Kensington Privacy filter 2 way removable 48.2cm 19"
Kensington Privacy filter 2 way removable 48.2cm 19"

Kensington Privacy filter 2 way removable 48.2cm 19"

od 1 869 Kč
Privátní filtr na 19" monitor v poměru 16:9, dvousměrný, nasouvací, snížení úhlu pohledu, chrání před odřením, šmouhami a otisky prstů . Privátní filtr Kensington spolehlivě ochrání citlivé informace na obrazovkách vašich přístrojů před zvědavým pohledem cizích očí. Udržujte svá data v bezpečí a dopřejte si při ovládání svých zařízení soukromí. Filtr zužuje zorné pole obrazovky na 30°. Kromě toho také omezuje škodlivé modré světlo, čímž snižuje…
vmSHOP
Doprava zdarma Skladem
2 273 Kč
Doprava zdarma Skladem
2 273 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Kensington Privacy filter 2 way removable 48.2cm 19"
Výrobce: KENSINGTON
Minimální cena: 1 869 Kč
Maximální cena: 2 355 Kč
Ušetříte až: 486 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Privátní filtr na 19" monitor v poměru 16:9, dvousměrný, nasouvací, snížení úhlu pohledu, chrání před odřením, šmouhami a otisky prstů . Privátní filtr Kensington spolehlivě ochrání citlivé informace na obrazovkách vašich přístrojů před zvědavým pohledem cizích očí. Udržujte svá data v bezpečí a dopřejte si při ovládání svých zařízení soukromí. Filtr zužuje zorné pole obrazovky na 30°. Kromě toho také omezuje škodlivé modré světlo, čímž snižuje únavu vašich očí. Filtr také snižuje znečištění displeje otisky prstů či šmouhami. Samozřejmostí je přesné zarovnání stran tak, aby filtr dokonale padl vaší obrazovce. Klíčové vlastnosti privátního filtru KensingtonZužuje zorné pole obrazovky na 30°Potlačuje škodlivé modré světloAntireflexní vrstvy omezují odleskyOmezuje tvorbu otisků prstů a mastných šmouh KONFIGURÁTOR FILTRŮ ZDE - https://customer.kensington.com/en/gb/7954/privacyfilterselector Kensington - Filtr displeje ke zvýšení soukromí - dvoucestné - odstranitelné - 19

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.