Celkové hodnocení
3.3 Komfort nakupování
2.5 Zákaznický servis
3.2 Včasné dodání
205 uživatelských recenzí
Kontakty
Web: eobuv.cz
Uživatelské recenze Eobuv.cz
Anna
- Nic!
- Dobrý den, 1.objednavku jsem provedla 02.12 c. 601696673 , ale místo UGG 35, jsem dostala 37 2. Ihned jsem to oznámila, ale již neměly 35. Slečna me poradila počkat par dnů a objednat znovu. Tak jsem udělala. 3. Objednala jsem 35 UGG ihned zaplatila na účet. 16.12 jsem dostala mail ze objednávka je odeslána, a 17.12 - ze je stornovani, ani nikdo mě nevysvětlil důvod! Tak ze jsem zavolala na linku, a pan z zákaznické podpory mě řekl ze přej boty byly poškození, a z toho důvodu objednávka stornována, a poradil mi pro urychlení aby jsem udělala novu objednávku a peníze budou převedení z objednávky c. 601714270(z 17.12) na objednávku 6011726700. A slíbil ze do pátku 20.12 boty budu mít doma. A dnes 21.12 dostanu tak krásný mail, ze dodnes jsem neprovedla. Co ze? A opravdu nechápu jak se nedá odeslat správní velikost bot v průběhu měsíce! A k tomu odporné chování lidi z zákaznického centru - arogantni, z ničem vám nepomuzou a dokonce vám řeknou ze je to vás problém.
Již nikdy v tomto obchodě neobjednam. Velice nedoporučuji, a vůbec nevím jak získat peníze Zpět. Na maily nereaguji!
- Nic!
- Dobrý den, 1.objednavku jsem provedla 02.12 c. 601696673 , ale místo UGG 35, jsem dostala 37 2. Ihned jsem to oznámila, ale již neměly 35. Slečna me poradila počkat par dnů a objednat znovu. Tak jsem udělala. 3. Objednala jsem 35 UGG ihned zaplatila na účet. 16.12 jsem dostala mail ze objednávka je odeslána, a 17.12 - ze je stornovani, ani nikdo mě nevysvětlil důvod! Tak ze jsem zavolala na linku, a pan z zákaznické podpory mě řekl ze přej boty byly poškození, a z toho důvodu objednávka stornována, a poradil mi pro urychlení aby jsem udělala novu objednávku a peníze budou převedení z objednávky c. 601714270(z 17.12) na objednávku 6011726700. A slíbil ze do pátku 20.12 boty budu mít doma. A dnes 21.12 dostanu tak krásný mail, ze dodnes jsem neprovedla. Co ze? A opravdu nechápu jak se nedá odeslat správní velikost bot v průběhu měsíce! A k tomu odporné chování lidi z zákaznického centru - arogantni, z ničem vám nepomuzou a dokonce vám řeknou ze je to vás problém.
Jura
- Kvalita zboží - spíš výsměch zákazníkovi Zákaznické centrum tak to je vtip Písemná komunikace v Polštině Reklamace tak to je teda slušný podvod
Mizerná kvalita zboží. Při reklamaci (zakoupili jsme dva páry stejných bot a oba se po cca týdnu rozlepily na totožném místě, následovala reklamace která byla zamítnuta pro nadměrné nošení? Neumím polsy, veškerá komunikace v polštině. Telefonní kontakt: pouze příjemná hudba klidně i půl hodiny (víc jsem nevydžel). Jsou to PODVODNÍCI! Rozhodně NEDOPORUČUJI. Snad jedině pracovníkům ČOI, ti by si mohli smlsnout.
- Kvalita zboží - spíš výsměch zákazníkovi Zákaznické centrum tak to je vtip Písemná komunikace v Polštině Reklamace tak to je teda slušný podvod
zuzana l.
- dodací lhůta zákaznický servis podmínky pro vrácení platby při překážce ze strany eshopu
Přes devět dnů mají moji platbu (přes 5000,-) za zboží, které jsem stále nedostala. Když chci vrátit peníze, tak na ně opět dle paní na infolince musím čekat několik dnů. Dostat kontakt na někoho kompetentního je nemožné. V obchodních podmíkách mají doručení zboží do 7 pracovních dnů. Po devíti pracovních dnech nemám ani zboží, ani peníze. Na peníze asi budu muset čekat zase týden. Toto je ostudný zákaznický servis a pevně doufám, že na na něj brzy doplatí.
- dodací lhůta zákaznický servis podmínky pro vrácení platby při překážce ze strany eshopu
Dana
- Eobuv. Cz
- Ne zrovna vstřícné jednání se zákaznickým centrem. Velmi dlouhá doba doručení.
