Hama SAT propojovací kabel F-vidlice - F-vidlice, 90 dB, 1*, 10 m; 122437
Hama SAT propojovací kabel F-vidlice - F-vidlice, 90 dB, 1*, 10 m; 122437

TOP 38
Hama SAT propojovací kabel F-vidlice - F-vidlice, 90 dB, 1*, 10 m; 122437

od 100 Kč
Typ kabelu: Anténní Z konektoru: Koaxiální Do konektoru: Koaxiální Délka kabelu (m): 10 Použití kabelu: televizor Použití prodlužovacího kabelu: Barva: bílá Provedení výrobku: bílá barva Koaxiální kabel určen např. pro připojení antény k SAT přijímači. Vlastnosti: • 2násobné stínění (husté opletení + silná hliníková fólie) • Úroveň stínění: 90 dB • F-konektory (šroubovací) • Impedance: 75 ohmů • Délka: 10 m • Barva: bílá …
T.S.BOHEMIA a.s.
Za dopravu 78,99 Kč Neznámá dodací lhůta
399 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Hama SAT propojovací kabel F-vidlice - F-vidlice, 90 dB, 1*, 10 m; 122437
Výrobce: HAMA
Minimální cena: 100 Kč
Maximální cena: 399 Kč
Ušetříte až: 299 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Typ kabelu: Anténní Z konektoru: Koaxiální Do konektoru: Koaxiální Délka kabelu (m): 10 Použití kabelu: televizor Použití prodlužovacího kabelu: Barva: bílá Provedení výrobku: bílá barva Koaxiální kabel určen např. pro připojení antény k SAT přijímači. Vlastnosti: • 2násobné stínění (husté opletení + silná hliníková fólie) • Úroveň stínění: 90 dB • F-konektory (šroubovací) • Impedance: 75 ohmů • Délka: 10 m • Barva: bílá • Kategorie: * (Standard) Vlastnosti: • Kvalita: 1 hvězdička • Konstrukce: Koaxiální • Připojení: F-vidlice • Pozlaceno: Ne • Provedení: SAT (F-vidlice) • Stínění: 90 dB • Délka: 10 m • Impedance: 75 Ohm • Stínění: 2násobně stíněný • Barva: Bílá Rozměry výrobku: Hmotnost (kg): Výška (cm): Šířka (cm): Hloubka (cm): Rozměry balení: Hmotnost (kg): 0.344 Výška (cm): 6.00 Šířka (cm): 14.50 Hloubka (cm): 23.00 EAN: 4047443224385 Záruční doba: 24 měsíců Koaxiální anténní kabel, délka 10 m, barva bílá, F- konektor

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.