Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění
Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění

od 215 Kč
Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
215 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jozef Ftorek: Public relations jako ovlivňování mínění
Minimální cena: 215 Kč
Maximální cena: 215 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Publikace: Public relations jako ovlivňování mínění - Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 3., rozšířené vydání - Ftorek Jozef. Modecom MC-920 G-Laser drátová optická myš, 7 tlačítek, 1600 DPI, USB, modro-černá Počítačová myš MC-920 byla vytvořena speciálně s ohledem na zákazníky, kteří vysoce oceňují komfort při práci. Použití nejnovejších standardů v oblasti ergonomii umožňuje pracovat s myší po dlouhou dobu bez rizika nedokrveností rukou nebo pocitu nepodohlí. Kromě toho se MC 920 vyznačuje vysokým rozlišením (800 DPI) a unikátnou funkcí G-laser, která umožňuje použití na skleněných texturách. Vlastnosti jako: skrolování ve 4 směrech, indikátor změny DPI (1600, 1200, 800), stejně jako tlačítka „vpřed“ a „zpět“ které usnadňují prohlížení webových stránek dělají z MC 920 opravdu jediněčný produkt! Specifikace: Atraktivní design Kompaktní velikost - ideální pro uživatele notebooků Ergonomický tvar Programovatelná tlačítka Technologie G-laser Rozlíšení: až do 1600 DPI Vypínač a indikátor DPI (1600, 1200, 800) Skrolování ve 4 směrech 2 tlačítka pro ovládání webového prohlížeče Životnost mikrospínače: 5 millionů cyklů Rozhrání: USB Délka kabelu: 150cm Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha sférách společenského života, zejména v politice atd.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.