inSPORTline Ringo
inSPORTline Ringo

inSPORTline Ringo

od 809 Kč
Kvalitní kruhy na domácí i venkovní posilování s vlastní váhou, rychle nastavitelné, kvalitní materiál, dobrá skladovatelnost. Kovové gymnastické kruhy inSPORTline Ringo jsou fitness pomůcky využívané k cvičení s vlastní váhou v posilovnách, při kruhových trénincích nebo také na workoutových hřištích. Kruhy jsou navrženy tak, aby se daly snadno a rychle připevnit prakticky kamkoliv, kde lze popruhy provléci a pevně uchytit, ať už je to venku…
inSPORTline.cz
Za dopravu 63 Kč Skladem
809 Kč
Za dopravu 63 Kč Skladem
809 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: inSPORTline Ringo
Výrobce: INSPORTLINE
Minimální cena: 809 Kč
Maximální cena: 809 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kvalitní kruhy na domácí i venkovní posilování s vlastní váhou, rychle nastavitelné, kvalitní materiál, dobrá skladovatelnost. Kovové gymnastické kruhy inSPORTline Ringo jsou fitness pomůcky využívané k cvičení s vlastní váhou v posilovnách, při kruhových trénincích nebo také na workoutových hřištích. Kruhy jsou navrženy tak, aby se daly snadno a rychle připevnit prakticky kamkoliv, kde lze popruhy provléci a pevně uchytit, ať už je to venku nebo uvnitř. Díky jednoduchému nastavení délky popruhů jsou kruhy snadno polohovatelné. Kvalitní ocelový materiál kruhů zaručuje jejich dlouhou životnost. S pomocí kruhů lze velmi efektivně procvičovat a posilovat celou horní část těla.Technický popis: rychle a jednoduše nastavitelné popruhy kvalitní materiály efektivní pomůcka na posílení celé horní části těla ideální pomůcka pro domácí i venkovní použití materiál kruhů: ocel (povrchová úprava - práškový lak) průměr kruhů: 23,5 cm šířka kruhů: 3,2 cm materiál popruhů: polyester šířka popruhů: 3,7 cm celková délka popruhů: 440 cm (maximální nastavitelná délka pro cvičení: 220 cm) nosnost: 300 kg balení obsahuje: 2 kruhy, 2 popruhy, 2 přezky

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.