JIMMY CHOO Fever EdP 60 ml
JIMMY CHOO Fever EdP 60 ml

JIMMY CHOO Fever EdP 60 ml

od 776 Kč
Orientální vanilková vůně uvedena na trh v srpnu 2018 Žena Jimmy Choo je zářivá a sebevědomá. Odhodlána vyjít do noci, aby se zabavila při hudbě a tanci, je přirozeně oslnivá a instinktivně svůdná. Nikdo si nedovolí postavit se jí do cesty. Bohatá a omamně svůdná, vůně Jimmy Choo Fever evokuje sílu této ženy prostřednictvím opojné květinové vůně, která nezanechá nikoho bez zájmu. Vůně působí asertivně i svůdně, díky kombinaci pražených tónů a…
Parfemy-elnino.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
842 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: JIMMY CHOO Fever EdP 60 ml
Výrobce: Jimmy Choo
Minimální cena: 776 Kč
Maximální cena: 2 550 Kč
Ušetříte až: 1 774 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Určení:
Objem: 60 ml
Tester:
Ne

Popis produktu

Orientální vanilková vůně uvedena na trh v srpnu 2018 Žena Jimmy Choo je zářivá a sebevědomá. Odhodlána vyjít do noci, aby se zabavila při hudbě a tanci, je přirozeně oslnivá a instinktivně svůdná. Nikdo si nedovolí postavit se jí do cesty. Bohatá a omamně svůdná, vůně Jimmy Choo Fever evokuje sílu této ženy prostřednictvím opojné květinové vůně, která nezanechá nikoho bez zájmu. Vůně působí asertivně i svůdně, díky kombinaci pražených tónů a sytého nektaru z tmavé švestky. Příběh Značka Jimmy Choo představuje vůni Fever, věnovanou uvolněné sebevědomé ženě milující hédonismus, samostatné ženě s magnetickou přitažlivostí. Jimmy Choo Fever se připojuje k ikonickým vůním Jimmy Choo Eau de Parfum a Jimmy Choo L Eau, aby doplnila šatník dámských vůní Jimmy Choo. Návyková vůně unáší ženu do světa, ve kterém může tančit a být středem zájmu celou noc. Inspirace Jimmy Choo Fever je oslavou nové stránky ženy Jimmy Choo, skrytého extroverta s hravou energií a smyslem pro zábavu. Zdůrazňujíc ženskost a sílu prostřednictvím bohatých svůdných tónů, vůně Jimmy Choo Fever odhaluje to, co v současnosti znamená být ženou. Přesně jako oblíbené zlaté lodičky, Jimmy Choo Fever se stává ideálním spojencem ženy, když večer vyráží do společnosti za zábavou a vzrušením. Vůně Hypnotická souhra kontrastů mezi květinovými a gurmánskými tóny: Jimmy Choo Fever je návykovou vůní vnášející svou nositelku do noci a zanechávajíc za sebou smyslnou stopu. Při vytváření této vůně dvojice parfumérů - Nathalie Lorson z Paříže a Honorine Blanc z New Yorku - objevovaly nové aspekty pražených fazolek tonky a švestkového nektaru. Jejich cílem bylo vytvořit dokonalou vůni pro ženu, která je přirozeně svůdná a je tvůrkyní vlastního osudu. Chtěli jsme tuto vůni rozpracovat do květinové a návykové stopy, která by evokovala přitažlivost noci a zároveň by umocnila ženskost a smyslnost, vysvětlují parfumérky. Snažili jsme se objevit nový typ návykovosti, odlišný od tradičních gurmánských tónů. Spojením květů a pražených mandlí vznikl příjemně návykový kontrast mezi intenzivními tóny fazolek tonky a květinově pudrovou strukturou heliotropu. Zvýrazněný nektarem z tmavých švestek a obalený v základu z hřejivých, smyslných tónů pryskyřice a santalu, odhaluje unikátní hypnotickou stopu.   Vůni otevírá vitální šťavnatá švestka zkombinovaná s akcenty slaďoučkého liči a jemně trpkým grapefruitem. Srdce patří pudrové harmonii heliotropu s exotickou vanilkovou orchidejí v kontrastu s výjimečně ženským jasmínem. V základu vůně se rozvíjí krémový santal, balzámová hřejivost pryskyřice a pražený charakter fazolek tonky obohacující kompozici o sametovou smyslnost. Flakon a balení Příznačný design dámských vůní Jimmy Choo zdobí intenzivní tmavě fialový lak, působivý a sytý, zvýrazňující odlesky tekutiny prosvítající zevnitř flakónu. Ikonický čtvercový uzávěr je oděn do tmavého švestkového odstínu ladicího s flakonem. Zářivé zlaté okraje uzávěru evokují luxus a zářivost vůně. Vnější balení charakterizuje strukt

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.