Jan Křeček: Politická komunikace
Jan Křeček: Politická komunikace

Jan Křeček: Politická komunikace

od 166 Kč
Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované…
Grada.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
199 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Jan Křeček: Politická komunikace
Minimální cena: 166 Kč
Maximální cena: 339 Kč
Ušetříte až: 173 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. Z obsahu 1. Definice politické komunikace 1.1 Dominantní definice Politická komunikace jako obor Politická komunikace jako praxe Političtí aktéři  Hodnoty a zdroje Polity – politics – policy Členění kapitol 1.2 Alternativní definice 2. Prostředí politické komunikace 2.1 Dominantní pohled Reprezentace a/versus participace Reprezentačně-liberální teorie Participačně-liberální teorie Veřejný komunikační prostor Delegace – reprezentace – participace Veřejná sféra v médiích Veřejná sféra z médií 2.2 Alternativní náhled(y) Politická ekonomie a/versus kultur(ál)ní studia Radikálně-demokratický přístup 3. Systémy politické komunikace 3.1 Dominantní pohled Zpráva Komise pro svobodu tisku Čtyři teorie tisku Tři modely médií a politiky Hledání východoevropského modelu 3.2 Alternativní náhled(y) 4. Historie politické komunikace 4.1 Dominantní historie První věk politické komunikace Druhý věk politické komunikace Třetí věk politické komunikace 4.2 Alternativní historie Média a protesty Mediálně-demokratizační vlny 5. Současnost politické komunikace Třetí věk a jeho aktéři Public relations a spin-doctoring Dva přístupy k PR a spinu Třetí věk a jeho obsahy Třetí věk a jeho účinky Politický marketing Závěrem krize Resumé Literatura Rejstřík

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.