Jan Urban: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu
Jan Urban: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu

Jan Urban: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu

od 39 Kč
Publikace: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout - A jak se jim vyhnout - Jan Urban. Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“? Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků? Podporuje „teambuilding“ týmovou práci? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
39 Kč
Za dopravu 95 Kč Skladem
39 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Urban: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu
Minimální cena: 39 Kč
Maximální cena: 39 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout - A jak se jim vyhnout - Jan Urban. Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“? Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků? Podporuje „teambuilding“ týmovou práci? Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede! Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se věci opravdu mají a jak postupovat při vedení lidí a firem správně. Čtivá a praktická knížka je určena jak začínajícím, tak i zkušenějším manažerům, vedoucím týmů a studentům managementu. Publikace: 40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout - A jak se jim vyhnout - Jan Urban.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.