Celkové hodnocení
3 Komfort nakupování
1.8 Zákaznický servis
2.8 Včasné dodání
5 uživatelských recenzí
Uživatelské recenze Domintex.cz
Jakub Jenšovský
- Nic
- Dodací lhůty
- Způsob komunikace
- OBCHOD NENÍ ČESKÝ
- Bude Vám doručen výrobek s registrací v zóně SK, nikoliv CZ
- Proč tohle člověk vůbec musí řešit? Chci jen nakoupit, dostat zboží a řešit něco jiného!
NAKUPTE JINDE! Každá seriózní prodejna přijímá platbu při předání zboží. Zde platíte předem a následně jen trnete hrůzou, zda jste v momentě odeslání peněz o vše nepřišli. V našem případě bylo dodáno po domluvě 2 měsíce od provedení platby dodáno náhradní zboží, jelikož původně přislíbený kotel se již nevyrábí a pouze pan Šenkár sliboval, že jej jistě dodá. Naštěstí jsme po několika telefonatech dospěli k alternativě dodání jiných typů kotlu, které nám byly následně zmateně doručovány v týdenních cyklech po 1 ks, tj. celkem 6 týdnů. Vzhledem k tomu, že jsme odebrali kotle o něco málo levnější, než ty z původní objednávky, čekáme k dnešnímu dni, tj. již 9-10 měsíců na vrácení přeplatku.
- Nic
- Dodací lhůty
- Způsob komunikace
- OBCHOD NENÍ ČESKÝ
- Bude Vám doručen výrobek s registrací v zóně SK, nikoliv CZ
- Proč tohle člověk vůbec musí řešit? Chci jen nakoupit, dostat zboží a řešit něco jiného!
Jandik
- nic
- jine zbozi nekomunikuji a kdyz se ozvou jenom slibuji a nic nedodrzi
nikdy nic od nich uz nechci
- nic
- jine zbozi nekomunikuji a kdyz se ozvou jenom slibuji a nic nedodrzi
Jiří Serbus
- Bohužel nic
- Nesolidní jednání
POZOR !!! Neudělejte stejnou chybu jako já !!! 2.10.2020 objednán bojler, dodán měl být do tří (následně pěti) pracovních dnů, zaplatil jsem 2.10.2020 převodem cca 18 tis. Dostal jsem potvrzení objednávky, ale tím celá akce skončila. Dnes nemám ani zboží, ani peníze a "pán Šenkár" se ani neobtěžuje podat konkrétní info. Má-li zde někdo stejnou zkušenost, nabízím společný postup při vymáhání pohledávky. Kontakt na mne je: Ing. Jiří Serbus email: Jiri.Serbus@pcr.cz
- Bohužel nic
- Nesolidní jednání
Smolík K
- Nabídka obhodu neodpovídá reálné skutečnosti. Na reklamaci nereagují !!!
Před nedávnem kolega zakoupil na Internetu u DOMINTEX (Pavol Šenkár Školská 16, 90051, Zohor, Slovenská republika ) tlakovou nádobu ( dále jen TN ). Bohužel obdržel nádobu úplně jiných rozměrů než bylo deklarováno v nabídce a jak se později také ukázalo, došla poškozená (konstatováno i RT TN-nezabalená–jen zaúčtováno) nezpůsobilá pro zákonem předepsané revize a zkoušky před uvedením do tlakového provozu. Prodejce dodnes nereaguje na podané reklamace, nereaguje ani na podnět ČOI , ani na výzvy Slovenské obchodní inspekce. Spoléhá totiž jako každý prodejce, kterému nezáleží na zákazníkovi, že k vůli částce (cca 600 Kč)se nikdo soudit nebude. Musím tentokrát p.Šenkára zklamat, protože kdyby věděl, co prodává a co musí budoucí provozovatel TN splnit, nikdy by takto neuvažoval. Kolega nehodlá po dobu životnosti nádoby platit pokuty, že nemá povinné revize, které nelze k vůli prodejci uskutečnit, což v budoucnu na pokutách může představovat min 200 000 Kč+ znal. posudek,+ neplán. stav. úpravy a jiné související výdaje. Uznáte, že za šlendriánství někoho nic platit nehodlá, že za trestní oznámení a žalobu už to stojí ( je na cestě ), zvláště když máte požehnání ČHI, SHI i znalecký posudek je pro něj příznivý. Proto už nikdy, ani žádný nákup neudělá u ASTRATEXU a na to by chtěl důrazně upozornit i další budoucí zákazníky, protože u nich spokojený zákazník je pro ně nepředstavitelný a cizí pojem, nebo už nerozumí českému jazyku ? Karel §§
- Nabídka obhodu neodpovídá reálné skutečnosti. Na reklamaci nereagují !!!
C.A.
- design a úprava stránek
velká spokojenost, vše bylo jak má být
- design a úprava stránek