datart
datart

Celkové hodnocení

59% 33860x

0 Komfort nakupování

0 Zákaznický servis

0 Včasné dodání

33860 uživatelských recenzí

Pobočky

  • : Praha 5, Plzeňská 8, 15000
  • : Praha 9, Chlumecká 765/5, 19819
  • : Praha 4, Roztylská 2321/19, 14800
  • : Praha 4, Na Pankráci 86, 14000
  • : Praha 10, U Slávie 1527, 11000
  • : Praha 10, Švehlova 1391/32, 10200
  • : Praha 9, Veselská 663, 19900
  • : Praha 1, Národní 28, 10000
  • : Praha 5, Skandinávská 23, 15505
  • : Praha, Fajtlova 1090, 16100
  • : České Budějovice, Nádražní ulice 1759, 37001
  • : Hradec Králové, Brněnská 1825/23a, 50003
  • : Mladá Boleslav, Jičínská 1350/2, 29301
  • : Most, Radniční 3400, 43401
  • : Plzeň, U letiště 2/1074, 32011
  • : Plzeň, Rokycanská 1424/128, 30100
  • : Teplice, Srbická 464, 41501
  • : Jihlava, Hradební 1, 58601
  • : Kolín, Rorejcova 906, 28002
  • : Liberec, České Mládeže 456, 46003
  • : Brno, Skandinávská 2, 61900
  • : Brno, Ve Vaňkovce 1, 60200
  • : Frýdek-Místek, Zámecké náměstí 21, 73801
  • : Karviná, Nádražní 1939/4a, 73301
  • : Olomouc, Olomoucká 90, 77777
  • : Ostrava, Nádražní 9, 70200
  • : Ostrava-Zábřeh, Rudná 114/3114, 70030
  • : Ostrava, Novinářská 6a, 70200
  • : Zlín 4, 3.května 1170, 76302
  • : Praha 9, Českomoravská 15, 19000
  • : Praha 4, Novodvorská 1800/136, 14200
  • : Liberec, Soukenné náměstí 2a/669, 46080

Uživatelské recenze datart

Radek

27.02.2021
  • nic
  • vše
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

DATART = laxnost, arogance, neochota řešit problém zákazníka. Nákup u tohoto prodejce již NIKDY. Jen vydělat peníze na zakoupeném zboží, nic víc je nezajímá.

  • nic
  • vše

Žaneta H.

06.02.2021
  • Bohužel všechny nevýhody v mém shrnutí převažují jakékoliv klady z předchozích nákupů.
  • Jednání obchodu se zákazníky je katastrofální.
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Z jednání Datartu jsem více než zhnusená. Na Vánoce jsme jako dar dostali sušičku Beko. Ale při zapojení o druhém svátku vánočním nás čekalo nemilé překvapení. Sušička vydávala divný pisklavý hlasitý zvuk. V nejbližším možném termínu jsme kontaktovali prodejce ohledně opravy či reklamace. Dříve, než sušičku viděl jakýkoliv technik a mohl vůbec posoudit, co je v nepořádku, objednal se jakýsi náhradní díl až z Turecka. Dvakrát jsme jim kvůli tomu volali, zdálo se nám zvláštní, aby někdo dle pouhého popisu po telefonu tak přesně posoudil vadu výrobku. Prý s tím ale už mají zkušenost a protože je díl až z takové dálky, není divu, že jeho dodání tak dlouho trvá a návštěva technika se odkládá. Měsíc po první stížnosti teprve dorazil technik. Sušičku rozebral a po krátkém zhodnocení prohlásil, že ji opravit nelze. Opět jsme volali na zákaznický servis, kde nám řekli, že máme vyzkoušet reklamaci přes reklamační formulář na webu Datartu – pravděpodobně z toho nic nebude, ale proč to nezkusit. Záleží, jak budou benevolentní. No a samozřejmě mají na reklamaci dalších 30 dní. Dnes 6.2.2021 nám "konečně" napsali, že reklamace byla zamítnuta – prý máme zboží vždy zkontrolovat. Jak? Krabice ani výrobek nebyly na povrchu porušeny. Jak má laik rozpoznat problém, když ten nebyl jasně patrný ani podle zvuku? Domnívali jsme se, že půjde jen o nějakou hloupost. Sušička stála téměř 12 tisíc a je podle všeho neopravitelná. Jak k tomu přijde člověk, který se těšil na dárek a rád by se choval jako věrný zákazník? Jako laik nemohu přece poznat, že je výrobek vadný, ani jakým způsobem byl zničen (jestli za to může bezohledný dopravce, nebo byl vadný již z výroby, či se poškodil u prodejce). Opět podotýkám, že ani krabice, ani samotný produkt po rozbalení nevypadal zničený, tím pádem to asi dopravou nebylo... Příčina se zjistila až po rozdělání technikem, na kterého jsme zbytečně čekali měsíc, i když mohl přijít mnohem dříve. Sami jsme výrobek rozdělávat nemohli, jinak bychom porušili reklamační řád. A i přesto, že jsme se aktivně snažili situaci řešit a postupovat dle rad Datartu, máme zůstat bez náhrady škody. Pokud člověk zrovna nevydělává stovky tisíc měsíčně, 12 000 pro něj není jen plivnutí do vody. Tohle je odstrašující případ, a zároveň varování pro všechny slušné lidi, kteří v Datartu plánují nakoupit. Spokojenost zákazníků je evidentně až na posledním místě. Za dodání vadného produktu může zákazník a sáhodlouhé úřední jednání typu "zkuste to" a "bohužel vám nemůžeme pomoci" je v Datartu standard. Zřejmě je příliš očekávat férové jednání a pomoc. Trefnější by bylo na webu uvést: "Nakupte u nás online a bezpečně! Peníze si vezmeme, na problémy vám kašleme."

