Podnikové řízení
Podnikové řízení

Podnikové řízení

od 519 Kč
Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře.. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým základům, v dalších kapitolách je charakterizováno prostředí podniku, úloha manažerů, klasifikována je hodnota podniku a principy jeho hospodaření. Pozornost je…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
519 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Podnikové řízení
Minimální cena: 519 Kč
Maximální cena: 644 Kč
Ušetříte až: 125 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře.. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým základům, v dalších kapitolách je charakterizováno prostředí podniku, úloha manažerů, klasifikována je hodnota podniku a principy jeho hospodaření. Pozornost je věnována manažerským funkcím, řízení lidských zdrojů, problematice strategického řízení podniku, procesnímu a krizovému řízení, ale i managementu jakosti a správě podniku. Závěr knihy je věnován podnikovému auditu, otázkám etiky v podnikatelské praxi a etickým kodexům. Kniha je vhodná nejen pro začínající manažery, ale i pro zkušené vedoucí pracovníky a studenty vysokých škol. Významným přínosem publikace je skutečnost, že je zde prezentován nově vznikající obor Performance Tuning®, který je v tomto pojetí představen v české odborné literatuře poprvé. Z obsahu Úvodní slovo 13 Předmluva 15 I. OBECNÁ ČÁST ÚVOD DO TEORIE PODNIKOVÉHO ŘÍZENÍ 17 1. Úvod do teorie řízení 19 1.1 Proces řízení 19 1.1.1 Charakteristika procesu řízení 19 1.1.2 Předmět teorie řízení 24 1.2 Základní principy řízení 26 1.2.1 Vymezení pojmu management 26 1.2.2 Vývojové směry managementu 28 1.2.3 Obsah řídícího procesu 32 1.2.4 Manažerské funkce 32 1.3 Podnik jako organizovaný systém 34 1.3.1 Úvod do teorie systémů 34 1.3.2 Systém a systémový přístup 42 1.4 Organizační struktury 52 1.4.1 Teorie organizačních struktur 52 1.4.2 Podnikové organizační struktury 57 1.5 Literatura 81 2. Prostředí podniku 85 2.1 Prostředí managementu 85 2.1.1 Vnitřní podmínky organizace 85 2.2 Okolí podniku 85 2.3 Podnikatelské prostředí 86 2.3.1 Podnik a jeho vnější prostředí – statický pohled 86 2.3.2 Podnikatelské myšlení a jednání v turbulentní době 89 2.3.3 Další prohloubení nestability 90 2.3.4 Management jako řízení změn 92 2.4 Podnik – mikrookolí a makrookolí 93 2.4.1 Vnitřní okolí podniku 94 2.4.2 Vnější okolí podniku 95 2.4.3 Typy okolí 96 2.4.4 Všeobecné faktory okolí 97 2.4.5 Analýza makrookolí 100 2.5 Literatura 100 3. Úloha a role manažerů 103 3.1 Typologie manažerů 104 3.2 Základní manažerské dovednosti 106 3.3 Styl manažerské práce 110 3.3.1 Manažerská mřížka 116 3.4 Manažerské role 121 3.5 Změna povahy práce manažera v podnikavé praxi 124 3.6 Literatura 125 4. Hodnota podniku 129 4.1 Kategorie hodnoty podniku 129 4.2 Zásady a přístupy k oceňování podniku 132 4.3 Postup oceňování podniku 137 4.4 Metody oceňování podniku 141 4.4.1 Výnosové metody 142 4.4.2 Tržní metody 143 4.4.3 Substanční metody 144 4.4.4 Opční metody 145 4.4.5 Další metody a přístupy 145 4.5 Stav a perspektivy oceňování podniku 146 4.6 Literatura 149 5. Hospodaření podniku 153 5.1 Zásoby 153 5.2 Řízení krátkodobých aktiv a jejich složek 153 5.2.1 Řízení zásob 153 5.2.2 Kontrola skladu a zásob 155 5.2.3 Metoda ABC, Paretova analýza 156 5.2.4 Metoda Just-in-Time 158 5.2.5 Outsourcing ve

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.