Celkové hodnocení
3.2 Komfort nakupování
2.7 Zákaznický servis
3.3 Včasné dodání
27 uživatelských recenzí
Uživatelské recenze Deichmann.cz
Neznámý
- nic
- všechno
reklamace - neuznávají se bylo miřečeno že boty nosím často vrácení do 14ti dní ze zákona? Vysmáli se mi a teď už chtějí i dvě koruny za tašku neseriozní jednání, neochota prodavaček myslím že boty od Vietnamců vydrží déle
- nic
- všechno
Marta
- Také jsem si před rokem koupila boty kotníčkové,pohodlné i vcelku hezké za 14 dnů podpk sešlapaný oprava 100kč,nereklamovala jsem protože by to bylo zbytečné.za půl roku prošlapaná podrážka uprostřed díra.Oprava 250Kč,musela jsem samozřejmě nechat opravit obě,aby byly stejně vysoké.Jenže kde koupit boty?Druhý obchod u nás Bata,jednou tak drahé a je to to samé.S reklamací někdy pořídíte,někdy také ne.
Moc nedoporučuji ale nemám jinou volbu.
- Také jsem si před rokem koupila boty kotníčkové,pohodlné i vcelku hezké za 14 dnů podpk sešlapaný oprava 100kč,nereklamovala jsem protože by to bylo zbytečné.za půl roku prošlapaná podrážka uprostřed díra.Oprava 250Kč,musela jsem samozřejmě nechat opravit obě,aby byly stejně vysoké.Jenže kde koupit boty?Druhý obchod u nás Bata,jednou tak drahé a je to to samé.S reklamací někdy pořídíte,někdy také ne.
Neznámý
- platím kvalitu
- dostanu zmetek
dospěla jsem k názoru že Deichmann konkuruje Vietnamcům.Kvantita převyšuje kvalitu.Omlouvám se Vietnamcům, cena odpovídá kvalitě-což se nedá říct o Deichmannovi. V podstatě má stejné dodavatele jako Vietnamci- levnou Čínu.Je to hnus... a reklamace tak jedině na lampárně..
- platím kvalitu
- dostanu zmetek
Dáša Bernovská
- uvedeny adresy jednatelů níže uvedených
- zákazník v Česku není zákazníkem ale plátcem šlendriánsky bot dělané tkz. horkou jehlou neboli na koleně
Reklamace šmahem zamítnutá.Prodavačka je údajně proškolená.Nějaká či nějaký Nikol Kužela bez jakéhokoliv vyjádření bez toho aniž by boty viděl-taktéž -reklamace se zamítá. Chtěla bych ZNÁT názor WALTERA KLEINA Z VÍDNĚ- nebo GEORGA MULERA- či-VEIT VOLKER WEILAND -DUSSELDORF. Tuto čtyřku platíme my zákazníci o nějaké službě a vstřícnosti k zákazníkovi z jejich strany nemůže být řeč. Šmahem Vás rozmáčknou jak štěnici.Je mi ze slova Deichmann špatně. Bernovská
- uvedeny adresy jednatelů níže uvedených
- zákazník v Česku není zákazníkem ale plátcem šlendriánsky bot dělané tkz. horkou jehlou neboli na koleně
Dáša Bernovská
- Boty po mé osobní zkušenosti neodpovídají kvalitě byť se jedná o drahé boty.
Po přečtení níže podvedených a napálených zákázníků jsem rozšířila jejich řady.A zjišťuji že se objevují jedny a tytéž vady podpatků u všech zákazníků...to je sešlapané podpadky kde podpatky jsou prošláplé ale uprostřed...kde je gumová zola 2mm silná.Pod ní je sice další gomový flák ale ten s podpatkem nemá co do činění.Boty stály 1290 kč a sloužily 8měsíců.Deichmann již nikdy.
- Boty po mé osobní zkušenosti neodpovídají kvalitě byť se jedná o drahé boty.
Nespokojený zákazník
- Zboží...