  • Bohužel všechny nevýhody v mém shrnutí převažují jakékoliv klady z předchozích nákupů.
  • Jednání obchodu se zákazníky je katastrofální.

Lucie

10.12.2020
  • Datart
  • Pracka
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Obj. Pračku candy 7 kg A+++ a přišla mi D pračka nikdy víc a řidič radši řekne že nemá na vrácení drobní a nechá si 80kc automaticky

  • Datart
  • Pracka

Neznámý

25.11.2020
  • Omylem poslane 2 platby Pred 3 tydny 3 urgovano Ani snaha odpovedet tak pozor zde se asi penize nemusi vracet
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Komunikace s klienty V tomto eshopu katastrofa

  • Omylem poslane 2 platby Pred 3 tydny 3 urgovano Ani snaha odpovedet tak pozor zde se asi penize nemusi vracet

Antonín Nový Bor

14.10.2020
  • lživé informace na zákaznický lince. Nepravdivá reklama na dopravu zdarma.
Celkové hodnocení
53.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Objednal jsem si pračku na prodejnu. Předtím jsem se informoval na zákaznické lince,zda v tomto případě pro mě platí doprava zdarma a odvoz staré pračky. Byl jsem ujištěn, že ano. Bohužel při převzetí zboží mi byla doprava učtována 499 korun. Objednávku jsem zrušil. Konkurence mi dala dopravu zdarma.

  • lživé informace na zákaznický lince. Nepravdivá reklama na dopravu zdarma.

rva

03.08.2020
  • Rychlé objednání1001
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
80%
Včasné doručení
100%

100%

  • Rychlé objednání1001

Alena B.

24.07.2020
  • spolehlivost, rychlost, dobrá cena
  • i v případě velké objednávky - tzn. nákup 4 ks velkých spotřebičů si nemohu určit datum a hodinu dopravy (pouze placená služba)
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
80%

1

  • spolehlivost, rychlost, dobrá cena
  • i v případě velké objednávky - tzn. nákup 4 ks velkých spotřebičů si nemohu určit datum a hodinu dopravy (pouze placená služba)

Pepan

11.07.2020
  • 5
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
80%

spokojen

  • 5

HanaN

07.06.2020
  • Nic.
  • Zboží ač mělo být na skladě nedošlo ani po 3 měsících.Po několika urgencích jsem zažádala o vrácení předem zaplacené částky.Uběhl další měsíc a nemám ani zboží ani peníze.
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
20%

Datart nikdy více. Nedoporučuji!!!

  • Nic.
  • Zboží ač mělo být na skladě nedošlo ani po 3 měsících.Po několika urgencích jsem zažádala o vrácení předem zaplacené částky.Uběhl další měsíc a nemám ani zboží ani peníze.

Neznámý

28.05.2020
  • vše
  • nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

pohoda

  • vše
  • nic