jsem ho jako dárek a bylo mi řečeno, že na něho mám na další 3 roky připlacenou prodlouženou záruku - 500 ,-Kč. Tak jsem šicí stroj zabalila a vydala se na pobočku - prodloužená záruka mall vůbec nezajímá, je to záležitost pojišťovny, vyřizujte s ní, hned první bod u zboží do 10 000,- je spoluúčast 500,- - první zmínka až nyní!!!! MOŽNÁ PROPLATÍ OPRAVU, POKUD BUDE MOŽNÁ, MÍNUS 500,- SPOLUÚČAST + 2 X 200,- ZA BALÍK DO PRAHY....

VYHOZENÉ PENÍZE, ZTRÁTA ČASU, ZKAŽENÁ NÁLADA ... S MALL KONČÍM!!!! KDYŽ NĚCO NABÍZÍM, TAK SI ZA TO SNAD RUČÍM!!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 3
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 4

Bohdana , 12.3.2018


PRO:
  • Rychlé dodání zboží
PROTI:
  • Po necelých 2 měsících a jediné vycházce vnučky s kočárkem pro panenky začaly již na procházce vypadávat kolečka. Ihned reklamováno. A odpověď? Kočárek byl používán nevhodným způsobem!!!! Takže, podle firmy MALL je kočárek pro panenky pouze na to, aby stál doma v koutě, není určen pro hraní dětí a už vůbec ne na procházku s panenkou. Nehorázné, při ceně kočárku. Po necelých 2 měsících můžu vánoční dárek vyhodit.

Po zkušenosti s touto firmou již nikdy více! Zákazníků si neváží a jejich technici? Škoda mluvit. Zboží od nich pouze vystavit, ale, neužívat! Na Vánoce jsem koupila 2 věci, ani jedna nevydržela víc, jak měsíc. Opravdu neskutečné. Raději si připlatím a nakoupím u firmy, která si zákazníků váží.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 2

MV , 12.3.2018

PROTI:
  • Před cca. 2 měsíci jsme koupili sušičku Beko. Po cca. 14 dnech přestala fungovat. Technik ze servisu Beko, který je poměrně nedostižitelný, nám nakonec sdělil, že opravit by zboží šlo, ale oprava je většího rozsahu a tak bude lépe požadovat výměnu zboží , protože zboží lze považovat za neopravitelné. Vydal tedy doklad, že zboží je neopravitelné. Na Mall s tímto ale zjevně spokojeni nebyli a pořád tvrdili, že jim nějaké doklady schází a máme jim prý poslat servisní list a to poštou (jenomže technik jej pouze zaslal elektronicky, což museli na Mall vědět). Věc protahovali, dělali obstrukce, tvrdili, že novou sušičku nám už znovu do 3. patra nevynesou (poprvé jsme si to zaplatili) a původní sušičku musíme prý na svoje náklady snést dolů (přičemž podle právníka máme prý nárok na vynesení a úhradu výdajů spojených se snesením) a nechat na chodbě, protože oni nejsou ani schopni stanovit termín, kdy přijedou a nakonec nám sdělili, že toto zboží už nemají. Navíc zboží na případnou výměnu již neměli skladem. Tak jsme se s technikem Beko nakonec 12.2.2018 domluvili, že vadný díl objedná a provede opravu. Do měsíce se nikdo neozval. Protože Mall již zboží prokazatelně má skladem, chtěli jsme tedy opět výměnu, ovšem prý první servisní list platí jeden měsíc a tudíž už prý asi není platný. Navíc, u výměny kus za kus nemáme podle nich nárok na vynesení do pater a už vůbec ne zdarma, přestože právník tvrdí opak a rovněž si musíme snést sami spotřebič do přízemí, přestožejsme to při první dodávce měli zaplaceno. Při čtení recencí na nejrůznějších webech nás začíná jímat hrůza, od koho jsme si vlastně zboží zakoupili. Teď už asi nezbude než odstoupit od smlouvy a fin. částky z nich prostřednictvím ČOI, d-Testu a nějaké televize, popř. právníkem vymáhat.

Nákup zde nedoporučuji!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 3.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 5

Marie , 7.3.2018


PRO:
  • rychlé dodání
PROTI:
  • -nedorazilo všechno objednané zboží a reklamace se už vyřizuje třetí týden, nejsou schopni vrátit peníze, nutí objednat jiné zboží a zas platit poštovné

Nespokojenost, už víc objednávat nebudu

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 2

majka , 2.3.2018

PROTI:
  • neprisla objednana zasilka

dlouhe trvani nez se něco vyridi pokud vůbec nedoporucuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 2.33
Komfort nakupování
  • 3
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 3

Jarka 11, 18.2.2018 , 18.2.2018


PRO:
  • nic
PROTI:
  • po půl roce používání vysavače nefunguje, reklamace zamítnuta s tím, že se jedná o chybu zákazníka - nevhodné používání, podle zaměstnance prý špatný filtr, po zakoupení dvou balení náhr. filtrů stejně nefunguje, žádný tah. Zajímalo by mě, k čemu vysavač slouží když ne k vysávání

přes tuto firmu neobjednáme již vůbec nic, nedokáží se k reklamaci postavit čelem.

