Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu
Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

od 48 Kč
Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav. Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
55 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu
Minimální cena: 48 Kč
Maximální cena: 107 Kč
Ušetříte až: 59 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav. Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře. Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění. Mgr. Jaroslav Beneš MBA Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav od nakladatelství 108 publishing v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.