Kateřina Dehningová: Cesta za datovou čáru
Kateřina Dehningová: Cesta za datovou čáru

Kateřina Dehningová: Cesta za datovou čáru

od 185 Kč
Publikace: Cesta za datovou čáru - aneb Tam, kde zítra je už včera - Kateřina Dehningová. Ve svém putování u protinožců nás autorka provede Novým Zélandem, Austrálií, ostrovy Bali a Tahiti. Všímá si nejen krásy krajiny, přírody, fauny i flory, historie a kultury daných míst, ale hlavně lidí. Jejich odlišností, zvláštností, jinakostí, ale hlavně toho, co máme společného. Vtipně glosuje i svá setkání se souputníky z různých národů, jejich…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
185 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Kateřina Dehningová: Cesta za datovou čáru
Minimální cena: 185 Kč
Maximální cena: 188 Kč
Ušetříte až: 3 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Cesta za datovou čáru - aneb Tam, kde zítra je už včera - Kateřina Dehningová. Ve svém putování u protinožců nás autorka provede Novým Zélandem, Austrálií, ostrovy Bali a Tahiti. Všímá si nejen krásy krajiny, přírody, fauny i flory, historie a kultury daných míst, ale hlavně lidí. Jejich odlišností, zvláštností, jinakostí, ale hlavně toho, co máme společného. Vtipně glosuje i svá setkání se souputníky z různých národů, jejich specifického vnímání daného prostředí a zamýšlí se nad tím, jak nás naše osobní zkušenost, historická, psychologická i kulturní, ovlivňuje při vzájemném setkávání. Její postřehy jsou laskavé a s respektem ke všem odlišnostem, ale kritice se nevyhýbá. Vzhledem k tomu, že na mnoha místech mohla pobýt delší čas, zavede nás i do míst, kam se běžný turista nedostane. Knížka tak může sloužit jako inspirativní rádce a průvodce i při našich cestách za datovou čáru. Publikace: Cesta za datovou čáru - aneb Tam, kde zítra je už včera - Kateřina Dehningová. Kateřina Dehningováaneb Tam, kde zítra je už včeraLidové noviny 2013Kniha, čeština, 208 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.