Catherine Life R2 WIND ATH01A1 černá/bílá
Catherine Life R2 WIND ATH01A1 černá/bílá

Catherine Life R2 WIND ATH01A1 černá/bílá

od 789 Kč
Helma na kolo mtb/silniční, unisex, způsob upínání: ergo fix, IN-MOLD SHELL, 22 ventilačních otvorů, síťka proti hmyzu, vnitřní polstrování, antibakteriální ochrana, odnímatelná vnitřní vložka, hmotnost 220 g . Patří k vašim zálibám jízda na kole? To je pro vás důvodem k zakoupení správné cyklistické přilby, která vám při pádu poskytne ochranu. Tento model je svým konstrukčním řešením určen pro unisex. Helma se nejvíce hodí na hlavu s obvodem 54…
Koloshop.cz
Za dopravu 95 Kč Skladem
789 Kč
Za dopravu 95 Kč Skladem
789 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Catherine Life R2 WIND ATH01A1 černá/bílá
Výrobce: Catherine Life
Minimální cena: 789 Kč
Maximální cena: 1 399 Kč
Ušetříte až: 610 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Helma na kolo mtb/silniční, unisex, způsob upínání: ergo fix, IN-MOLD SHELL, 22 ventilačních otvorů, síťka proti hmyzu, vnitřní polstrování, antibakteriální ochrana, odnímatelná vnitřní vložka, hmotnost 220 g . Patří k vašim zálibám jízda na kole? To je pro vás důvodem k zakoupení správné cyklistické přilby, která vám při pádu poskytne ochranu. Tento model je svým konstrukčním řešením určen pro unisex. Helma se nejvíce hodí na hlavu s obvodem 54 cm, 55 cm, 56 cm, 57 cm a 58 cm a její hmotnost je 0,22 kg. Helma na kolo R2 WIND ATH01A1 černá/bílá je nejlepší volbou k jízdě na MTB kole, ale blýskne se i na běžné silnici. Helmu byste měli vybírat i podle certifikací, které má. Tato helma disponuje certifikací typu EN 1078. Hlavní bezpečnostní technologii této helmy tvoří IN-MOLD SHELL. Nemusíte mít strach z pocení hlavy, helma je má 22 ventilačních otvorů. Síťka zabrání tomu, aby vás obtěžoval hmyz. Větší komfort a bezpečí při nošení helmy zajišťuje i vnitřní polstrování. Pro ochranu před množením bakterií je he

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.