Radoslava Podaná: Koučování pro manažery
Radoslava Podaná: Koučování pro manažery

Radoslava Podaná: Koučování pro manažery

od 130 Kč
Anotace Kniha je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče. Pokud chcete využívat metodu koučování k rozvoji a motivaci spolupracovníků, klientů či přátel, získáte zde ucelený návod jak na to. V knížce zkušené autorky najdete souhrn kompetencí kouče, doporučení, jak používat koučování v manažerské praxi, techniky a nástroje koučování, jednoduše popsanou strukturu…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Neznámá dodací lhůta
144 Kč
Za dopravu 95 Kč Neznámá dodací lhůta
144 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Radoslava Podaná: Koučování pro manažery
Minimální cena: 130 Kč
Maximální cena: 169 Kč
Ušetříte až: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace Kniha je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče. Pokud chcete využívat metodu koučování k rozvoji a motivaci spolupracovníků, klientů či přátel, získáte zde ucelený návod jak na to. V knížce zkušené autorky najdete souhrn kompetencí kouče, doporučení, jak používat koučování v manažerské praxi, techniky a nástroje koučování, jednoduše popsanou strukturu koučovacího rozhovoru, řadu příkladů, otázek a zkušeností z praxe, tipy, jak klást otázky a zkvalitnit naslouchání. Na knize spolupracovali také interní koučové z různých organizací působících v České republice, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti začínajících koučů a aplikaci koučování ve své praxi. Z obsahu O autorce 7 Úvod 9 Kapitola 1 Manažer jako kouč 11 Co je to koučování? 12 Jak mohu použít koučování v manažerské praxi? 16 Kouč, nebo manažer? 18 Kouč, nebo mentor? 20 Kouč, nebo přítel? 23 Kouč, nebo psychoterapeut? 25 Koho koučovat, a koho ne? 27 Kapitola 2 Osobnost kouče 31 Kompetence kouče 32 Nestrannost 34 Pokládání otázek 35 Otázky otevřené a uzavřené 35 Instruktivní otázky 37 Konstruktivní otázky 38 Otázky na výjimky 40 Otázky na zdroje 41 Otázky kouzelné 41 Škálovací otázky 42 Koučovo naslouchání 44 Kapitola 3 Struktura rozhovoru 49 Základní struktura rozhovoru 50 Definování cíle - GOAL SETTING 51 Prověření skutečnosti - REALITY 57 Hledání možností - OPTIONS 60 Sestavení a příprava plánu, řešení kroků - závěr koučování - WILL 66 Motivace k naplňování cílů z koučovacího rozhovoru 68 Podpora na závěr 70 Kapitola 4 Další nástroje koučování 75 Kolo rovnováhy 78 Technika tří židlí 83 Metoda Walta Disneyho 86 Kapitola 5 Systém práce s koučovaným 97 Možnosti koučování pracovníků v organizaci 98 Dohoda o koučování v organizaci, zapojení třetí strany 99 Zadání třetí strany 100 Závěr 105 Literatura 109   O autorovi Mgr. Radoslava Podaná Autorka pracuje jako profesionální koučka, lektorka a metodička ve společnosti Vzdělávání a rozvoj dospělých. Lektorskou práci vykonává od roku 1999 a věnuje se především školení manažerských dovedností. Předtím pracovala na manažerských pozicích. Koučování se věnuje od roku 2007, absolvovala řadu tréninků zaměřených na koučování, v současné době se vzdělává v oblasti terapeutické práce. Ke studiu koučování ji přivedl zájem klientů z České pojišťovny, s nimiž spolupracovala na metodice vzdělávání finančních poradců. Koučování, jak sama říká, se stalo její životní filozofií. Považuje ho za ekologický přístup k druhým i k sobě samé. V roce 2011-2012 vedla pilotní program pro interní kouče, který byl určen pro firmy na severní Moravě a byl financován ESF. Na jeho základě vznikl akreditovaný program. V rámci něj se autorka setkávala s třiceti manažery, sledovala jejich vývoj v oblasti koučování, sebereflexe a osobního rozvoje. To ji znovu utvrdilo v tom, že koučování skutečně funguje. V roce 2011-2012 se podílela na projektu "Koučování pro pedagogické pracovníky škol", během něhož spolupracovala se 40 učiteli, výchovnými poradci a pracovníky pedagogicko-psychologických poraden. Hnacím motorem k uskutečnění tohoto programu je její víra v to, že "motivaci k aktivnímu zapojení do výuky a dalšímu vzdělávání nacházíme pouze sami v sobě". Její krédo "Všichni mají potřebné zdroje pro své cíle." je součástí podtitulu této knihy.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.