GRADA Psychologie architektury
GRADA Psychologie architektury

GRADA Psychologie architektury

od 230 Kč
Psychologie architektury - Lubomír Kostroň. Bydlení zajímá snad všechny a všichni máme na uspořádání svého nejbližšího prostředí nějaký názor, chodíme rádi okukovat, inspirovat se či vybírat pěkné věci do obchodů. Ale ruku na srdce. Kdo z nás si někdy položil otázky: K čemu má prostor vlastně sloužit. Jaké funkce má plnit? Jak se v něm člověk cítí a jak se mu líbí? Jak působí na psychiku člověka a jak působí esteticky? Na tyto a mnoho dalších…
Grada.cz
Doprava zdarma Skladem
230 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: GRADA Psychologie architektury
Minimální cena: 230 Kč
Maximální cena: 230 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Psychologie architektury - Lubomír Kostroň. Bydlení zajímá snad všechny a všichni máme na uspořádání svého nejbližšího prostředí nějaký názor, chodíme rádi okukovat, inspirovat se či vybírat pěkné věci do obchodů. Ale ruku na srdce. Kdo z nás si někdy položil otázky: K čemu má prostor vlastně sloužit. Jaké funkce má plnit? Jak se v něm člověk cítí a jak se mu líbí? Jak působí na psychiku člověka a jak působí esteticky? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídá kniha Psychologie architektury. Právě ona naučí čtenáře především z řad studentů psychologie a architektury přemýšlet o architektuře jako o nedílné součásti lidského života, součásti člověka samého. Postihuje vzájemné působení psychologie a architektury, popisuje dynamiku vývoje a rozvoje staveb. Rozebírá jak interiéry, tak exteriéry, veřejné prostory, město, parky, krajiny a jejich působení na psychiku člověka. Psychologie architektury - Lubomír Kostroň od nakladatelství GRADA Publishing, a.s. v kategorii Psychologie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Lubomír Kostroň, Druh sortimentu : Kniha, Psychologie architektury, Jazyk : Čeština, Počet stran : 208

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.