Celkové hodnocení

60% 205x

3.3 Komfort nakupování

2.5 Zákaznický servis

3.2 Včasné dodání

205 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: eobuv.cz

Uživatelské recenze Eobuv.cz

Adéla

21.04.2020
  • NIC!!!!!!!!!!!!
  • Komunikace Doba dodání počítejte minimálně , minimálně 11 dnů a více .
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
20%

Dne 7.4.2020. jsem udělala u e-shopu objednávku , den na to čili 8.4.2020. mi byl odeslán e-mail zřejmě jak jsem tak pročítala recenze posílají ho automaticky všem - o odeslání objednávky č.1 , dokonce mi prisla i sms se stejným obsahem . E-shop uváděl 2-3 dny doručení objednávky. Chápu že je situace jaká je ale takto se s lidma vážně nedá jednat , nebo spíše nejednat … Proto jsem si říkala že nebudu řešit až to přijde tak to přijde že je situace jaká je, mám proto pochopení . Nakonec když jsem koukala na stránky e-shopu co nabízejí našla jsem tu věc co jsem 7.4.2020 objednala u e-shopu Eobuv.cz v jiné barvě v té které jsem původně chtěla . Tak jsem si řekla že objednávku uskutečním znova . Takže jsem udělala objednávku č.2.-9.4.2020 10.9.2020. opět e-mail o odeslání. V tom případě přišla situace kdy jsem pochopitelně nevěděla jak mám postupovat už s předchozí zaplacenou objednávkou č. 1 . Našla jsem si proto číslo na infolinku e-shopu Eobuv.cz první telefonáty na již zmíněnou infolinku ztroskotali a nebyla šance se dovolat , po hodině zkoušení jsem se na infolinku ůspěšně dovolala. Tam mi bylo sděleno že objednávku v tomto případě nemám přebírat že už nejde zrušit a že do 5ti pracovních dnů od vracení jim se na sklad se budeme vůbec bavit o nejakem vraceni peněz Já jsem byla ráda že mám vše objednané a těšila jsem se na zboží. Po cca. 7 dnech mi to nedalo a začala jsem hledat na internetu hodnocení na e-shop Eobuv.cz . Popravdě mne začalo polévat horko , když jsem začala číst hodnocení na e-shop . Strašný, hnus , zaplaceno - nic nepřišlo , podvodníci a bla bla .. Nemusím ani pokračovat..Samozdřejmě číslo pro sledováni zásilky na poště neexistovalo ..Nedalo mi to a začala jsem opět volat na infolinku o všem marně. Proto jsem zvolila komunikaci přes e-mail , na ten mi bylo ihned asi za pul hodiny odepsáno . Že zásilka č.2 objednaná později 9.4.2020. čili o 2 dny později než zásilka č. 1 7.4.2020. má být také odeslaná a na cestě ke mě. To bylo minulý pátek čili 17.4.2020. čili 8 dnů od ůdajného odeslání zásilky nic, prostě nic.. Dnes jsem opět po e-mailu komunikovala s e-shopem a bylo mi odeslán odkaz na českou poštu se sledovacím číslem mojí zásilky č. 1 Takže zásilka č.1 zásilka ze 7.4.2020 samozřejmě uhrazena jakoby neexistovala na poště číslo zásilky neexistovalo. Zjistila jsem až po delší komunikaci že zásilka č.1 je teprve, teprve na cestě z Polska k nim do Liberce do skladu . Takže přátelé až včera tudíž 20.4.2020 po 11 dnech od objednání zásilky č.2 mi na poště řekli že obdrželi informace k dosud nepodané zásilce č.2 ale ty informace o čísle mojí objednávce tam měli už ,takže aspoň něco .. :D Dneska ráno jsem koukala opět na stránky české pošty a ukazovalo mi to že zásilka byla převzata do přepravy. Po 4 hodinách se stav zásilky změnil a ukazovalo mi to že je zásilka v přepravě , po další hodině mi byl odeslán jak e-mail tak i sms zpráva od České pošty že zásilku převzali od e-shopu do přepravy , a že mě budou o dalších krokách informovat . Ale o mé zásilce č.1 o té dřívější zásilce nikdo nic neví . Jen mi bylo sděleno že zásilku až někdy se uráčí přijít , nemám přebírat a že až se jim vrátí zásilka na sklad bude teprve objednávka zrušena a bude se řešit vrácení peněz . Takže vám ostatním radím určitě vydržet a doufat že vám vše dorazí , tak jak má je prostě potřeba na ně naléhat, naléhat a doufat že vše doručí tak jak mají . Určitě se ozvu pomocí další recenze zda zboží vůbec dorazilo a jak řešili zásilku č.1 která nikde není k dohledání a o které nikdo nic neví, zda se mi vůbec vrátí peníze a po jak dlouhé době..

