Clementoni Science - Země a vulkány [

459 Kč Do eshopu

Název produktu: Clementoni Science - Země a vulkány [
Výrobce: CLEMENTONI
Ušetříte až: 140 Kč

Experimentální sada pro kluky i holky, vhodné od 7 let . S experimentální sadou Laboratoř - Sopečná erupce si děti užijí spoustu zábavy. Kromě toho rozvíjí jejich kreativitu, fantazii a podporuje jemnou motoriku. Sada děti zavede do fascinujícího světa vědecké laboratoře. Pomocí přiložených doplňků si vyrobí vulkán chrlící lávu. Realistický model sopky mohou navíc pomalovat dle svých představ barvami a štětcem, které jsou součástí balení. V balení najdou také zábavné puzzle ke složení a 25 karet s nejznámějšími sopkami světa. Díky experimentální sadě Laboratoř - Sopečná erupce děti získají vše pro výrobu modelu vybuchující sopky a skvěle se u toho pobaví. Klíčové vlastnosti experimentální sady Laboratoř - Sopečná erupce. Experimentální sada Laboratoř - Sopečná erupce je určena pro děti od 8 let. Rozvíjí kreativitu, fantazii a podporuje jemnou motoriku. Děti zavede do fascinujícího světa geologické laboratoře. Nabízí vše pro výrobu realistické sopky. Obsahuje 3D model sopky, ochranné brýle,