Hugo Boss Hugo 40ml
Hugo Boss Hugo 40ml

Hugo Boss Hugo 40ml

od 658 Kč
Svěží - kořeněná uvedena na trh v roce 1995 vůně mnoha rozměrů, čistá, jasná, nenapodobitelná - elán mladých lidí Pro muže mladého, kterému nechybí vlastní názor, odvaha a žije život naplno. Složení vůně: Hlava: bazalka, bergamot, cedrové lístky, tymián, zelené jablko Srdce: hřebíček, levandule, šalvěj, geranium Základ: dubový mech, vetiver, cedrové dřevo, jedlové dřevo Hugo Boss Hugo EdT 40 ml pánská toaletní voda Vůně Hugo Boss Hugo obdržela…
Europarfemy.cz
Za dopravu 85 Kč Skladem
717 Kč
Za dopravu 85 Kč Skladem
717 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hugo Boss Hugo 40ml
Výrobce: HUGO BOSS
Minimální cena: 658 Kč
Maximální cena: 852 Kč
Ušetříte až: 194 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Určení:
Tester:
Ne

Popis produktu

Svěží - kořeněná uvedena na trh v roce 1995 vůně mnoha rozměrů, čistá, jasná, nenapodobitelná - elán mladých lidí Pro muže mladého, kterému nechybí vlastní názor, odvaha a žije život naplno. Složení vůně: Hlava: bazalka, bergamot, cedrové lístky, tymián, zelené jablko Srdce: hřebíček, levandule, šalvěj, geranium Základ: dubový mech, vetiver, cedrové dřevo, jedlové dřevo Hugo Boss Hugo EdT 40 ml pánská toaletní voda Vůně Hugo Boss Hugo obdržela cenu FiFi v roce 1996 Každoročně jsou udělovány nejlepším parfémům roku ceny FiFi. Jsou vyjádřením nejvyšší mezinárodní kvality. Tyto ceny uděluje The Fragrance Foundation, společnost založena v roce 1949 díky společnostem Elizabeth Arden, Coty, Guerlain, Helena Rubenstein, Chanel a Parfums Weil. The Fragrance Foundation je mezinárodně uznávanou zárukou nejvyšší kvality v oblasti parfumerie. Ceny FiFi jsou ve světě parfémů obdobou slavných Oskarů v oblasti filmu. Pánský parfém Hugo Boss Hugo je určen pro muže, kterým nechybí chuť do života a ke zdolávání jakýchkoliv nástrah a překážek.Odhodlání, sebedůvěra a povzbuzující energie i tak by se dal charakterizovat tento dnes již klasický parfém Hugo Boss Hugo. Specifickou tvář celé kompozici dávají především zelené jablko se skořicí, jemně smíchané s kapičkami šťávy ze svěžích citrusových plodů. Vaše okolí bude u vytržení z této nezapomenutelné kombinace mládí a úspěchu. O něco později se rozvine hřejivá vůně jemného mechu, jedlového a santalového dřeva, vetivu a mošusu. Nepokoušejte se bránit, nemá to cenu. Hugo Boss Hugo prostě ví jak na to. Vy si ho oblíbíte a vás si zase oblíbí celé vaše okolí. Opravdu všechno je v dnešním světě možné a pokud nevěříte, vyzkoušejte tento fenomenální skvost od Boba Alianiho, uvedený na trh již v roce 2005. Vůně mnoha rozměrů, osobní identity, jasná, čistá a nenapodobitelná. Dokonale ztělesňující elán dnešních mladých lidí. Heslem je: " Don´t imitate, innovate " ( Neopakuj, buď originální ). Složení Hlava - grapefruit, zelené jablko, tymián, bergamot, máta, bazalka, cedrové lístky Srdce - jasmín, šalvějové lístky, geranium, hřebíček, levandule, cedrové dřevo, pačuli Základ - jedlové dřevo, dubový mech, santálové dřevo, mošus, vetiver Klidný, sebejistý, moderní. Hugo Boss vytvořil vůni pro muže 21 století. Klidný, sebejistý, moderní. Hugo Boss vytvořil vůni pro muže 21 století. Boss Man je moderní, své cíle dosahuje s lehkosti a přitom je napumpovaný energií. Jedná se o výjímečnou vůni, sladší, ale hodící se pro všechny typy osobností. Hugo je citrusově-zelená vůně mnoha rozměrů, osobní identity. Jasná, čistá a nenapodobitelná. Dokonale ztělesňuje elán mladých lidí. Osvěžte se i vy nezaměnitelnou elegantní svěžestí, která vám zpříjemní jakoukoliv denní dobu. Vůně byla uvedena na trh v roce 2005. Hlava: grapefruit, zelené jablko, sypavka borová, máta, bazalky, lístky cedrového dřeva, rum Srdce: jasmín, šalvěj, geranium, hřebíček, levandule, cedrové dřevo Základ: mech, jedlový balzám, santalové dřevo, vetiver, semiš Skupina:

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.