Ondřej Hes: Rohatky
Ondřej Hes: Rohatky

Ondřej Hes: Rohatky

od 121 Kč
Rohatky - Abeceda teraristy - Ondřej Hes V pořadí již 16. titul z edice Abeceda teraristy. Rohatky patří mezi nejatraktivnější žáby, jejich chov nevyžaduje žádná složitá technická řešení, nemají extrémní nároky na prostor, teplotu či osvětlení. Autor Ondřej Hes tyto žáby doporučuje všem chovatelům, kteří mají o chov bezocasatých obojživelníků vážný zájem. V příručce se dozvíte všechny potřebné informace k chovu, případně i odchovu. Jednotlivé…
121 Kč Do eshopu

Název produktu: Ondřej Hes: Rohatky
Minimální cena: 121 Kč
Maximální cena: 142 Kč
Ušetříte až: 21 Kč
0

Rohatky - Abeceda teraristy - Ondřej Hes V pořadí již 16. titul z edice Abeceda teraristy. Rohatky patří mezi nejatraktivnější žáby, jejich chov nevyžaduje žádná složitá technická řešení, nemají extrémní nároky na prostor, teplotu či osvětlení. Autor Ondřej Hes tyto žáby doporučuje všem chovatelům, kteří mají o chov bezocasatých obojživelníků vážný zájem. V příručce se dozvíte všechny potřebné informace k chovu, případně i odchovu. Jednotlivé kapitoly jsou opět řazeny abecedně a jsou doplněny fotografiemi. z kategorie Knihy | Naučná literatura | Hobby | Chovatelství | Teraristika od Robimaus naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!

• Publikace Rohatky vás podrobně seznámí s chovem tohoto velmi oblíbeného obojživelníka.
  • V knize naleznete informace týkající se základní péče, rozmnožování a odchovu mláďat, vztahu k člověku či problémů s chovem a mnoho dalších zajímavostí.
  • Jednotlivé kapitoly jsou řazeny abecedně a jsou bohatě doplněny barevnými fotografiemi a názornými obrázky.
Kniha ROBIMAUS - Rohatky (DOPRODEJ)Informační chovatelská knihaSpecifikace produkturohatka je v současné době často chované a snadno dostupné zvířetato kniha Vás s chovem podrobně seznámív kapitolách, které jsou řazeny podle abecedních hesel, je popsána základní péče, rozmnožování, chování, zdraví, vztah k člověku a další různé zajímavostivše je doplněné množstvím barevných fotografií a obrázkůnaleznete zde vše potřebné pro úspěšný chov a odchov těchto velmi zajímavých zvířat

0
0%
5