Chloé Chloé sprchový gel pro ženy 200 ml
Chloé Chloé sprchový gel pro ženy 200 ml

TOP 42
Chloé Chloé sprchový gel pro ženy 200 ml

od 677 Kč
Květinová - pudrová uvedena na trh v roce 2009 noblesní, elegantní, velmi ženská, vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl. Pro ženu plnou života. Složení vůně: Hlava - pivoňka, liči, frézie  Srdce - magnólie, konvalinka, růže Základ - medový nádech, ambra, santalové dřevo  Tato vůně získala prestižní ocenění Nejlepší parfém roku 2009 od mezinárodní nadace pro parfémy v soutěži FiFi Awards (jedná se o obdobu filmového…
Profi-parfemy.cz
Za dopravu 89 Kč Skladem
680 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Chloé Chloé sprchový gel pro ženy 200 ml
Výrobce: CHLOÉ
Minimální cena: 677 Kč
Maximální cena: 790 Kč
Ušetříte až: 113 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Květinová - pudrová uvedena na trh v roce 2009 noblesní, elegantní, velmi ženská, vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl. Pro ženu plnou života. Složení vůně: Hlava - pivoňka, liči, frézie  Srdce - magnólie, konvalinka, růže Základ - medový nádech, ambra, santalové dřevo  Tato vůně získala prestižní ocenění Nejlepší parfém roku 2009 od mezinárodní nadace pro parfémy v soutěži FiFi Awards (jedná se o obdobu filmového Oscara pro parfémy). Vůně Chloé Nová vůně Chloé vyjadřuje tvořivou, sebevědomou jedinečnost Chloé ženy. Svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl. Portréty žen Vizí značky Chloé není soustředit se na jeden typ ženy, ale vystihnout různorodost. Proto byly vybrány tři mladé ženy, aby ztělesnily proměnlivost a odlišné aspekty značky Chloé. Tyto tři ženy jsou tvářemi současnosti, které reprezentují sebevědomí, energičnost a průbojnost vyvážené přirozenou krásou a elegancí. Ony samy vnímají vůni Chloé takto: Symbolické nóty Stejným způsobem, jakým si Chloé obratně pohrává se svými představami o ženskosti, bere nyní do rukou tradiční růži a s důmyslnou precizností ji přetváří ve vůni plnou života. Aranžuje ji do poloh průzračnosti a hřejivosti, hravosti a podmanivosti.Tvůrci parfémů Michel Almairac a Amandine Marie z firmy Robertet pracovali na tom, aby namíchali pro Chloé svůdnou, nespoutanou esenci kombinováním květinových a pudrových tónů s veselým náznakem pivoňky a liči ozdobených jarními fréziemi. Vzdušná, flirtující vrchní nóta je pomalu unášena pryč, aby dala prostor bohatší a smyslnější růži, které dělají společnost magnólie, konvalinky a nepatrný náznak ambry a elegantního cedrového dřeva. Nadčasový flakón Tak jako vůně spojuje klasické prvky s novými svěžími nápady, vzdušnou sladkost s dřevitou silou, je i flakón studií protikladů. Designer Patrick Veillet se při vytváření delikátní stěny čtvercového flakónu inspiroval komplikovaným detailem plisovaného rukávu halenky Chloé. Zatímco oválný uzávěr si pohrává s čistými rovnými liniemi, stříbrný límec flakónu evokuje nostalgickou náladu. Jeho kovový povrch je jedinečným příkladem řemeslnictví, tak zřídka viděném v moderním parfumérství. Delikátní eleganci dotváří stužka v barvě okvětních lístků lososové růže, která je ležérně ovázaná kolem hrdla flakónu. Zachycení emocí Kampaň se zaměřuje na tři Chloé ženy, které byly zachyceny v detailním záběru s použitím černobílé fotografie navazující na tradici klasických studiových snímků. Vše bylo obohaceno o nepředvídatelné inovace od uměleckého ředitele Ezry Petronia a fotografického týmu Inez Van Lamsweerde a Vinoodh Matadin. Tento jednoduchý přirozený styl vytváří dialog odhalující vnitřní krásu a charakter každé z těchto žen. Herečky Chlo? Sevigny a Clémense Poésy a modelka Anja Rubik jsou portrétovány objevným způsobem v intimním momentu. Emocionální obraz, který zhmotňuje ducha Chloé je vyjádřen symbolickou vizí smyslnosti, síly a individualismu.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.