EMOS 1800J, 4 zásuvky, 2m
EMOS 1800J, 4 zásuvky, 2m

TOP 1
EMOS 1800J, 4 zásuvky, 2m

od 549 Kč
Přepěťová ochrana 4× zásuvka, délka 2 m, max. zatížení 16 A/3 680 W, EMI/RFI filtr, anténní (koaxiální ochrana), IEC, dětské clonky, indikátor přepětí. Hledáte přepěťovou ochranu, která vám nebude nijak překážet na zemi? Pak jste tady správně. Přepěťová ochrana EMOS 4Z/2M/C 1800J v černém provedení funguje jako standardní prodlužovací přívod, který má však mnoho bezpečnostních prvků, díky kterým ochrání vaši elektroniku. EMOS nabízí 4…
T.S.BOHEMIA a.s.
Doprava zdarma Skladem
749 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: EMOS 1800J, 4 zásuvky, 2m
Výrobce: EMOS
Minimální cena: 549 Kč
Maximální cena: 1 203 Kč
Ušetříte až: 654 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Přepěťová ochrana 4× zásuvka, délka 2 m, max. zatížení 16 A/3 680 W, EMI/RFI filtr, anténní (koaxiální ochrana), IEC, dětské clonky, indikátor přepětí. Hledáte přepěťovou ochranu, která vám nebude nijak překážet na zemi? Pak jste tady správně. Přepěťová ochrana EMOS 4Z/2M/C 1800J v černém provedení funguje jako standardní prodlužovací přívod, který má však mnoho bezpečnostních prvků, díky kterým ochrání vaši elektroniku. EMOS nabízí 4 zásuvky typu 2P+PE a snadno si poradí se špičkami na úrovní 1,7 kV. Benefitem přepěťové ochrany EMOS je také zabudovaná LED kontrolka, která vás včas upozorní na to, že je potřeba ochranu vyměnit. Kvalitní EMI/RFI filtr zabraňuje kolísání signálu a zajišťuje vám perfektní obraz a zvuk. Nechybí také dětská pojistka clonky. Společnost EMOS garantuje krytí škod až do výše 50 000 EUR v případě poškození připojených zařízení. Klíčové vlastnosti přepěťové ochrany EMOS 1800J2metrový kabel s možností připevnění na zeďNabídne vám 4 klasické zásuvky typu 2P

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.