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Milan , 6.2.2018


PRO:
  • přehledný web
  • vyhovující cenové relace
  • doprava
PROTI:
  • nic

zatím jen velice dobré zkušenosti doporučuji

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 4.67
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 5

Alexander Kuchta , 31.1.2018


OK

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 4
Komfort nakupování
  • 4
Zákaznický servis
  • 4
Včasné doručení
  • 4

František , 24.1.2018


PRO:
  • cena
PROTI:
  • nic

kladné

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 1.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

MILAN , 15.1.2018

PROTI:
  • ŽÁDNÁ KOMUNIKACEPŘES MAIL,PÍŠÍ,ŽE ZBOŽÍ JE NA CESTĚ K ZÁKAZNÍKOVI A NENÍ TO PRAVDA,ZBOŽÍ VĚTŠINOU NEDOSTUPNÉ,NEMAJÍ ZELENOU LINKU

RUŠÍM MALL KARTU,NEDOPORUČUJI

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Alex , 20.12.2017


PRO:
  • Absolutně nic !!!
PROTI:
  • Katastrofa!!
  • Jednání zákaznického centra příšerné,lži,lži a samé lži !!!!
  • Nikomu tento obchod nedoporučuji!!!

Již 3 týdny čekám na vrácení peněz z Mall za zboží,které jsem si u nich objednala a kurýrní služba PPL mi jej nedoručila a ještě v depu zboží rozbila !!Mall mě 2x lživě informoval,že mi peníze již odeslali,ale samosebou to nebyla pravda.Chtěli mě pouze umlčet,abych jim neustále nepsala stížnosti a nutili mě,abych si důkladně zkontrolovala účet.Neustále si vymýšlejí,že situaci řeší,prověřují atd.Zajímavé je,že moji platbu za zboží přijali ze dne na den,ale k vrácení se vůbec nemají a nepochopitelně to natahují,což nechápu.Již nikdy si u nich nic nekoupím !!Jejich praktiky jsou otřesné a na zákazníkovi jim absolutně nezáleží.

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 7.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Kačena , 20.12.2017

PROTI:
  • Pozdní doručení zakoupeného zboží!
  • Zboží ještě navíc nefunkční!
  • Vyřízení reklamace se táhne dva měsíce!!!
  • Pořád jen slibují a lžou!

NEDOPORUČUJI nakupovat na Mall.cz !!!

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Dani , 13.12.2017


PRO:
  • Nic
PROTI:
  • Vše

Zboží rozdělili na 3 části,zaplatil jsem si tedy dopravu aby mě přišlo v mém zvoleném termínu,ani za 14 dni jsem nic nedostal.Na email mi přišla omluva že před vánoci za všechno muze česká pošta.Schvalne sem se ptal po okolí,škoda že jsem to neudělal dřív,protože všichni mají stejnou zkušenost jako já,ale ve všech ročních období,nejen před Vánoci.Absolutne nedoporučuji!!!!

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 5
Komfort nakupování
  • 5
Zákaznický servis
  • 5
Včasné doručení
  • 5

Kája , 4.12.2017


PRO:
  • velká rychlost doručení

výborné

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 0% zákazníků z 2.

Celkové hodnocení
  • 1.67
Komfort nakupování
  • 2
Zákaznický servis
  • 2
Včasné doručení
  • 1

josef , 4.12.2017

PROTI:
  • 8 dnu a stale nic

jsem překvapen dobou. 8 dnu a ještě zásilka nedošla

Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 4.

Celkové hodnocení
  • 1
Komfort nakupování
  • 1
Zákaznický servis
  • 1
Včasné doručení
  • 1

Martin , 3.12.2017

PROTI:
  • Horší než vexláci

Všechny důrazně varuji před nakupováním na Mall. Pouze nakupují jinde a přeprodávají. Mě nedodali zaplacené zboží objednané na konkrétní den. Přišel jsem o den dovolené. Do telefonu prokazatelně sprostě lžou a melou přikázané fráze. Zboží nemám dodnes, nevím kde je a nevím kdy konečně příjde. Martin

Zobrazit celou recenzi
Pomohlo Vám toto hodnocení? ANO | NE
Děkujeme, vaše hlasování bylo uloženo.
Tato recenze pomohla 100% zákazníků z 3.

1 2 3 4 .. 18Další

Přidat recenzi pro Mall.cz

  • Napište v bodech výhody a přednosti tohoto obchodu.
  • Proč jste se rozhodli pro tento obchod (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište v bodech nevýhody a zápory tohoto obchodu.
  • Proč byste tento obchod nedoporučili (v bodech).
  • Každý bod napište na nový řádek.
 
  • Napište krátkou recenzi obchodu.
  • Popište vlastní zkušenosti se službami obchodu.
  • Doporučili byste tento obchod svým známým?
  • Proč byste jej doporučili / nedoporučili?
 
*Komfort nakupovaní        
*Zákaznický servis        
*Včasné doručení        

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné!

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.