Nedoporučuji - velmi dlouhé vyřízení objednávky, komunikace s obchodem mizerná
- Eobuv. Cz
- Ne zrovna vstřícné jednání se zákaznickým centrem. Velmi dlouhá doba doručení.
bobik
- nic...
- NIC NEKUPOVAT! boty Catepillar za cca 2500.- , po cca 1 roce se vydřela látka na patě, takže v nich nelze chodit...a reakce reklamačního oddělení? "Nadměrné používání, boty byly promočené a nebyla používána lžíce...WTF? už nikdy..
NIKDY VÍCE....://////
- nic...
- NIC NEKUPOVAT! boty Catepillar za cca 2500.- , po cca 1 roce se vydřela látka na patě, takže v nich nelze chodit...a reakce reklamačního oddělení? "Nadměrné používání, boty byly promočené a nebyla používána lžíce...WTF? už nikdy..
Honza
Měl sem obejdnané Salamony a až pak teprve to četl tady,z hrůzou sem čekal co mě přijde. Čekal sem sice týden, ale přišly v pořádku!
Helena Dryáková
- Včasné doručení zboží. Obuv sedí jako ulitá
- špatnou zkušenost nemám
Objednávala jsem si kabelky, peněženku a obuv. Vše splnilo mé očekávání a jsem spokojená.
- Včasné doručení zboží. Obuv sedí jako ulitá
- špatnou zkušenost nemám
Nováčková
- nekvalitní zboží padělky a ceny za které to vše prodávají
koupila jsem si hnědé kozačky Geox / mám od nich všechny zimní boty /. Po vybalení jsem málem omdlela , odporně páchnou.Za 3000 kč snad člověk může očekávat něco jiného než vietnamskou kvalitu.Pravděpodobně padělek.Přidat na seznam e-shopů, kde rozhodně nenakupovat.
- nekvalitní zboží padělky a ceny za které to vše prodávají
Helča
- Velmi špatná zkušenost při opravnene reklamaci! Kabelka Guess která byla nosena tři měsíce,se začala rozlepovat! Reklamace neuznana! Důvod? Sama nevím,neb mi přišlo vyjádření jen v polskem jazyce! Domluva na zákaznické lince zcela o ničem! Pokud zakoupim kabelku za tři tisíce a nosím ji tři měsíce,tak opravdu NEPŘEDPOKLÁDÁM ,ze takhle je vše v pořádku! Koupit u wietnamcu,tak to snad i pochopim,ale takhle?!?! Nemusím být expert na reklamace,aby mi bylo jasné,ze toto je zcela normální,dle Eobuvi! Mám vztek,lítost a velkou dávku znechucenosti v sobě! A ve finále i bezmoc. Kabelka byla dána jako dárek,takže vlastně ještě k tomu všemu,mám i ostudu....díky Eobuvi! Nemám slov....
Už NIKDY neobjednam ani ponožky a tuhle firmu bych nedoporucila ani svému nepříteli! Tady platí rčení: ZA HODNĚ PENĚZ,MÁLO MUZIKY!!! Nebo spíše : ZA HODNĚ PENĚZ ,VŮBEC ŽÁDNÁ MUZIKA....
- Velmi špatná zkušenost při opravnene reklamaci! Kabelka Guess která byla nosena tři měsíce,se začala rozlepovat! Reklamace neuznana! Důvod? Sama nevím,neb mi přišlo vyjádření jen v polskem jazyce! Domluva na zákaznické lince zcela o ničem! Pokud zakoupim kabelku za tři tisíce a nosím ji tři měsíce,tak opravdu NEPŘEDPOKLÁDÁM ,ze takhle je vše v pořádku! Koupit u wietnamcu,tak to snad i pochopim,ale takhle?!?! Nemusím být expert na reklamace,aby mi bylo jasné,ze toto je zcela normální,dle Eobuvi! Mám vztek,lítost a velkou dávku znechucenosti v sobě! A ve finále i bezmoc. Kabelka byla dána jako dárek,takže vlastně ještě k tomu všemu,mám i ostudu....díky Eobuvi! Nemám slov....
Martina
- Již nikdy více.....Po krátkém nošení značkové kabelky se rozlepily uši a vyjádření reklamace v polštině jsem nepochopila. Prostě zamítnuto a hotovo..myslím, že to není originál, příště zakoupím jinde.
Je mi to líto, již nikdy více
- Již nikdy více.....Po krátkém nošení značkové kabelky se rozlepily uši a vyjádření reklamace v polštině jsem nepochopila. Prostě zamítnuto a hotovo..myslím, že to není originál, příště zakoupím jinde.