  • NIC!!!!!!!!!!!!
  • Komunikace Doba dodání počítejte minimálně , minimálně 11 dnů a více .

Lina

21.04.2020
  • Ani boty ani penize❗️❗️❗️❗️
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

❗️❗️❗️❗️

  • Ani boty ani penize❗️❗️❗️❗️

Honza

21.04.2020
  • Horši e-shop s obuví sem neviděl. Na boty čekám už 11 den. I přes to, že mi přišel email, že objednávka byla zrealizována a odeslána. Jsem zvědav, jestli vůbec ty boty nebo peníze ještě někdy uvidím.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nenakupovat!

  • Horši e-shop s obuví sem neviděl. Na boty čekám už 11 den. I přes to, že mi přišel email, že objednávka byla zrealizována a odeslána. Jsem zvědav, jestli vůbec ty boty nebo peníze ještě někdy uvidím.

Tomas

20.04.2020
  • Šílená komunikace, zákaznická linka nedostupna, na mailové dotazy nereagují. Reklamace obuvi byla uznánauznana, obchod se zdraha vratit penize zpet.
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Je daleko vice kvalitnejsich eshopu.

  • Šílená komunikace, zákaznická linka nedostupna, na mailové dotazy nereagují. Reklamace obuvi byla uznánauznana, obchod se zdraha vratit penize zpet.

Štěpánka

20.04.2020
  • podvodníci, měli bychom dát společné trestní oznámení.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

6.4. jsem zaplatila kartou 3500,- Kč. Dosud nemám peníze ani boty. Přesně jako v předešlých případech zaslali oznámení,že balík posílají, ale PPL žádný balík neobdrželo. Telefony neberou, na maily neodpovídají.Ale jejich nabídky na můj mail stále chodí, včetně toho, jak se snaží dodržovat všechny hygienické předpisy a pracují na 3 směny.

  • podvodníci, měli bychom dát společné trestní oznámení.

Neznámý

20.04.2020
  • Již 3 týdny nedodané zaplacené zboží
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
20%

Doporučuji podat stížnost na webu spotřebitelského dTestu:https://www.vasestiznosti.cz/ Ten komunikuje s obchodem.

  • Již 3 týdny nedodané zaplacené zboží

Křížová

17.04.2020
  • Už si neobjednám!!!
  • Zaplaceno převodem z účtu 839 Kč, ale zboží mi nebylo doručeno. Na mejl nereagují a telefon je nedostupný.Nedoporučuji!
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Zaplaceno převodem z účtu 839 Kč, ale zboží mi nebylo doručeno. Na mejl nereagují a telefon je nedostupný.

  • Už si neobjednám!!!
  • Zaplaceno převodem z účtu 839 Kč, ale zboží mi nebylo doručeno. Na mejl nereagují a telefon je nedostupný.Nedoporučuji!

Neznámý

16.04.2020
  • Zaplaceno, odesláno do 2 dnů číslo balíku, které neexistuje! Zboží nepřišlo. Nereagují na mail, telefon nedostupný.
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Už si neobjednám.

  • Zaplaceno, odesláno do 2 dnů číslo balíku, které neexistuje! Zboží nepřišlo. Nereagují na mail, telefon nedostupný.

Neznámý

16.04.2020
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Zaplatíte a nic vám nepřijde

Hana Brno

16.04.2020
  • nic
  • vše
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

7.4.2020zaplaceno kartou u P.P.L.jen zadáno není ani na cestě telefon -nedá se dovolat na maily neodpovídají

  • nic
  • vše