Dunlop SP Sport Maxx TT 225/55 R16 99 Y XL MFS
DUNLOP 225/55R16*Y TL SPORT MAXX RT 99Y XL
Dunlop SP Sport Maxx RT XL MFS 225/55 R16 Y99
Dunlop SP Sport Maxx TT ( 225/55 R16 95W * )
Dunlop Sport Maxx RT 225/55 R16 99 Y XL MSF
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Dunlop SP Sport Maxx RT XL MFS 225/55 R16 Y99
DUNLOP 225/55R16*Y TL SPORT MAXX RT 99Y XL
Dunlop Sport Maxx RT 225/55 R16 99 Y XL MSF
225/55R16 99Y, Dunlop, SP SPORT MAXX RT
Dunlop SP Sport Maxx TT ( 225/55 R16 95W * )
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
Novinka 2008. Přesnost poháněná technologií Kevlar®. V kombinaci těch nejpokrokovějších materiálů, jako je užití toho nejlepšího z technologie Kevlar®, nové sportovní směsi s nanočásticemi s vlatnostmi nejnovější Touch technologie, jsou nové pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx TT to nejlepší pro zlepšení výkonu na ještě vyšší úroveň.. Zvýšená kvalita kontaktu s vozovkou a přesnosti ovládání. Skvělé chování na mokrém i suchém povrchu. Zvýšená stabilita při řízení a v zatáčkách. Vylepšené brzdné vlastnosti jak na suché tak i mokré vozovce. Vysoká odolnost vůči aquaplaningu. Novinka poskytuje výbornou reakci na řízení, zlepšenou ovladatelnost na mokrých a suchých površích a vysoký kilometrový proběh, stejně tak jako výbornou stabilitu při zatáčení. Syntetické vlákno DuPont™ KEVLAR®, které je desetkrát pevnější než ocel a udržuje svou sílu a odolnost při širokých škálách teplot, má mnoho použití – od motosportu až po vesmírnou technologii. Dunlop SP Sport Maxx TT obsahuje KEVLAR® Engineered Elastomer (EE) v jádru patky pneumatiky – což představuje inovaci v technologii výroby pneumatik. Přidáním vlákna KEVLAR® EE do jádra patky vznikne pevnější bočnice, která je odolnější vůči zkroucení, pnutí a vysokým teplotám, a zaručuje zvýšenou stabilitu při zatáčení. Nanočástice jsou považovány za důležité stavební kameny při výrobě ultra high-tech materiálů. Impozantní příklady zahrnují materiály založené na nanočásticích, které byly syntetizovány s tvrdostí soupeřící nebo dokonce překračující tvrdost diamantu. Použití běhounové směsi z motosportu a plnidel s částicemi velikosti menší než 100 nanometrů (jeden nanometr je jedna miliontina milimetru) poskytuje pneumatice lepší, pevnější spojení v běhounové směsi, a to díky zvýšení celkové kontaktní plochy mezi těmito částicemi, což má za následek zlepšené vlastnosti v oblasti přilnavosti a kilometrového proběhu. Dunlop Touch Technology v sobě kombinuje množství dokonalých technologií, jako je technologie multiprofilového běhounu (MRT), specifický patní systém, rovnější kontura běhounu a asymetrický dezén běhounu s variabilním objemem hmoty dezénu. Technologie multiprofilového běhounu umožňuje přesnější provedení dezénu. Profil běhounu je obvykle tvořen třemi různými poloměry. Technologie Dunlop MRT zahrnuje deset různých poloměrů, a je proto mnohem přesnější. Tlak pneumatiky ve stopě se rozkládá s větší účinností, čímž se dosáhne větší kontaktní plochy s vozovkou při různých jízdních podmínkách. Tvar stopy se při přechodu z přímého směru do zatáčky mění pozvolněji, což vede k přesnějším reakcím. Nová generace pneumatik Dunlop je vybavena rovnějším profilem běhounu, což představuje zvětšenou kontaktní plochu o 4–8 % (v závislosti na rozměru a typu pneumatiky). Rovnější profil s větší kontaktní plochou poskytuje lepší odezvu a větší stabilitu. Asymetrické provedení dezénu s variabilním objemem hmoty dezénu poskytuje vyšší odolnost vůči aquaplaningu. Pevné středové žebro zvětšuje stabilitu a přesnost, asymetrické uspoř