Po dvou měsících nošení se synovi oloupala umělá koženka a totálně rozsypala podrážka. Při reklamaci nám bylo vytčeno,že jsme boty neimpregnovali,když jsme předloni reklamovali boty dceři, bylo nám vytčeno,že jsme špatně impregnovali impegnací dodanou s botami...
- Zboží...
Vaclav Sojka
- Po dnesni navsteve prodejny nic !
- Vyrizeni reklamace desny ! Predstavte si , ze Vam po peti mesicich občasného noseni se rozpadne vystelka paty . Oprava nazehlovaci kozenkou s tim,ze je to jejich dobra vule a hned Vam vrazi do ruky papirek,ze si můžete stěžovat soudne ! Upozornim na fakt , ze se jedna o boty ADIDAS za 1600,- !!!!
Neskutecna arogance v pripade reklamace a neodborne opravy !!! Patu vystelky Vam opravi nazehlovaci kozenkou , která na botách nikde ani není a navíc to timto povazuji za vyrizene ! Neumim si představit , ze bych to vůbec prevzal a pak se trapil tim jak mi budou boty neustale padat z nohou ! Nedoporucuji zde kvůli kvalite obuvi a pripadne reklamaci nakupovat !!!
- Po dnesni navsteve prodejny nic !
- Vyrizeni reklamace desny ! Predstavte si , ze Vam po peti mesicich občasného noseni se rozpadne vystelka paty . Oprava nazehlovaci kozenkou s tim,ze je to jejich dobra vule a hned Vam vrazi do ruky papirek,ze si můžete stěžovat soudne ! Upozornim na fakt , ze se jedna o boty ADIDAS za 1600,- !!!!
Pavel Pečený
- Ochota a prý i kvalita
- Ta kvalita hrůza.
Před bez 12 dní dvěma roky jsem si objednal za 999 Kč ve slevě boty. Nedávno jsem zjistil, že mám prošlapanou podrážku na patě kam asi došlapuje každý normální člověk, kde je bota nejvíce namáhána a tak jsem se je pokusil reklamovat neúspěšně. Upozorňuji, že se nejednalo o žádné intenzivní nošení a vzorek na ostatní části obuvi je místy netknutý. Domnívám se , že uvedená vada je výsledkem záměrné konstrukční vady proto aby po záruce byl zákazník nucen koupit nové. Nevím, zda se k Daichmannům vrátím (jinde by ty boty a v té ceně byly troje a ve srovnatelné kvalitě). Také uvažuji požádat o pomoc ČOI. Vše mohu doložit foto. Pokud toto bude číst někdo od firmy, tak se jedná o reklamaci z 15.12.2016, reklamační protokol č. CZ 1156485 .
- Ochota a prý i kvalita
- Ta kvalita hrůza.
Sedlis
- V srpnu jsem si koupila botasky, už po měsíci nošení se mi zdálo, že je podrážka dost prošláplá, po čtyřech měsících nošení - podrážka totálně děravá.
Chystám se boty reklamovat, protože vůbec nevydržely, sice mají pěkné boty, vzhledově moc pěkný, ale po chvíli nošení jsou k ničemu.
- V srpnu jsem si koupila botasky, už po měsíci nošení se mi zdálo, že je podrážka dost prošláplá, po čtyřech měsících nošení - podrážka totálně děravá.
ZUZANA
- při dnešní reklamaci mi prodavačka oznámila,mže jsem si měla koupit svoji výstelku do bot,že to je v příbalovém letáku..
To si děláte srandu?? Já kupuju boty a ne zrovna levné,abych si kupoavala ještě výstelku sama a zvlášť?? Celou věc předám na českou inspekci,toto není normální.. Pochopím nekompletní postele,kdy si člověk koupí korpus,rošt a matraci,ale boty?? To jako vážně??
- při dnešní reklamaci mi prodavačka oznámila,mže jsem si měla koupit svoji výstelku do bot,že to je v příbalovém letáku..