Bravo B 5061
Bravo B 5061

Bravo B 5061

od 320 Kč
Váha kuchyňská Bravo B-5061 červená Velmi povedený design, při prvním pohledu na tuto váhu si mě ihned získala. Je to něco jiného než je běžné nabízeno v prodejnách na pultech. Pěkná skleněná deska, bezdotykové spínání.. Co více si přát. Po pár dnech jsem si ji hned kupil domu a jsem s ní spokojen. Tento model kuchyňské váhy vás zaujme svou originalitou provedení. Deska je skleněná, tudíž by nemělo dojít k poškrábání. Ovládání je založeno na…
Expert elektro
Za dopravu 99 Kč Neznámá dodací lhůta
320 Kč
Za dopravu 99 Kč Neznámá dodací lhůta
320 Kč Do obchodu

Název produktu: Bravo B 5061
Výrobce: BRAVO
Minimální cena: 320 Kč
Maximální cena: 320 Kč
0

Váha kuchyňská Bravo B-5061 červená Velmi povedený design, při prvním pohledu na tuto váhu si mě ihned získala. Je to něco jiného než je běžné nabízeno v prodejnách na pultech. Pěkná skleněná deska, bezdotykové spínání.. Co více si přát. Po pár dnech jsem si ji hned kupil domu a jsem s ní spokojen.

Tento model kuchyňské váhy vás zaujme svou originalitou provedení. Deska je skleněná, tudíž by nemělo dojít k poškrábání. Ovládání je založeno na bezdotykovém systému, což napomáhá dlouhé životnosti této váhy. Stačí se přiblížit palcem na určené políčko a váha se sepne, vypne, nebo proběhne funkce dovažování. Funkci dovažování zde oceníte velmi často, neboť z důvodu rovného povrchu této váhy zde můžete používat kterékoliv nádoby či mističky. Napájecí baterie jsou součástí balení. Je ve 2 barevných provedeních a to červené a černé. Váživost do 5 kg, citlivost měření je po 1 g.

Tuto váhu vám opravdu doporučuji. Váha byla konstruována v ultra slim provedení. Zajímavostí je ovládací optické “tlačítko”, které reaguje na světlo nebo tmu (zastíní se palcem), které nahrazuje mechanický princip tlačítek. Váha je vhodná do moderních kuchyní.

Parametry:

• moderní vzhled
  • velmi skladná
  • LCD displej
  • funkce dovažování
  • maximální váživost 5 kg
  • protiskluzové nožičky
  • baterie součástí výrobku ( 3x AAA )
Moderní design, nerezový povrch a praktické funkce. Myslím, že kombinace těchto vlastností si zaslouží vaši pozornost. U tohoto spotřebiče naleznete plynulou regulaci intenzity opékání, díky které si každý uživatel přijde na svou intenzitu ohřevu, podle které budou vaše topinky křupat tak, jak si přejete. Praktický je i povrch topinkovače, který je z příčně broušené oceli, která vám zaručí snadnou údržbu a dlouhou životnost tohoto spotřebiče. Dále zde oceníte i funkci rozmrazování a dohřívání. Rozhodně tento spotřebič doporučuji zakoupit. Popis
  • moderní design
  • dvě opékací štěrbiny
  • kontrolka provozu