Chemex papírové filtry pro 1-3 šálky, bílé, 100ks
Chemex papírové filtry pro 1-3 šálky, bílé, 100ks

TOP 27
Chemex papírové filtry pro 1-3 šálky, bílé, 100ks

od 229 Kč
Filtrování přes papír má svoje klady i zápory. Velkou výhodou je velmi čirý vzhled nápoje a čistá chuť (v porovnání třeba s french pressem). Nicméně nositelem chuti v kávě jsou esenciální oleje, které z určité části ulpí na papírovém filtru. Filtrační papír je tedy nejdůležitější částí většiny filtračních kávovarů.Tyto filtry jsou domyšlené k dokonalosti. Jsou vytvořené ze speciálního papírového materiálu, který velice dobře filtruje i ty…
Alza.cz
Skladem
239 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Chemex papírové filtry pro 1-3 šálky, bílé, 100ks
Výrobce: Chemex
Minimální cena: 229 Kč
Maximální cena: 239 Kč
Ušetříte až: 10 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Filtrování přes papír má svoje klady i zápory. Velkou výhodou je velmi čirý vzhled nápoje a čistá chuť (v porovnání třeba s french pressem). Nicméně nositelem chuti v kávě jsou esenciální oleje, které z určité části ulpí na papírovém filtru. Filtrační papír je tedy nejdůležitější částí většiny filtračních kávovarů.Tyto filtry jsou domyšlené k dokonalosti. Jsou vytvořené ze speciálního papírového materiálu, který velice dobře filtruje i ty nejjemnější částečky pomleté kávy a přitom propouští velké množství esenciálních olejů, takže dostanete šálek čirý a přitom bohatý na chuť. Jsou o cca 30 % tlustší než běžné filtry a napomáhají svojí strukturou k regulovanému průtoku při filtrování, protože extrakce by měla proběhnout v čase 3-4 minut. Filtr se ještě pyšní tím, že z kávy dokáže odfiltrovat nežádoucí hořké tóny a pachuť.Před použitím každého papírového filtru doporučujeme řádně filtr propláchnout teplou vodou. Kompatibilní s verzemi Chemexu na 3 porce (CM-1, CM-1C, CM-1GH)Bělené kyslíkem (bez dopadu na chuť).Množství: 100 Ks.Made in USA.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.