Lenovo Legion H500 Pro
Lenovo Legion H500 Pro

Lenovo Legion H500 Pro

Herní sluchátka s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, připojení 3,5 mm Jack, USB Type-A, s ovládáním hlasitosti, prostorový zvuk 7.1, přijímání hovorů, přepínání skladeb, frekvenční rozsah 20 Hz-20000 Hz, citlivost 96 dB/mW, impedance 32 Ohm, měnič 50 mm, kabel 2,3 m . Herní fandové si jistě nenechají vymluvit, že nehraje roli pouze grafika, ale také kulervoucí zvukové efekty. Sluchátka pro hráče Lenovo Legion H500 Pro 7.1…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Lenovo Legion H500 Pro
Výrobce: LENOVO
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Svítící:
Ne
S mikrofonem:
Ne
S rádiem:
Ne
S aktivním potlačením hluku (ANC):
Ne
S Dolby Atmos:
Ne
Do vody:
Ne
S MP3 přehrávačem:
Ne
S vibracemi:
Ne
Pro děti:
Ne

Popis produktu

Herní sluchátka s mikrofonem, přes hlavu, okolo uší, uzavřená konstrukce, připojení 3,5 mm Jack, USB Type-A, s ovládáním hlasitosti, prostorový zvuk 7.1, přijímání hovorů, přepínání skladeb, frekvenční rozsah 20 Hz-20000 Hz, citlivost 96 dB/mW, impedance 32 Ohm, měnič 50 mm, kabel 2,3 m . Herní fandové si jistě nenechají vymluvit, že nehraje roli pouze grafika, ale také kulervoucí zvukové efekty. Sluchátka pro hráče Lenovo Legion H500 Pro 7.1 Gaming Headset jsou pohodlná díky polstrovaným náušníkům. Jejich uzavřená konstrukce je navíc zárukou perfektní izolace ruchů okolního prostředí. V rámci srovnání s ostatními sluchátky jsou osazené slušně dlouhým 2,3 m kabelem, ten je směřován jednostranně, do jednoho náušníku. Pracují s konektorem 3,5 mm jack. Používají konektor USB. Zásluhou frekvenčního rozsahu 20 Hz až 20000 Hz nemusíte mít pochybnosti, že každá vaše oblíbená písnička zazní přesně podle vašich představ. Důležitou komponentou těchto sluchátek je i mikrofon pro komunikaci ve virtuálním světě. Hlasitos

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.